Prywatne
Stan: Nowe
Marka: Specialized
Kolor: Inny
Amortyzacja: Przód i tył
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 29"
Rozmiar ramy: 23" i więcej
Opis
NOWY rower ze sklepu Specialized w Warszawie na dożywotnej gwarancji
Cena w sklepie 21.900 zł, od razu uprzedzam wszelkie zapytania, że cena 15.300 zł (bo przez chwilę była wyprzedaż na końcówki magazynowe), obowiązywała dla rozmiarów S1-S3.
Model w tym rozmiarze i tej konfiguracji jest niedostępny u producenta od 14 m-cy, została ostatnia S3 w sklepie na Słowacji za 26.000 zł brutto.
Obecnie na stronie producenta rower jest niedostępny a podobne modele są droższe bo około 31.000 zł brutto i na dużo gorszym osprzęcie.
Kolor:
SATIN HARVEST GOLD / MIDNIGHT SHADOW
Rozmiar S5 dla osób powyżej 182 cm wzrostu.
Nierejestrowany więc kupujący ma dożywotnią gwarancję po rejestracji.
Możliwość sprawdzenia sprzętu przed zakupem w dowolnie wskazanym miejscu.
Wraz z nowym rowerem przekazuję wszystko co dostałem do niego w sklepie Specialized: dokumentacja, klucze, bidon, pedały, etc.
Chcieliśmy sprawić, by frajda z EVO była bardziej przystępna. Dlatego wykorzystaliśmy karbonową ramę FACT 11m (tak, tę samą, co w S-Works), dodaliśmy do niej niezwykle wytrzymały, 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle oraz aluminiowe koła i wypuściliśmy ją na szlak.
Nawet największy skok jest bezużyteczny bez odpowiedniej regulacji i kinematyki amortyzatora. Podczas projektowania nowego Stumpjumpera EVO priorytetem była kinematyka. Zaczęliśmy od doświadczeń z Enduro, dodaliśmy do tego 1000 godzin pracy nad zawieszeniem, a w efekcie otrzymaliśmy nie tylko lepszą wydajność pedałowania Stumpjumpera, ale również sprawiliśmy, że jest on bardziej sprawny i zwinny. Zwiększyliśmy anti-squat, dzięki czemu zawieszenie lepiej opiera się pedałowaniu, a także poprawiliśmy charakterystykę wybicia przy uderzeniach o prostą krawędź. Efekt? Ten rower niszczy szlaki, ale nie nogi.
Nowy Stumpjumper EVO posiada jak dotąd najbardziej progresywną geometrię S-Sizing. Długi, niski widelec z krótkim offsetem oraz bardziej ostry kąt rury podsiodłowej – oto wymagania nowoczesnego stylu jazdy. Ale nie każdy z nas jeździ w ten sam sposób, dlatego też geometria nowego Stumpjumpera EVO posiada aż sześć różnych ustawień. Możesz regulować wysokość suportu o 10 mm, kąt główki ramy o dwa stopnie, przy czym każda z tych regulacji może być przeprowadzona osobno. EVO umożliwia również jazdę w trybie mullet, czyli konfigurację z 27,5-calowym tylnym i 29-calowym przednim kołem.
Ramy Rider-First Engineered™ wykorzystują podejście do charakterystyki jazdy specyficzne dla danego rozmiaru, które zapewnia idealne prowadzenie i najlepsze osiągi dla dowolnego rozmiaru ramy i wysokości rowerzysty. Niezależnie od tego, czy jeździsz DH na rozmiarze S1 czy S6, doświadczysz tego samego - ostrego pokonywania zakrętów oraz zrównoważonej sztywności przodu i tyłu, przy zachowaniu możliwie najniższej masy.
W 2016 roku wprowadziliśmy w Stumpjumperze drzwiczki SWAT™, dodając miejsce w ramie na takie niezbędne drobiazgi, jak pompka czy zapasowa dętka, co natychmiast sprawiło, że kieszenie w koszulce stały się zbędne. W nowym Stumpjumperze poszliśmy o krok dalej, dodając wkład hydracyjny SWAT™, co daje Ci miejsce w dolnej rurze na dodatkowych 650 ml wody, czyli tyle, ile mieści się w małej butelce.
SPECYFIKACJA:
Frameset
Rama
FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
Zacisk sztycy
Alloy, 38.6mm
Suspension
Amortyzator
FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
Widelec
FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
Cockpit
Sztyca
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm
Mostek
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Grips
Specialized Trail Grips
Siodło
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Kierownica
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Brakes
Przedni hamulec
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
Tylny hamulec
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
Drivetrain
Tylna przerzutka
SRAM GX Eagle, 12-speed
Manetki
SRAM GX, trigger, 12-speed
Kaseta
Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Łańcuch
SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy
SRAM X1 Eagle, DUB, 32T, S1: 165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Zębatki
32T
Suport
SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Wheels & Tires
Przednia piasta
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Obręcze
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Tylna piasta
Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Przednia opona
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Szprychy
DT Swiss Industry
Tylna opona
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
Dętki
Standard, Presta Valve
Waga
Dynamo
14.32kg (31 lb, 9.1 oz)
Waga Rozmiar
S4
*Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria S5 na zdjęciach
Mogę wystawić FV23%
Zapraszam do obejrzenia sprzętu w Warszawie na Chomiczówce, ul. Bartosza Głowackiego 16. Rower trzymany w mieszkaniu, gotowy do użycia od zaraz.
Cena w sklepie 21.900 zł, od razu uprzedzam wszelkie zapytania, że cena 15.300 zł (bo przez chwilę była wyprzedaż na końcówki magazynowe), obowiązywała dla rozmiarów S1-S3.
Model w tym rozmiarze i tej konfiguracji jest niedostępny u producenta od 14 m-cy, została ostatnia S3 w sklepie na Słowacji za 26.000 zł brutto.
Obecnie na stronie producenta rower jest niedostępny a podobne modele są droższe bo około 31.000 zł brutto i na dużo gorszym osprzęcie.
Kolor:
SATIN HARVEST GOLD / MIDNIGHT SHADOW
Rozmiar S5 dla osób powyżej 182 cm wzrostu.
Nierejestrowany więc kupujący ma dożywotnią gwarancję po rejestracji.
Możliwość sprawdzenia sprzętu przed zakupem w dowolnie wskazanym miejscu.
Wraz z nowym rowerem przekazuję wszystko co dostałem do niego w sklepie Specialized: dokumentacja, klucze, bidon, pedały, etc.
Chcieliśmy sprawić, by frajda z EVO była bardziej przystępna. Dlatego wykorzystaliśmy karbonową ramę FACT 11m (tak, tę samą, co w S-Works), dodaliśmy do niej niezwykle wytrzymały, 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle oraz aluminiowe koła i wypuściliśmy ją na szlak.
Nawet największy skok jest bezużyteczny bez odpowiedniej regulacji i kinematyki amortyzatora. Podczas projektowania nowego Stumpjumpera EVO priorytetem była kinematyka. Zaczęliśmy od doświadczeń z Enduro, dodaliśmy do tego 1000 godzin pracy nad zawieszeniem, a w efekcie otrzymaliśmy nie tylko lepszą wydajność pedałowania Stumpjumpera, ale również sprawiliśmy, że jest on bardziej sprawny i zwinny. Zwiększyliśmy anti-squat, dzięki czemu zawieszenie lepiej opiera się pedałowaniu, a także poprawiliśmy charakterystykę wybicia przy uderzeniach o prostą krawędź. Efekt? Ten rower niszczy szlaki, ale nie nogi.
Nowy Stumpjumper EVO posiada jak dotąd najbardziej progresywną geometrię S-Sizing. Długi, niski widelec z krótkim offsetem oraz bardziej ostry kąt rury podsiodłowej – oto wymagania nowoczesnego stylu jazdy. Ale nie każdy z nas jeździ w ten sam sposób, dlatego też geometria nowego Stumpjumpera EVO posiada aż sześć różnych ustawień. Możesz regulować wysokość suportu o 10 mm, kąt główki ramy o dwa stopnie, przy czym każda z tych regulacji może być przeprowadzona osobno. EVO umożliwia również jazdę w trybie mullet, czyli konfigurację z 27,5-calowym tylnym i 29-calowym przednim kołem.
Ramy Rider-First Engineered™ wykorzystują podejście do charakterystyki jazdy specyficzne dla danego rozmiaru, które zapewnia idealne prowadzenie i najlepsze osiągi dla dowolnego rozmiaru ramy i wysokości rowerzysty. Niezależnie od tego, czy jeździsz DH na rozmiarze S1 czy S6, doświadczysz tego samego - ostrego pokonywania zakrętów oraz zrównoważonej sztywności przodu i tyłu, przy zachowaniu możliwie najniższej masy.
W 2016 roku wprowadziliśmy w Stumpjumperze drzwiczki SWAT™, dodając miejsce w ramie na takie niezbędne drobiazgi, jak pompka czy zapasowa dętka, co natychmiast sprawiło, że kieszenie w koszulce stały się zbędne. W nowym Stumpjumperze poszliśmy o krok dalej, dodając wkład hydracyjny SWAT™, co daje Ci miejsce w dolnej rurze na dodatkowych 650 ml wody, czyli tyle, ile mieści się w małej butelce.
SPECYFIKACJA:
Frameset
Rama
FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
Zacisk sztycy
Alloy, 38.6mm
Suspension
Amortyzator
FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
Widelec
FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
Cockpit
Sztyca
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm
Mostek
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Grips
Specialized Trail Grips
Siodło
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Kierownica
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Brakes
Przedni hamulec
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
Tylny hamulec
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
Drivetrain
Tylna przerzutka
SRAM GX Eagle, 12-speed
Manetki
SRAM GX, trigger, 12-speed
Kaseta
Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Łańcuch
SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy
SRAM X1 Eagle, DUB, 32T, S1: 165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Zębatki
32T
Suport
SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Wheels & Tires
Przednia piasta
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Obręcze
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Tylna piasta
Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Przednia opona
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Szprychy
DT Swiss Industry
Tylna opona
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
Dętki
Standard, Presta Valve
Waga
Dynamo
14.32kg (31 lb, 9.1 oz)
Waga Rozmiar
S4
*Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria S5 na zdjęciach
Mogę wystawić FV23%
Zapraszam do obejrzenia sprzętu w Warszawie na Chomiczówce, ul. Bartosza Głowackiego 16. Rower trzymany w mieszkaniu, gotowy do użycia od zaraz.
ID: 856654323
xxx xxx xxx
Dodane 21 lipca 2025
NOWY Specialized Stumpjumper EVO Comp rozm. S5 2023 Gwararancja FV23%
17 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja