Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Sport i Hobby
  3. Rowery
  4. Rowery górskie
  5. Rowery górskie - Śląskie
  6. Rowery górskie - Częstochowa
  7. Rowery górskie - Północ
Nowy rower VOTEC EVO, osprzęt XTR Di2, koła 27,5"+.
Nowy rower VOTEC EVO, osprzęt XTR Di2, koła 27,5"+.
Nowy rower VOTEC EVO, osprzęt XTR Di2, koła 27,5"+.
Nowy rower VOTEC EVO, osprzęt XTR Di2, koła 27,5"+.
Nowy rower VOTEC EVO, osprzęt XTR Di2, koła 27,5"+.
Nowy rower VOTEC EVO, osprzęt XTR Di2, koła 27,5"+.
Nowy rower VOTEC EVO, osprzęt XTR Di2, koła 27,5"+.
Nowy rower VOTEC EVO, osprzęt XTR Di2, koła 27,5"+.
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Stan: Nowe

  • Marka: Inna

  • Kolor: Wielokolorowy

  • Amortyzacja: Przód i tył

  • Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna

  • Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne

  • Materiał ramy: Aluminium

  • Rozmiar koła: 27.5"

  • Rozmiar ramy: 19-20"

Opis

Do sprzedania nowy rower FULL ENDURO Votec VM Evo XTR Di2 27,5+, chociaż jak ktoś potrzebuje tradycyjne 27,5 cała to wystarczy założyć węższą oponę (np.27,5x2,1) i wracamy do pierwotnej średnicy.

EWENTUALNIE ZAMIANY NA COŚ CIEKAWEGO, Z MOŻLIWĄ DOPŁATĄ W DWIE STRONY.

! ! ! DLA KONKRETNEGO OFERENTA CIEKAWE GRATISY! ! !

Śmiem twierdzić, że pierwsza osoba, która przyjedzie na sprawdzenie i oględziny roweru wróci z nim do domu.

Rower w każdym elemencie nowy i nieużywany, bez przebiegu (pedały testowe przykręcone tylko do zdjęcia i żeby prościej kręciło się korbami podczas sprawdzania, zdjęcia zrobione w plenerze dla doznań wizualnych oglądających).

Wiem, że opis jest dosyć długi ale ma być jak najbardziej precyzyjny żeby nie było niejasności. Dlatego najpierw poświęć trochę czasu na dokładne przeczytanie opisu a później jeśli mimo to będziesz mieć jakieś pytania to proszę o kontakt. Chętnie na wszystkie odpowiem.

VOTEC VM EVO został zaprojektowany tak, aby konkurować na najbardziej nawet stromych zboczach i najszybszych ścieżkach. Lekka ale solidna aluminiowa rama z wewnętrznym prowadzeniem przewodów Di2 co zapewnia im bezpieczeństwo (przewód hamulcowy prowadzony tradycyjnie pod ramą) oraz jej geometria sprawiają, że jest to bardzo wdzięczny do jazdy rower.

Model VM EVO wyposażony jest w damper i amortyzator Fox, napęd Shimano XTR -Di2 a optymalnie dobrane przełożenia sprawiają, że jest to rower wręcz IDEALNY. Nie ma w jego specyfikacji nic co byłoby najsłabszym ogniwem albo jak w niektórych markach co któryś element dołożony bez sensu, niższej jakości byleby tylko obniżyć cenę finalną.
Do roweru jest komplet dokumentów i instrukcji obsługowych.

Jeśli ktoś szuka roweru na super osprzęcie a dodatkowo takiego, którego nikt inny nie będzie miał to ten sprzęt jest właśnie dla Niego. Dodatkowo są jeszcze dwa inne powody. Po pierwsze model ten jest już w praktycznie nieosiągalny a po drugie jego cena we wszystkich możliwych miejscach jakie znalazłem (i podkreślam, że niestety nie da się go już kupić) zaczyna się od 5799 EURO w górę.
Licząc, po nawet najbardziej atrakcyjnym kursie to daje BARDZO DUŻO pieniędzy.

Specyfikacja techniczna opisana poniżej (jest tak bogata i szeroka, że mogłem o czymś zapomnieć ale na pewno jest).

-Waga kompletnego roweru – 12.6 kg.
-Rama aluminiowa/anodowana – XL (53 cm od środka suportu do górnej krawędzi rury podsiodłowej) chociaż ze względy na swoją geometrię nadaję się również dla osób teoretycznie jeżdżących na ramach L, dedykowana dla osób 175 – 195 cm.
-Wysokość od ziemi do górnej, poziomej krawędzi ramy - 81 cm
-Długość od górnej krawędzi siedzenia do powierzchni pedałów - 72 cm (teoretycznie taką długość musi mieć noga aby poruszać się na tym rowerze, bez względu na to ile masz wzrostu). Jeśli masz proporcje modelki i nogi po samą szyję to możesz mieć nawet 160 cm wzrostu a i tak dasz radę na nim jeździć.
-Kolor ramy - czarny mat z delikatną strukturą (coś na wzór samochodowego "baranka", tylko dużo delikatniejszy, zwiększającego odporność na zadrapania i uszkodzenia), srebrne wstawki w połysku, szary amortyzator ze złotymi lagami i tłokiem.
-Rama z pełną amortyzacją.
-Zawieszenie / amortyzacja - damper powietrzno-olejowy FOX FLOAT iRD FACTORY KASHIMA EVOL sterowany elektronicznie 3 pozycyjną (open / drive / lock) manetką na kierownicy (160 mm) oraz dodatkowe manualne sterowanie na obudowie dampera, amortyzator przedni powietrzno-olejowy FOX 34 FLOAT FACTORY 160mm Kashima z blokadą w goleni (góra i dół).
-Hamulce – hydrauliczne, tarczowe Shimano XT M8000 IceTech (tarcze XTR wentylowane z radiatorem przód 203 mm, tył 180 mm, mocowanie CL), krótkie klamki (2 palce), klocki metaliczne z radiatorem.
-Napęd – 2x11 (przód 26/36, tył 11/40).
-Przerzutka tył - Shimano XTR Di2 RD-M9050 Shadow Plus 11s.
-Przerzutka przód Shimano XTR Di2 FD-M9070 (66-69 stopni).
-Kaseta CS-M8000 (11/13/15/17/19/21/24/27/31/35/40).
-Korba Race Face Next 175 mm (gumowe, błękitne osłony na końcówki).
-Tarcze Race Face Turbine (26/36).

CAŁY NAPĘD STEROWANY ELEKTRONICZNIE (Di2) Z WYŚWIETLACZEM (folia na wyświetlaczu) NA KIEROWNICY A WIĘC ODPADA PROBLEM WYCIĄGAJĄCYCH SIĘ I ZACIERAJĄCYCH LINEK ITP., ZAPISANE 2 AUTOMATYCZNE SEKWENCJE ZMIANY PRZEŁOŻEŃ (S1 i S2 oraz 1 RĘCZNA M). DODATKOWO POŁĄCZONE ZE STEROWANIEM DAMPERA. KONFIGURACJA FUNKCJI PRZERZUTEK Z POZIOMU APLIKACJI e-TUBE (darmowa) NA SMARTFONIE.

Koło przednie 27,5+ :
- obręcz alexrims EM 35, oczkowana, 3-komorowa, 35 mm szerokość wewn.
- piasta biała z czerwonymi konusami Novatec D771SB-CL, oś sztywna 15x100
- szprychy czarne CN Spokes 2 mm
- nyple srebrne CN Spokes 18 mm
- obręcz oklejona taśmą DT DWISS „tubeless”, uszczelniona i przygotowana do systemu bezdętkowego
-przeznaczone wyłącznie do hamulców tarczowych, hydrauliczne lub mechaniczne
-mocowanie tarczy CENTERLOCK
-dętka Schwalbe 27,5 x 2.5 do 3.0 z wentylem Presta 48 mm
-opona Schwalbe Rocket Ron 27,5 x 2.8, zwijane

Koło tylnie 27,5+ :
- obręcz alexrims EM 35, oczkowana, 3-komorowa, 35 mm szerokość wewn.
- piasta biała z czerwonymi konusami Novatec D772SB-CL, oś sztywna 12x142
-bębenek Shimano 11S z systemem ABG + redukcja na 10S
- szprychy czarne CN Spokes 2 mm
- nyple srebrne CN Spokes 18 mm
- obręcz oklejona taśmą DT DWISS „tubeless”, uszczelniona i przygotowana do systemu bezdętkowego
-przeznaczone wyłącznie do hamulców tarczowych, hydrauliczne lub mechaniczne
-mocowanie tarczy CENTERLOCK
-dętka Schwalbe 27,5 x 2.5 do 3.0 z wentylem Presta 48 mm
-opona Schwalbe Rocket Ron 27,5 x 2.8, zwijane

-Przednia oś z szybkozamykaczem - oryginalna od amortyzatora Fox.
-Sztyca podsiodłowa – średnica 30,9 mm.
-Kierownica - RaceFace NEXT-35 carbon 760mm.
-Chwyty – ERGON (błękitne).
-Siedzenie - ERGON VOTEC custom (czarno/błękitne).

W zestawie do roweru:
-Fabryczna ładowarka.
-Narzędzia.
-Instrukcje i dokumentacja do przerzutek, amortyzatorów, kół itd.

Rower w pełni przygotowany do jazdy (skręcony, wyregulowany itd.) a więc możliwa jest jazda próbna przed zakupem i sprawdzenie wszystkich opcji.

WIĘCEJ SZCZEGÓŁOWYCH ZDJĘĆ ROWERU MOGĘ PRZESŁAĆ NA MAILA.

Zapraszam również na inne moje aukcje, przy zakupie innych rzeczy możemy porozmawiać o exxtra cenach.

Więcej kupisz, więcej utargujesz a za przesyłkę zapłacisz tylko raz.
Masz propozycję lub pytanie? Zadzwoń lub napisz. Jest to efektywniejsze niż dodawanie do "obserwowanych" bo to nie zwiększy Państwa wiedzy na temat produktu a rzetelna informacja od sprzedającego tak.
Serdecznie zapraszam do zakupu.

Możliwa wysyłka.

(Wysyłka pobraniowa możliwa po wcześniejszym opłaceniu kuriera w dwie strony, na wypadek gdyby ktoś znowu uznał, że to takie śmieszne zamówić towar i stwierdzić, że nie jest już potrzebny).
ID: 853559659

Skontaktuj się

Krzyszt-OFF

Na OLX od styczeń 2014

Ostatnio online w dniu 13 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 03 kwietnia 2024

Nowy rower VOTEC EVO, osprzęt XTR Di2, koła 27,5"+.

22 900 zł

do negocjacji

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon