Firmowe
Pojazd: Ciężarowe
Stan: Nowe
Typ: Całoroczne
Cale: 22 i większe
Szerokość: Inna
Profil: 65
Opis
OPONA GOODYEAR TREADMAX K MAX T generacja 2
385/65R22,5
Naczepa/Przyczepa
Opona po regeneracji w fabryce Goodyear.
Remix! Bieżnikowania w fabryce Goodyear w Niemczech.
Cena netto +VAT 23%/SZTUKA
OPONA NOWA, SZEROKA MOCNA DO TRANSPORTU REGIONALNEGO I MIĘDZYNARODOWEGO!!!
Do produkcji wysokiej jakości opon bieżnikowanych na gorąco TreadMax Goodyear wykorzystuje te same wzory bieżnika i materiały, jakie stosuje przy tworzeniu odpowiadających im opon nowych. W procesie tym wykorzystywane są wyłącznie karkasy najnowszej generacji z serii KMAX i FUELMAX oraz Goodyear LH II i RH II. Oznacza to, że osiągi bieżnikowanych opon są zbliżone do parametrów nowego ogumienia. Operatorzy flot mogą bieżnikować zużyte opony LH II i RH II jako TreadMax KMAX i TreadMax FUELMAX, a tym samym obniżać opór toczenia i zwiększać przebiegi.
Nowa opona K MAX T charakteryzuje się szerokim bieżnikiem oraz specjalną mieszanką gumową, która skutkuje:
Bardzo niskimi oporami toczenia
Znakomitymi oszczędnościami paliwowymi
Lepszym przebiegiem
oraz dobrymi osiągami w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni.
Do 35% większy przebieg w stosunku do poprzednich opon*. Opona KMAX T oferuje wysokie przebiegi, doskonałą trakcję oraz obniżony hałas dzięki:
Zoptymalizowany rozkład ciśnienia w oponie
Odpowiednią ilość nacięć
Zoptymalizowana geometria i głębokość klocków bieżnika oraz większa ilość mieszanki gumowej w stosunku do poprzedniej linii opon.
385/65R22,5
Naczepa/Przyczepa
Opona po regeneracji w fabryce Goodyear.
Remix! Bieżnikowania w fabryce Goodyear w Niemczech.
Cena netto +VAT 23%/SZTUKA
OPONA NOWA, SZEROKA MOCNA DO TRANSPORTU REGIONALNEGO I MIĘDZYNARODOWEGO!!!
Do produkcji wysokiej jakości opon bieżnikowanych na gorąco TreadMax Goodyear wykorzystuje te same wzory bieżnika i materiały, jakie stosuje przy tworzeniu odpowiadających im opon nowych. W procesie tym wykorzystywane są wyłącznie karkasy najnowszej generacji z serii KMAX i FUELMAX oraz Goodyear LH II i RH II. Oznacza to, że osiągi bieżnikowanych opon są zbliżone do parametrów nowego ogumienia. Operatorzy flot mogą bieżnikować zużyte opony LH II i RH II jako TreadMax KMAX i TreadMax FUELMAX, a tym samym obniżać opór toczenia i zwiększać przebiegi.
Nowa opona K MAX T charakteryzuje się szerokim bieżnikiem oraz specjalną mieszanką gumową, która skutkuje:
Bardzo niskimi oporami toczenia
Znakomitymi oszczędnościami paliwowymi
Lepszym przebiegiem
oraz dobrymi osiągami w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni.
Do 35% większy przebieg w stosunku do poprzednich opon*. Opona KMAX T oferuje wysokie przebiegi, doskonałą trakcję oraz obniżony hałas dzięki:
Zoptymalizowany rozkład ciśnienia w oponie
Odpowiednią ilość nacięć
Zoptymalizowana geometria i głębokość klocków bieżnika oraz większa ilość mieszanki gumowej w stosunku do poprzedniej linii opon.
ID: 789379337
xxx xxx xxx