Firmowe
Rodzaj: Akcesoria
Stan: Nowe
Opis
OPAKOWANIE 205L
Qualitium Agri STOU 10W/40 wykonany w technologii
syntetycznej gwarantuje wyższą czystość układu smarowania o min. 25% - w porównaniu do analogicznych
olejów.
- zapewnia dokładne smarowanie pomiędzy współpracującymi
elementami
- jeden olej do wszystkich układów smarowania nowoczesnych
traktorów - co redukuje możliwość pomyłki
- optymalna praca przekładni, sprzęgieł i mokrych hamulców
- zawiera odpowiedni pakiet dodatków, może być stosowany
w układach z wymaganiami „Limited Slip”
- minimalne ubytki oleju, co wpływa na mniejsze dolewki
i oszczędność
- wykazuje doskonałe właściwości przeciwpienne
- charakteryzuje się stabilnością parametrów, jest odporny na
utlenianie
ZASTOSOWANIE:
- olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny do maszyn rolniczych i budowlanych
- do nowoczesnych silników w maszynach rolniczych
i budowlanych
- do manualnych przekładni pracujących w bardzo trudnych
warunkach eksploatacji
- przekładnie hydrokinetyczne
- układy hydrauliczne
- mokre sprzęgła i hamulce
SPECYFIKACJE
API: CG-4/CF-4/CF/SF
API: GL-4
ACEA: E3
SAE: 10W/40
ISO: HV
SPEŁNIA WYMAGANIA:
Allison C-4
Case New Holland (CNH) MAT 3525/3526
Caterpillar TO-2
Ford M2C 159B/C, M2C 86B/C, M2C 134D
J.I Case MS-1204/6/7/9
John Deere J27/J20D/J20C
MAN 271
Massey Ferguson M1135/M1139/M1143/
M1144/M1145
MB 228.1/227.1
New Holland 82009201/2/3
Sperry Vickers/Eaton M2950S/I-280-S
ZF-TE ML 06A/06B/06C/07B
Można stosować w pojazdach:
AGCO, BELARUS,
CASE, CLASS, DEUTZ-FAHR, DRESSER, FENDT,
FIAT, HOLDER, HARVESTER, HYUNDAI, JCB,
JOHN-DEERE, KUHN, KUBOTA, LAMBORGHINI,
LANDINI, MARSHALL, MASSEY-FERGUSON,
MITSUBISHI, NEW HOLLAND, PRONAR, RENAULT, STEYER, URSUS, VERMEER, ZETOR i innych, gdy zalecany jest olej tej klasy.
Qualitium Agri STOU 10W/40 wykonany w technologii
syntetycznej gwarantuje wyższą czystość układu smarowania o min. 25% - w porównaniu do analogicznych
olejów.
- zapewnia dokładne smarowanie pomiędzy współpracującymi
elementami
- jeden olej do wszystkich układów smarowania nowoczesnych
traktorów - co redukuje możliwość pomyłki
- optymalna praca przekładni, sprzęgieł i mokrych hamulców
- zawiera odpowiedni pakiet dodatków, może być stosowany
w układach z wymaganiami „Limited Slip”
- minimalne ubytki oleju, co wpływa na mniejsze dolewki
i oszczędność
- wykazuje doskonałe właściwości przeciwpienne
- charakteryzuje się stabilnością parametrów, jest odporny na
utlenianie
ZASTOSOWANIE:
- olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny do maszyn rolniczych i budowlanych
- do nowoczesnych silników w maszynach rolniczych
i budowlanych
- do manualnych przekładni pracujących w bardzo trudnych
warunkach eksploatacji
- przekładnie hydrokinetyczne
- układy hydrauliczne
- mokre sprzęgła i hamulce
SPECYFIKACJE
API: CG-4/CF-4/CF/SF
API: GL-4
ACEA: E3
SAE: 10W/40
ISO: HV
SPEŁNIA WYMAGANIA:
Allison C-4
Case New Holland (CNH) MAT 3525/3526
Caterpillar TO-2
Ford M2C 159B/C, M2C 86B/C, M2C 134D
J.I Case MS-1204/6/7/9
John Deere J27/J20D/J20C
MAN 271
Massey Ferguson M1135/M1139/M1143/
M1144/M1145
MB 228.1/227.1
New Holland 82009201/2/3
Sperry Vickers/Eaton M2950S/I-280-S
ZF-TE ML 06A/06B/06C/07B
Można stosować w pojazdach:
AGCO, BELARUS,
CASE, CLASS, DEUTZ-FAHR, DRESSER, FENDT,
FIAT, HOLDER, HARVESTER, HYUNDAI, JCB,
JOHN-DEERE, KUHN, KUBOTA, LAMBORGHINI,
LANDINI, MARSHALL, MASSEY-FERGUSON,
MITSUBISHI, NEW HOLLAND, PRONAR, RENAULT, STEYER, URSUS, VERMEER, ZETOR i innych, gdy zalecany jest olej tej klasy.
ID: 907378761
xxx xxx xxx