Firmowe
Rok wydania: 2024
Okładka: Miękka
Stan: Nowe
Opis
Obecność społeczna. Jak skutecznie zarządzać uwagą
W dzisiejszym cyfrowym świecie pełnym bodźców i rozpraszaczy szybko tracimy zdolność skupienia. Codzienna komunikacja w domu i pracy staje się wyzwaniem – coraz trudniej nam pozyskać uwagę naszych odbiorców i sprawić, aby nas usłyszeli i zrozumieli. Jeanine W. Turner, korzystając z prowadzonych przez piętnaście lat badań, wywiadów oraz doświadczenia dydaktycznego zdobytego podczas zajęć ze studentami i menadżerami, stworzyła model zarządzania obecnością w pracy i w domu. W książce Obecność społeczna analizuje cztery podstawowe formy komunikacji i wskazuje, kiedy i gdzie stosować każdą z nich, tak aby jak najlepiej dysponować swoją uwagą, a także zarządzać uwagą innych. Z książki dowiesz się między innymi:
Czy powinniśmy prosić o odłożenie urządzeń mobilnych podczas wspólnych posiłków?
Jak zadbać o skuteczną wymianę informacji w świecie przepełnionym przytłaczającą ilością treści?
I co możemy zrobić, kiedy komunikacja zawodowa toczy się nieprzerwanie całą dobę?
Na końcu każdego rozdziału znajdują się ćwiczenia i pytania do refleksji, które pozwalają czytelnikom dokładnie przeanalizować swoje decyzje komunikacyjne w relacjach zawodowych i osobistych.
Tytuł oryginalny: Being Present: Commanding Attention at Work (and at Home) by Managing Your Social PresenceTłumacz: Magdalena Kunz
- Autor: Jeanine W. Turner
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Seria wydawnicza:
- Rok wydania: 2024
- Język:
- Oprawa: miękka
- Liczba stron: 262
- Format: 14.8 x 21.0 cm
- Numer ISBN: 978********3843-8
- Kod paskowy (EAN): 978*****38438
W dzisiejszym cyfrowym świecie pełnym bodźców i rozpraszaczy szybko tracimy zdolność skupienia. Codzienna komunikacja w domu i pracy staje się wyzwaniem – coraz trudniej nam pozyskać uwagę naszych odbiorców i sprawić, aby nas usłyszeli i zrozumieli. Jeanine W. Turner, korzystając z prowadzonych przez piętnaście lat badań, wywiadów oraz doświadczenia dydaktycznego zdobytego podczas zajęć ze studentami i menadżerami, stworzyła model zarządzania obecnością w pracy i w domu. W książce Obecność społeczna analizuje cztery podstawowe formy komunikacji i wskazuje, kiedy i gdzie stosować każdą z nich, tak aby jak najlepiej dysponować swoją uwagą, a także zarządzać uwagą innych. Z książki dowiesz się między innymi:
Czy powinniśmy prosić o odłożenie urządzeń mobilnych podczas wspólnych posiłków?
Jak zadbać o skuteczną wymianę informacji w świecie przepełnionym przytłaczającą ilością treści?
I co możemy zrobić, kiedy komunikacja zawodowa toczy się nieprzerwanie całą dobę?
Na końcu każdego rozdziału znajdują się ćwiczenia i pytania do refleksji, które pozwalają czytelnikom dokładnie przeanalizować swoje decyzje komunikacyjne w relacjach zawodowych i osobistych.
Tytuł oryginalny: Being Present: Commanding Attention at Work (and at Home) by Managing Your Social PresenceTłumacz: Magdalena Kunz
- Autor: Jeanine W. Turner
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Seria wydawnicza:
- Rok wydania: 2024
- Język:
- Oprawa: miękka
- Liczba stron: 262
- Format: 14.8 x 21.0 cm
- Numer ISBN: 978********3843-8
- Kod paskowy (EAN): 978*****38438
ID: 1013868021
Skontaktuj się
Dodane 16 lipca 2025
Obecność społeczna. Jak skutecznie zarządzać uwagą
Tylko przedmiot
84,27 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły