Prywatne
Rok wydania: 2011
Okładka: Twarda
Stan: Używane
Rodzaj: Medycyna
Opis
1) Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego, nowa książka dla asystentek/higienistek stomatologicznych, stomatologów zorientowanych na sukces
- praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych - wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie
- sprawdzone metody działania, wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów. Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych- 20 zł
2) Marketing gabinetu stomatologicznego - 15 zł
3) Organizacja i zarządzanie gabinetem stomatologicznym- 20 zł
- praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych - wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie
- sprawdzone metody działania, wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów. Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych- 20 zł
2) Marketing gabinetu stomatologicznego - 15 zł
3) Organizacja i zarządzanie gabinetem stomatologicznym- 20 zł
ID: 914530287
xxx xxx xxx
Dodane 25 kwietnia 2024
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego/ Marketing gabinetu
Tylko przedmiot
55 zł
do negocjacji
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja