Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Kess wysyłka z kraju natychmiast najtaniej !!!
BEZ Tokenów , wersja Master ,
!! UWAGA dodaje 3 rzeczy których nie dostaniesz w innych ogłoszeniach !!
1. Instrukcje instalacji do Kess oraz programów
2. około 200 gotowych map
Mapy robione przez znaną firmę tuningową które zebrane zostały z 7 lat , wszystkie jak najbardziej prawidłowo zrobione . Mapy sprawdzone - wszystkie auta jeżdżą do dzisiejszego dnia nigdy nie było reklamacji
( na mapy zostało wydane ponad 40 tyś na pewno mogą się przydać )
link do podglądnięcia map (skopiować i wkleić do przegldarki )
www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/f186abb418552c56
3. Programy ADS REMOVER w Polskiej wersji - program do usuwania egr , d.p.f , sondy lambda
Dtc remover - do usuwania wybranych błędów
Oferuje pomoc w instalacji oraz udzielę wszystkich niezbędnych informacji by nie uszkodzić sterownika , pomagam w pierwszych krokach , możliwość zrobienia mapy pod dane auto !!
KESS jest w najnowszej wersji bez limitu TOKENÓW !!!
wersja wykonania tzw. PCB europejska.
W porównaniu z poprzednią wersją, w tym modelu poprawiono obsługę wielu protokołów ( około 166 ) i dodano współpracę z internetem.
KESS i K-TAG to dwa oddzielne urządzenia do odczytu zawartości sterownika silnika, dzięki którym zrobisz chip tuning, usuniesz FAP / D.P.F / EGR / IMMO / klapy wirowe, a nawet zrobisz korektę przebiegu czy też skopiujesz cały sterownik.
To urządzenie obsługuje prawie wszystkie samochody osobowe, a w połączeniu z K-TAGIEM staje się jednym z najlepszych zestawów do chip tuningu.
Co możesz zrobić z interfejsem?
Po odczytaniu wsadów przy użyciu interfejsu masz możliwość na:
- programowe wyłączenie filtrów D.P.F/FAP
- programowe wyłączenie sond NOx
- programowe wyłączenie zaworów EGR/AGR
- programowe wyłączenie klap wirowych
- zmiana charakterystyk pracy silnika tzw. chiptuning
- programowe wyłączanie czujników tlenu L2
- sprawdzenie napięcia baterii w czasie rzeczywistym
- pełna funkcja odzyskiwania (Full Recovery) w przypadku problemów
- automatyczna korekcja sumy kontrolnej Checksum (jeśli są dostępne)
- tryb Boot-Loader obsługiwane
- Scan Tool - ( usuwanie błedów DTC )
- opcje z prędkością odczytu / zapisu
- pełna integracja z ECM Titanium
- Protokoły: Line, CAN, EDC16, MED17, Ford F1850.
- opcja zapisu całości/sekcji mapy
- baza wsadów
KESS vs. K-TAG - różnice?
KESS posiada funkcję odczytu po OBD jak i na stole w tzw. Boot Mode.
K-TAG ma możliwość odczytu na stole przez Boot Mode i przez złącze BDM.
K-TAG nie ma możliwości odczytu przez OBD, a KESS nie odczytuje po złączu BDM.
Który wybrać? Najlepszym wyborem jest zakup obydwóch interfejsów razem, gdyż oba się wzajemnie uzupełniają!
Chiptuning - co to takiego?
Chip tuning to elektroniczne zwiększenie mocy silnika samochodu. Daje przyjemność z jazdy na drodze. Pozwoli Ci odkryć Twój samochód na nowo – sprawniejszy, szybszy bardziej dynamiczny i palący mniej paliwa. Chiptuning polega na wykorzystaniu rezerw, jakie zostawił producent Twojego auta. Takie rezerwy istnieją także w autach bez turbiny.
Jak to możliwe?
Samochód posiada urządzenie nazywane sterownikiem silnika (ECU). Jest to komputer odpowiadający za pracę silnika w każdych warunkach prędkości i obciążenia. ECU dysponuje wiedzą o tym, jak sterować paliwem i zapłonem w dowolnych warunkach. Parametry wpisane do ECU są przygotowane tak, aby trwałość auta była jak najwyższa, ale jednak niekoniecznie tak, aby silnik rozwijał największą moc i moment obrotowy i palił najmniej paliwa.
Dlaczego?
Fabryka celowo obniża osiągi silnika aby zabezpieczyć go przed awarią w wyniku niewłaściwej eksploatacji.
Jak to działa?
Podłączamy interfejs do gniazda diagnostycznego w naszym samochodzie i zczytujemy wsad.
oczywiscie możemy pomóc ze zgraniem mapy oraz możemy przygotować profesjonalna mape w zależności od potrzeb :
chiptuning
-EGR wyłączenie
-D.P.F wyłaczenie
Wystawiam fakture !!
BEZ Tokenów , wersja Master ,
!! UWAGA dodaje 3 rzeczy których nie dostaniesz w innych ogłoszeniach !!
1. Instrukcje instalacji do Kess oraz programów
2. około 200 gotowych map
Mapy robione przez znaną firmę tuningową które zebrane zostały z 7 lat , wszystkie jak najbardziej prawidłowo zrobione . Mapy sprawdzone - wszystkie auta jeżdżą do dzisiejszego dnia nigdy nie było reklamacji
( na mapy zostało wydane ponad 40 tyś na pewno mogą się przydać )
link do podglądnięcia map (skopiować i wkleić do przegldarki )
www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/f186abb418552c56
3. Programy ADS REMOVER w Polskiej wersji - program do usuwania egr , d.p.f , sondy lambda
Dtc remover - do usuwania wybranych błędów
Oferuje pomoc w instalacji oraz udzielę wszystkich niezbędnych informacji by nie uszkodzić sterownika , pomagam w pierwszych krokach , możliwość zrobienia mapy pod dane auto !!
KESS jest w najnowszej wersji bez limitu TOKENÓW !!!
wersja wykonania tzw. PCB europejska.
W porównaniu z poprzednią wersją, w tym modelu poprawiono obsługę wielu protokołów ( około 166 ) i dodano współpracę z internetem.
KESS i K-TAG to dwa oddzielne urządzenia do odczytu zawartości sterownika silnika, dzięki którym zrobisz chip tuning, usuniesz FAP / D.P.F / EGR / IMMO / klapy wirowe, a nawet zrobisz korektę przebiegu czy też skopiujesz cały sterownik.
To urządzenie obsługuje prawie wszystkie samochody osobowe, a w połączeniu z K-TAGIEM staje się jednym z najlepszych zestawów do chip tuningu.
Co możesz zrobić z interfejsem?
Po odczytaniu wsadów przy użyciu interfejsu masz możliwość na:
- programowe wyłączenie filtrów D.P.F/FAP
- programowe wyłączenie sond NOx
- programowe wyłączenie zaworów EGR/AGR
- programowe wyłączenie klap wirowych
- zmiana charakterystyk pracy silnika tzw. chiptuning
- programowe wyłączanie czujników tlenu L2
- sprawdzenie napięcia baterii w czasie rzeczywistym
- pełna funkcja odzyskiwania (Full Recovery) w przypadku problemów
- automatyczna korekcja sumy kontrolnej Checksum (jeśli są dostępne)
- tryb Boot-Loader obsługiwane
- Scan Tool - ( usuwanie błedów DTC )
- opcje z prędkością odczytu / zapisu
- pełna integracja z ECM Titanium
- Protokoły: Line, CAN, EDC16, MED17, Ford F1850.
- opcja zapisu całości/sekcji mapy
- baza wsadów
KESS vs. K-TAG - różnice?
KESS posiada funkcję odczytu po OBD jak i na stole w tzw. Boot Mode.
K-TAG ma możliwość odczytu na stole przez Boot Mode i przez złącze BDM.
K-TAG nie ma możliwości odczytu przez OBD, a KESS nie odczytuje po złączu BDM.
Który wybrać? Najlepszym wyborem jest zakup obydwóch interfejsów razem, gdyż oba się wzajemnie uzupełniają!
Chiptuning - co to takiego?
Chip tuning to elektroniczne zwiększenie mocy silnika samochodu. Daje przyjemność z jazdy na drodze. Pozwoli Ci odkryć Twój samochód na nowo – sprawniejszy, szybszy bardziej dynamiczny i palący mniej paliwa. Chiptuning polega na wykorzystaniu rezerw, jakie zostawił producent Twojego auta. Takie rezerwy istnieją także w autach bez turbiny.
Jak to możliwe?
Samochód posiada urządzenie nazywane sterownikiem silnika (ECU). Jest to komputer odpowiadający za pracę silnika w każdych warunkach prędkości i obciążenia. ECU dysponuje wiedzą o tym, jak sterować paliwem i zapłonem w dowolnych warunkach. Parametry wpisane do ECU są przygotowane tak, aby trwałość auta była jak najwyższa, ale jednak niekoniecznie tak, aby silnik rozwijał największą moc i moment obrotowy i palił najmniej paliwa.
Dlaczego?
Fabryka celowo obniża osiągi silnika aby zabezpieczyć go przed awarią w wyniku niewłaściwej eksploatacji.
Jak to działa?
Podłączamy interfejs do gniazda diagnostycznego w naszym samochodzie i zczytujemy wsad.
oczywiscie możemy pomóc ze zgraniem mapy oraz możemy przygotować profesjonalna mape w zależności od potrzeb :
chiptuning
-EGR wyłączenie
-D.P.F wyłaczenie
Wystawiam fakture !!
ID: 907865091
xxx xxx xxx
Dodane 25 kwietnia 2024
Okazja najnowszy KESS 2.80 Pomoc z Mapami tanio Chiptuning egr tuning
Tylko przedmiot
380 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja