Firmowe
Stan: Nowe
Opis
NASZA FIRMA JEST AUTORYZOWANYM DEALEREM SUZUKI MARINE
POSIADAMY AUTORYZOWANY SERWIS SUZUKI MARINE
W SPRZEDAŻY POSIADAMY WSZYSTKIE MODELE SILNIKÓW ZABURTOWYCH SUZUKI
UWAGA CENA UWZGLĘDNIA PREMIĘ WYMIEŃ STARY SILNIK NA NOWY o szczegóły proszę pytać telefonicznie.
Silnik Suzuki DF5 stopa S kolor czarny CENA 6100 ZŁ
Seria popularnych silników zaburtowych do łodzi wędkarskich, rekreacyjnych i pontonów.
Lekki
Oprócz odświeżonego wizerunku nowe modele silników DF6A, DF5A i DF4A zaprojektowane i stworzone przez Suzuki odznaczają się także niewielką wagą, wynoszącą jedynie 24 kg (w wersji S z krótką kolumną).Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Wyjątkowo łatwa obsługa
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią. W nowych silnikach DF6A, DF5A i DF4A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
Odsunięty wał korbowy
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika. W wyniku tego udało się uzyskać płynniejszy ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika.
Łatwy rozruch po długiej przerwie
Dzięki zintegrowanemu zbiornikowi umieszczonemu nad silnikiem i jednokierunkowemu zaworowi, możliwe jest podawanie paliwa z wykorzystaniem siły grawitacji. Silnik można bez problemu uruchomić nawet po długiej przerwie, bez konieczności otwierania pokrywy.
MODEL DF5A
Zalecana wysokość pawęży mm S : 381 L : 508
Układ rozruchowy Ręczny
Masa silnika kg *1 S : 23.5 L : 24.5
Rodzaj silnika OHV
Układ zasilania Gaźnik
Liczba cylindrów 1
Pojemność skokowa cm3 138
Średnica x skok tłoka mm 60.4 X 48
Moc maks. kW (KM) 3.7 (5)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 4,500-5,500
Sterowanie Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki Ręczny
Pojemność miski olejowej 0.7
Zbiornik paliwa Zintegrowany 1l
Układ zapłonowy Tyrystorowy CDI
Alternator 12V 5A (opcja)
Mocowanie silnika Tuleje
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 1.92:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Otwór nad śrubą napędową
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego 6"-7"
W ZWIĄZKU Z DUŻYM ZAINTERESOWANIEM W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI SILNIKA
ORAZ USTALENIU TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PROSIMY PRZED PRZYJAZDEM O KONTAKT POD NUMEREM TELFONU
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w soboty w godzinach 10-14
Adres naszej siedziby to 55-095 Długołęka Ul.Wrocławska 33E
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
POSIADAMY AUTORYZOWANY SERWIS SUZUKI MARINE
W SPRZEDAŻY POSIADAMY WSZYSTKIE MODELE SILNIKÓW ZABURTOWYCH SUZUKI
UWAGA CENA UWZGLĘDNIA PREMIĘ WYMIEŃ STARY SILNIK NA NOWY o szczegóły proszę pytać telefonicznie.
Silnik Suzuki DF5 stopa S kolor czarny CENA 6100 ZŁ
Seria popularnych silników zaburtowych do łodzi wędkarskich, rekreacyjnych i pontonów.
Lekki
Oprócz odświeżonego wizerunku nowe modele silników DF6A, DF5A i DF4A zaprojektowane i stworzone przez Suzuki odznaczają się także niewielką wagą, wynoszącą jedynie 24 kg (w wersji S z krótką kolumną).Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Wyjątkowo łatwa obsługa
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią. W nowych silnikach DF6A, DF5A i DF4A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
Odsunięty wał korbowy
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika. W wyniku tego udało się uzyskać płynniejszy ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika.
Łatwy rozruch po długiej przerwie
Dzięki zintegrowanemu zbiornikowi umieszczonemu nad silnikiem i jednokierunkowemu zaworowi, możliwe jest podawanie paliwa z wykorzystaniem siły grawitacji. Silnik można bez problemu uruchomić nawet po długiej przerwie, bez konieczności otwierania pokrywy.
MODEL DF5A
Zalecana wysokość pawęży mm S : 381 L : 508
Układ rozruchowy Ręczny
Masa silnika kg *1 S : 23.5 L : 24.5
Rodzaj silnika OHV
Układ zasilania Gaźnik
Liczba cylindrów 1
Pojemność skokowa cm3 138
Średnica x skok tłoka mm 60.4 X 48
Moc maks. kW (KM) 3.7 (5)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 4,500-5,500
Sterowanie Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki Ręczny
Pojemność miski olejowej 0.7
Zbiornik paliwa Zintegrowany 1l
Układ zapłonowy Tyrystorowy CDI
Alternator 12V 5A (opcja)
Mocowanie silnika Tuleje
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 1.92:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Otwór nad śrubą napędową
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego 6"-7"
W ZWIĄZKU Z DUŻYM ZAINTERESOWANIEM W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI SILNIKA
ORAZ USTALENIU TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PROSIMY PRZED PRZYJAZDEM O KONTAKT POD NUMEREM TELFONU
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w soboty w godzinach 10-14
Adres naszej siedziby to 55-095 Długołęka Ul.Wrocławska 33E
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
ID: 966265553
xxx xxx xxx
