Firmowe
Stan: Nowe
Opis
NASZA FIRMA JEST AUTORYZOWANYM DEALEREM SUZUKI MARINE
POSIADAMY AUTORYZOWANY SERWIS SUZUKI MARINE
W SPRZEDAŻY POSIADAMY WSZYSTKIE MODELE SILNIKÓW ZABURTOWYCH SUZUKI
Silnik Suzuki DF9,9BS stopa krótka S rumpel kolor czarny
UWAGA CENA W PRZYPADKU PROMOCJI WYMIEŃ STARY SILNIK NA NOWY O SZCZEGÓŁY PYTAJ TELEFONICZNIE
Szukasz innej konfiguracji śmiało pisz lub dzwoń
Bardzo niskie zużycie paliwa – układ Suzuki Lean Burn Control
Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.
Układ wtrysku paliwa nowej generacji
DF20A/DF15A/9.9B to pierwsze silniki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w układ wtrysku paliwa. Projektując je, skoncentrowano się na maksymalnym ograniczeniu wymiarów i masy. Wszystkie nowe elementy, do których należą: pompa paliwa w obwodzie wysokiego ciśnienia, chłodnica paliwa, separator par paliwa, wtryskiwacze i nowa przepustnica zostały tak zaprojektowane, aby były tak małe i lekkie jak to tylko możliwe. Silnik, dzięki specjalnie opracowanej konstrukcji, można zamocować w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Układ nie potrzebuje akumulatora – to kolejne innowacyjne rozwiązanie, wykorzystane po raz pierwszy dla jednostek w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM). Konwencjonalny układ wtrysku paliwa potrzebuje do pracy energii elektrycznej zgromadzonej w akumulatorze, dając w zamian szybszy rozruch, bardziej płynną pracę i szybsze rozpędzanie w każdych warunkach. Układ Suzuki oferuje to wszystko, ale bez korzystania z akumulatora.
Lekki silnik o zwartej budowie
Modele DF20A/15A zawdzięczają tytuł najlżejszych w swojej klasie całkowitemu przeprojektowaniu części i podzespołów, którego celem było stworzenie możliwie najmniejszych i najlżejszych elementów. W wyniku tych prac Inżynierowie Suzuki zbudowali silnik zaburtowy, który nawet po wyposażeniu go w elektrycznie sterowany układ odchylania waży mniej niż jakikolwiek innych silnik 4-suwowy w klasie 14,7 kW (20 KM) /11,0 kW (15 KM).
Powłoka antykorozyjna Suzuki
Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.
W ZWIĄZKU Z DUŻYM ZAINTERESOWANIEM W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI SILNIKA
ORAZ USTALENIU TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PROSIMY PRZED PRZYJAZDEM O KONTAKT
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w soboty w godzinach 10-14
Adres naszej siedziby to 55-095 Długołęka Ul.Wrocławska 33E
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
POSIADAMY AUTORYZOWANY SERWIS SUZUKI MARINE
W SPRZEDAŻY POSIADAMY WSZYSTKIE MODELE SILNIKÓW ZABURTOWYCH SUZUKI
Silnik Suzuki DF9,9BS stopa krótka S rumpel kolor czarny
UWAGA CENA W PRZYPADKU PROMOCJI WYMIEŃ STARY SILNIK NA NOWY O SZCZEGÓŁY PYTAJ TELEFONICZNIE
Szukasz innej konfiguracji śmiało pisz lub dzwoń
Bardzo niskie zużycie paliwa – układ Suzuki Lean Burn Control
Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.
Układ wtrysku paliwa nowej generacji
DF20A/DF15A/9.9B to pierwsze silniki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w układ wtrysku paliwa. Projektując je, skoncentrowano się na maksymalnym ograniczeniu wymiarów i masy. Wszystkie nowe elementy, do których należą: pompa paliwa w obwodzie wysokiego ciśnienia, chłodnica paliwa, separator par paliwa, wtryskiwacze i nowa przepustnica zostały tak zaprojektowane, aby były tak małe i lekkie jak to tylko możliwe. Silnik, dzięki specjalnie opracowanej konstrukcji, można zamocować w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Układ nie potrzebuje akumulatora – to kolejne innowacyjne rozwiązanie, wykorzystane po raz pierwszy dla jednostek w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM). Konwencjonalny układ wtrysku paliwa potrzebuje do pracy energii elektrycznej zgromadzonej w akumulatorze, dając w zamian szybszy rozruch, bardziej płynną pracę i szybsze rozpędzanie w każdych warunkach. Układ Suzuki oferuje to wszystko, ale bez korzystania z akumulatora.
Lekki silnik o zwartej budowie
Modele DF20A/15A zawdzięczają tytuł najlżejszych w swojej klasie całkowitemu przeprojektowaniu części i podzespołów, którego celem było stworzenie możliwie najmniejszych i najlżejszych elementów. W wyniku tych prac Inżynierowie Suzuki zbudowali silnik zaburtowy, który nawet po wyposażeniu go w elektrycznie sterowany układ odchylania waży mniej niż jakikolwiek innych silnik 4-suwowy w klasie 14,7 kW (20 KM) /11,0 kW (15 KM).
Powłoka antykorozyjna Suzuki
Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.
W ZWIĄZKU Z DUŻYM ZAINTERESOWANIEM W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI SILNIKA
ORAZ USTALENIU TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PROSIMY PRZED PRZYJAZDEM O KONTAKT
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w soboty w godzinach 10-14
Adres naszej siedziby to 55-095 Długołęka Ul.Wrocławska 33E
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
ID: 962667555
xxx xxx xxx
