Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
NOWY Rower Cannondale F-SI Carbon 2 Scalpel HT XL MTB koła karbon
NOWY Rower Cannondale F-SI Carbon 2 Scalpel HT XL MTB koła karbon
NOWY Rower Cannondale F-SI Carbon 2 Scalpel HT XL MTB koła karbon
NOWY Rower Cannondale F-SI Carbon 2 Scalpel HT XL MTB koła karbon
NOWY Rower Cannondale F-SI Carbon 2 Scalpel HT XL MTB koła karbon
NOWY Rower Cannondale F-SI Carbon 2 Scalpel HT XL MTB koła karbon
PromujOdśwież

Firmowe

Stan: Nowe

Marka: Cannondale

Kolor: Wielokolorowy

Amortyzacja: Przód

Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna

Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne

Materiał ramy: Karbon

Rozmiar koła: 29"

Rozmiar ramy: 21-22"

Opis

CENA KATALOGOWA 21.999zł cena Promocyjna: 12999

Rower górski klasy premium z ramą F-SI Ballistec Carbon, zupełnie nowym widelcem Lefy Ocho, kołami w oplocie z włókna węglowego i kołami SRAM X01 Eagle 12.

Cannondale F-SI Carbon 2 to bezkompromisowy hardtail wyścigowy, dzięki któremu od razu możesz stanąć na starcie i rywalizować z najlepszymi. Podczas opracowywania tego roweru nacisk położono na każdy najmniejszy szczegół, abyś niczego nie przegapił podczas jazdy i mógł skupić się tylko na swoich osiągach i niczym więcej. Dzięki najnowocześniejszym technologiom zastosowanym w ramie, widelcu i wielu innych ściśle powiązanych ze sobą komponentach, zyskasz przewagę nad rywalami już na pierwszych kilku metrach.

Rama z włókna węglowego F-SI Ballistec Carbon jest niewiarygodnie sztywna i jednocześnie bardzo lekka, a w połączeniu z zupełnie nowym przednim widelcem Lefty Ocho radzi sobie w znacznie większym terenie, niż można by się spodziewać po wyścigowym hardtailu tej kategorii. Dzięki geometrii z krótką konstrukcją tylną, niższym kątem główki ramy i dużemu przesunięciu osi widelca nic Cię nie zatrzyma na torach wyścigowych. Rama i widelec osadzono na lekkich plecionych kołach z karbonowymi obręczami HollowGram 23 o szerokości 23 mm. Komponenty Sram X01 Eagle z przełożeniami 1x12, uzupełnione korbami Truvativ Stylo Carbon, dbają o precyzyjną zmianę przełożeń.

RAMA
Rama karbonowa F-SI Ballistec Carbon wykonana została z lekkich i jednocześnie bardzo mocnych włókien węglowych, które pozwalają dostroić ogólne właściwości jezdne aż do najdrobniejszych szczegółów. W porównaniu do swojej poprzedniczki jest o całe 80 gramów lżejsza, a przy całkowitej wadze 900 gramów jest najlżejszą ramą, jaką Cannondale kiedykolwiek wyprodukował. Ekstremalna sztywność przy zachowaniu jedynie bardzo niskiej masy i maksymalnego komfortu jazdy, o to właśnie chodzi! Kluczowym punktem całej ramy jest konstrukcja tylna z tzw. asymetryczną integracją napędu. Dzięki przesunięciu układu napędowego o sześć milimetrów w prawo, konstrukcja tylna uległa znacznemu skróceniu, a co za tym idzie także znacznej poprawie prowadzenia motocykla zarówno na szosie, jak i w terenie. Jednocześnie rozwiązanie to pozwoliło zachować wystarczającą przepustowość dla stosowania szerokich obudów i zestawów z dwoma konwerterami. Zmiana układu napędowego umożliwiła utworzenie bardziej jednolitego tylnego sznurka, zapewniającego jeszcze większą sztywność podczas sprintu i pokonywania zakrętów.

Wystarczający komfort gwarantuje rozbudowany system Save Micro Suspension, który wykorzystuje zoptymalizowany kierunkowo splot włókien węglowych i umożliwia kontrolowany ruch strzałkowy rury podsiodłowej ramy. Rura podsiodłowa, a wraz z nią cały trójkąt tylnej ramy pracują w kierunku pionowym i skutecznie tłumią wibracje oraz inne drobne uderzenia. Efektem jest nie tylko lepsza przyczepność i większa prędkość, ale przede wszystkim zauważalne zmniejszenie zmęczenia kierowcy nawet na naprawdę długich trasach. Nowością jest oś Speed ​​Release umożliwiająca szybszą i łatwiejszą wymianę tylnego koła. Specjalny kształt stóp sprawia, że ​​pozostawienie osi w piaście i zdjęcie koła równie łatwo, jak w przypadku klasycznego szybkozamykacza. Oś Speed ​​Release jest kompatybilna z wkładami 148x12 mm.

WIDELEC
Ramę uzupełnia zupełnie nowy przedni widelec Cannondale Lefty Ocho, który wyróżnia się sztywnością, niską wagą i precyzją prowadzenia w każdych warunkach. Wszystko to przy zachowaniu bezkompromisowej precyzji kierowania, niespotykanej w kategorii widelców przełajowych. Dzięki skokowi 100 mm i możliwości zdalnego blokowania świetnie sprawdzi się nie tylko na torach wyścigowych, ale także na Twoich ulubionych trasach czy gdziekolwiek indziej. Wyraźne przesunięcie osi widelca do przodu wraz z niższym kątem główki ramy tworzy tzw. geometrię OutFront, która zapewnia wystarczającą stabilność na zjazdach i która nie traci nic ze swojej słynnej zwinności na podjazdach.

GEOMETRIA
Geometrię nowego F-SI definiuje bardzo krótka konstrukcja tylna, znacznie przesunięta oś przedniego widelca i, co nie mniej ważne, zauważalnie niższy kąt główki ramy. Taka geometria zapewni wystarczającą stabilność nawet na najbardziej wymagających zjazdach, zaskoczy doskonałą trakcją we wszystkich aspektach na zjazdach, a jednocześnie nie zabraknie jej zabawy i zwinności, które wywołają uśmiech na twarzy w terenie. Zwiększenie zasięgu i wartości stosu przyczynia się do większego komfortu za kierownicą.

ŚREDNICA KÓŁ W ZALEŻNOŚCI OD KORPUSA
Cannondale wyposaża swoje rowery w obręcze o różnych średnicach, tak aby każdy rowerzysta czuł się dobrze za kierownicą, niezależnie od proporcji ciała i wzrostu. W przypadku ram w rozmiarze XS znajdziemy zatem koła w oplocie o średnicy 27,5”. Ramy o większych rozmiarach wyposażane są wówczas najczęściej w koła w oplocie o średnicy 29”.

SPRZĘT
12-biegowy zestaw Sram X01 Eagle wyposażony w kasetę o zakresie 10-50 zębów zapewnia szybką i zawsze dokładną zmianę przełożeń. Z oferty koncernu Sram pochodzą także karbonowe korby Truvativ Stylo Carbon z jedną przerzutką i 34 zębami. Za siłę hamowania odpowiadają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore XT z tarczami o średnicy 160 milimetrów na przednich i tylnych kołach. Prawdziwą gratką są lekkie plecione koła składające się z karbonowych obręczy HollowGram 23 o szerokości 23 mm oraz niezawodnych przednich piast Lefty 60 i tylnych Hollowgram 148x12. Na felgach znajdziemy opony Schwalbe Racing Ray i Racing Ralph z bocznymi osłonami Snakeskin i miękką mieszanką Addix Speedgrip Compound. Szeroka kierownica z włókna węglowego poprawia zwrotność, komfort gwarantuje karbonowa sztyca podsiodłowa i siodełko Fabric Scoop z tytanowymi szynami.

Rama: F-Si, Ballistec Carbon, SAVE, PF30, zwężana główka ramy, oś przelotowa Speed ​​Release 12 mm, przesunięcie Ai
Widelec: Lefty Ocho, 100 mm, amortyzator komorowy z blokadą linki, system sprężyn OPPO, zwężana rura sterowa, przesunięcie 50/55 mm
Korby: Truvativ Stylo Carbon, 34 zęby, Ai Custom
Skład środka: Cannondale Alloy PressFit30
Przerzutka: SRAM X01 Eagle, 12-biegowa
Manetki: SRAM X01 Eagle, 12-biegowa
Kaseta: SRAM GX Eagle, 10-50 zębów, 12-biegowa
Łańcuch: SRAM GX Eagle, 12-rzędowy
Brzdy strong>: Shimano Deore XT, 160/160 mm
Dźwignie hamulców: Shimano Deore XT
Obręcze: HollowGram 23, Superlight Hi-Impact Carbon, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, 28 otworów, szerokość wewnętrzna 23 mm
Piasty: Lefty 60 z przodu, HollowGram 12x148 z tyłu (konstrukcja wewnętrzna DT Swiss)
Przewody: HollowGram, podwójnie cieniowany prosty naciąg (talerza Ai Offset – tył)
Opony: Schwalbe Racing Ray 27,5 / 29 x 2,25” z przodu, Racing Ralph 2,25” z tyłu, Snake Skin, Addix Speedgrip Compound, przystosowane do zastosowania bezdętkowego
Kierownica: Cannondale C1 płaska, karbonowa, kąt odchylenia 8°, 760 mm
Mostek: Cannondale C1, stop 7075, 1,125", 31,8, 7°
Konstrukcja głowicy: Zintegrowane, 1-1/8 do 1,5 cala, uszczelnione łożyska skośne
Siodełko: Fabric Scoop Flat Race, tytanowe szyny
Sztyca: Cannondale C1 w całości z włókna węglowego, 27,2 x 350 / 400 mm
Kolor: Czarno-czerwony
ID: 966954135

Skontaktuj się

CENTRUM SERWISOWE BUGA SPORT

Na OLX od maj 2024

Ostatnio online w dniu 15 lipca 2025

xxx xxx xxx

Dodane 24 lipca 2025

NOWY Rower Cannondale F-SI Carbon 2 Scalpel HT XL MTB koła karbon

11 999 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon