Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Pajero 2 3.0 V6 110kW pb + lpg automat
Pajero 2 3.0 V6 110kW pb + lpg automat
Pajero 2 3.0 V6 110kW pb + lpg automat
Pajero 2 3.0 V6 110kW pb + lpg automat
Pajero 2 3.0 V6 110kW pb + lpg automat
Pajero 2 3.0 V6 110kW pb + lpg automat
Pajero 2 3.0 V6 110kW pb + lpg automat
Pajero 2 3.0 V6 110kW pb + lpg automat
PromujOdśwież

Prywatne

Numer VIN: JMB0RV430PJ000109

Model: Pajero

Rok produkcji: 1992

Paliwo: LPG

Typ nadwozia: Terenowy

Przebieg: 318 874 km

Kolor: Srebrny

Poj. silnika: 3 000 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Automatyczna

Kraj pochodzenia: Polska

Moc silnika: 150 KM

Napęd: 4x4 (dołączany ręcznie)

Kierownica: po lewej

Opis

Data pierwszej rejestracji 05.01.1993

Numer VIN, podwozia, nadwozia lub ramy JMB0RV430PJ000109

Badanie techniczne ważne do 07.12.2025

Ubezpieczenie OC ważne do 27.02.2026

Witam,

Do sprzedania pajero 2 benzyna + gaz sekwencyjny, 3.0 V6 110kW 150 KM w automacie. W skrócie jeździ, odpala, skręca i nawet hamuje. Do zrobienia reduktor i wyciek między silnikiem a skrzynią, bo kapie na tłumik. Rama w jednym miejscu uszkodzona. Dłuższa historia mojego posiadania poniżej.

Auto w moim posiadaniu od 2021r. W tym czasie wymieniony gaz na sekwencję, zrobiony remont silnika (z tego co pamiętam lewa uszczelka pod głowicą padła) - pierścienie, panewki, głowice, uszczelki honowanie itp. Jako, że powiedziałem mechanikowi żeby się nie spieszył i wziął sobie to mocno do serca to remont trwał rok ... :) w tym czasie zrobiony nowy zbiornik na paliwo (stary nieoryginalny był nieszczelny) o pojemności ok 50L (przy ok 25-30l zapala się rezerwa), remont przedniego mostu i dołożone dystanse przednich górnych sworzni i ustawiona zbieżność specjalnymi płytkami. Zrobiona była regeneracja przekładni kierowniczej, bo zakupiona używka była jeszcze gorsza. Miał być cud miód a wyszło jak zawsze... czyli jest minimalny luz. Możliwe, że da się go skasować na śrubie ale sam nie próbowałem. Oczywiście w tym czasie wymieniony rozrząd, paski, rolki, akumulator, zregenerowany alternator, wymienione oleje w mostach, reduktorze i w sumie pewnie jeszcze inne rzeczy, o których już nie pamiętam. Na pewno wymieniałem układ zapłonowy - palec, kopułka, świece, kable, cewka, tranzystor (ten obok cewki). Na początku cewka była wrzucona z poloneza... aktualnie już jest jak w oryginale. W aucie były wymieniane przewody hamulcowe miękkie ale tez są nowe miedziane idące na tył. Następnie auto trochę jeździło i pojawiły się problemy z łożyskami igełkowymi z przodu (notabene wymieniane i brane z e-pajero) i do wymiany poszła lewa zwrotnica - u zwykłego mechanika od osobówek. Niestety po przejechaniu się do wawki w teren auto wróciło bez hamulców. Następnie trafiło do warsztatu zajmującego się stricte pajero i tam na nowo wymienione łożyska w kołach (fag), auto zostało z przodu lekko podniesione aby stało równo, porobione hamulce, uszczelniony snorkel, naprawiona blokada w tylnym moście, wymienione półosie z przegubami (SKF) bo stare strzelały. 19.09.23 zakupione zostały nowe opony toyo open country m/t 255 85 r16 (33 cale) - 5 sztuk. Jedna opona z lewej strony ma coś z bieżnikiem (ogarnąłem to dopiero jak robiłem zdjęcia) - prawdopodobnie w zimie jak próbowałem wyjechać z kałuży z grubym lodem to musiała o coś szurać. Nowa opona jest na bagażniku dla wymagających. W tamtym roku w ciągu 1.5 miesiąca auto jeździło dzień w dzień i zrobiło ok 7-10 tyś km jak miałem swoje daily w naprawie. W tym czasie zregenerowany został rozrusznik (pierwszego dnia - miał w sobie trochę błotka) i resztę kilometrów zrobił bez zająknięcia. Od tamtej pory auto stoi u siostry w okolicach Nałęczowa. Jeździ nim raz na jakiś żeby go rozruszać W tym roku wymienione zostały węże paliwowe, bo jeden sparciał.
W aucie do zrobienia jest na pewno reduktor i wyciek między silnikiem a skrzynią (kropelki oleju kapią akurat na wydech). W ramie w jednym miejscu jest dziura (kiedyś podnosiłem auto zwykłym lewarkiem od osobówki, bo skończyły się możliwości w tym miejscu powstała dziura) reszta wydaje się być spoko. Brak siedzeń 3ciego rzędu. Wyciągarka sprawna, snorkel szczelny, blokada tylnego mostu działa. Klima i tempomat nie sprawne, szyberdach zaklejony przez poprzedniego właściciela (twierdził, że sprawny aczkolwiek uznajmy, iż niesprawny). Auto na gazie i benzynie chodzi bez zająknięcia. Jest problem z tankowaniem gazu - tankuje się bardzo powoli (możliwe, że coś z zaworkiem jednokierunkowym).
Auto przeżyło ze mną zmianę pracy, dwie zmiany miejsca zamieszkania, miałem je powoli robić dla siebie co widać po powyższym opisie ale niestety auto więcej stoi niż jeździ i niszczeje. W auto wrzucone lekko z 25-30 tysięcy nie licząc zakupu... Poza tym rozbiłem swoje daily, jest jeszcze mieszkanie do wykończenia i stąd decyzja o sprzedaży.

Wszelkie zdjęcia udostępniam w linku do dysku google poniżej (trzeba wykasować spację). Są zdjęcia nadwozia i podwozia. Wszelkie informacje udzielę pod nr tel 7 osiem 9 sześć 9 dwa 9 osiem 2. W opisie starałem się rzetelnie opisać stan samochodu i jego historię tak aby nikt na marne nie robił kilometrów. Auto stoi u mojej siostry w okolicach Nałęczowa, preferowane oględziny w weekend gdy szwagier będzie w domu. Wtedy można wybrać się nim w teren i wszystko potestować. Ewentualnie na tygodniu ale tylko po płaskim ponieważ siostra jest w ciąży i nie może jej trząść :) Dla wymagających mogę przybyć osobiście ale proszę o taką informację wcześniej gdyż mam 300 km w jedną stronę.

Dla mniej wybrednych dorzucam 2 przepływomierze (jeden nowy z e-pajero), świece, stare przewody, kopułkę i palec, nowe klocki tył, czujnik położenia przepustnicy i moduł skrzyni biegów (sterujący chyba nadbiegiem).
Można zmniejszyć cenę o wartość radia czyli piooner sph 10 bt (500 zł).

VIN w 2022 był ponownie nabity na ramę. Na chwilę obecną jest niewidoczny przez rdzę i błoto. Zainteresowana osoba jak przyjedzie to może próbować go znaleźć :) ja znalazłem tylko chwilę na zrobienie zdjęć. Młotek także mile widziany.

Nie jestem handlarzem. Auto sprzedaje prywatnie na umowę kupna sprzedaży. Auta w tle - mazda i toyota szwagra, natomiast honda jest moja.

Cena oczywiście do negocjacji.

Auto chce sprzedać a nie sprzedawać jednak za oferty typu 10 tysięcy podziękuję na starcie. Nie spieszy mi się ze sprzedażą, a jak się nie sprzeda to najwyżej zostanie na dłużej, bo to dobra baza do odbudowy.

https:// drive.google.com/drive/folders/1fuwq6BH8r1JMBrlxCg6_HlkP3T3OGKfj?usp=sharing
ID: 1008544437

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Bartłomiej

Na OLX od wrzesień 2012

Ostatnio online w dniu 16 czerwca 2025

xxx xxx xxx

Dodane 16 czerwca 2025

Pajero 2 3.0 V6 110kW pb + lpg automat

20 000 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon