Firmowe
Stan: Nowe
Opis
NASZA FIRMA JEST AUTORYZOWANYM DEALEREM SUZUKI MARINE
POSIADAMY AUTORYZOWANY SERWIS SUZUKI MARINE
W SPRZEDAŻY POSIADAMY WSZYSTKIE MODELE SILNIKÓW ZABURTOWYCH SUZUKI
Silnik Suzuki DF6 stopa S kolor czarny CENA 6300 ZŁ
Seria popularnych silników zaburtowych do łodzi wędkarskich, rekreacyjnych i pontonów.
Lekki
Oprócz odświeżonego wizerunku nowe modele silników DF6A, DF5A i DF4A zaprojektowane i stworzone przez Suzuki odznaczają się także niewielką wagą, wynoszącą jedynie 24 kg (w wersji S z krótką kolumną).Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Wyjątkowo łatwa obsługa
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią. W nowych silnikach DF6A, DF5A i DF4A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
Odsunięty wał korbowy
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika. W wyniku tego udało się uzyskać płynniejszy ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika.
Łatwy rozruch po długiej przerwie
Dzięki zintegrowanemu zbiornikowi umieszczonemu nad silnikiem i jednokierunkowemu zaworowi, możliwe jest podawanie paliwa z wykorzystaniem siły grawitacji. Silnik można bez problemu uruchomić nawet po długiej przerwie, bez konieczności otwierania pokrywy.
MODEL
DF6A
Zalecana wysokość pawęży mm
S : 381
Układ rozruchowy
Ręczny
Masa silnika kg *1
S : 24
Rodzaj silnika
OHV
Układ zasilania
Gaźnik
Liczba cylindrów
1
Pojemność skokowa cm3
138
Średnica x skok tłoka mm
60.4 X 48
Moc maks. kW (KM)
4.4 (6)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min
4,750-5,750
Sterowanie
Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Ręczny
Pojemność miski olejowej
0.7
Zbiornik paliwa
Zintegrowany 1l
Układ zapłonowy
Tyrystorowy CDI
Alternator
12V 5A (opcja)
Mocowanie silnika
Tuleje
Sposób trymowania i odchylania
sterowane ręcznie
Przełożenie
1.92:1
Schemat zmiany biegów
F-N-R
Wylot spalin
Otwór nad śrubą napędową
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego
W ZWIĄZKU Z DUŻYM ZAINTERESOWANIEM W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI SILNIKA
ORAZ USTALENIU TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PROSIMY PRZED PRZYJAZDEM O KONTAKT POD NUMEREM TELFONU: 50*******88
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w soboty w godzinach 10-14
Adres naszej siedziby to 55-095 Długołęka Ul.Wrocławska 33E
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
POSIADAMY AUTORYZOWANY SERWIS SUZUKI MARINE
W SPRZEDAŻY POSIADAMY WSZYSTKIE MODELE SILNIKÓW ZABURTOWYCH SUZUKI
Silnik Suzuki DF6 stopa S kolor czarny CENA 6300 ZŁ
Seria popularnych silników zaburtowych do łodzi wędkarskich, rekreacyjnych i pontonów.
Lekki
Oprócz odświeżonego wizerunku nowe modele silników DF6A, DF5A i DF4A zaprojektowane i stworzone przez Suzuki odznaczają się także niewielką wagą, wynoszącą jedynie 24 kg (w wersji S z krótką kolumną).Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Wyjątkowo łatwa obsługa
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią. W nowych silnikach DF6A, DF5A i DF4A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
Odsunięty wał korbowy
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika. W wyniku tego udało się uzyskać płynniejszy ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika.
Łatwy rozruch po długiej przerwie
Dzięki zintegrowanemu zbiornikowi umieszczonemu nad silnikiem i jednokierunkowemu zaworowi, możliwe jest podawanie paliwa z wykorzystaniem siły grawitacji. Silnik można bez problemu uruchomić nawet po długiej przerwie, bez konieczności otwierania pokrywy.
MODEL
DF6A
Zalecana wysokość pawęży mm
S : 381
Układ rozruchowy
Ręczny
Masa silnika kg *1
S : 24
Rodzaj silnika
OHV
Układ zasilania
Gaźnik
Liczba cylindrów
1
Pojemność skokowa cm3
138
Średnica x skok tłoka mm
60.4 X 48
Moc maks. kW (KM)
4.4 (6)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min
4,750-5,750
Sterowanie
Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Ręczny
Pojemność miski olejowej
0.7
Zbiornik paliwa
Zintegrowany 1l
Układ zapłonowy
Tyrystorowy CDI
Alternator
12V 5A (opcja)
Mocowanie silnika
Tuleje
Sposób trymowania i odchylania
sterowane ręcznie
Przełożenie
1.92:1
Schemat zmiany biegów
F-N-R
Wylot spalin
Otwór nad śrubą napędową
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego
W ZWIĄZKU Z DUŻYM ZAINTERESOWANIEM W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI SILNIKA
ORAZ USTALENIU TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PROSIMY PRZED PRZYJAZDEM O KONTAKT POD NUMEREM TELFONU: 50*******88
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w soboty w godzinach 10-14
Adres naszej siedziby to 55-095 Długołęka Ul.Wrocławska 33E
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
ID: 882440689
xxx xxx xxx