Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Wysyłka za pobraniem GRATIS!
NOWY kompletny zestaw do konwersji roweru na elektryczny z silnikiem firmy MXUS (jedne z lepszych) o mocy nominalnej 500W-1000W wraz ze sterownikiem sinus KT 20A oraz wyświetlaczem KT LCD5. Zestaw na dobrych, a nie najtańszych komponentach - zarówno silniki MXUS jak i sterowniki czy wyświetlacze firmy KT są jednymi z najlepszych w swojej klasie.
Sterownik 20A przy baterii 48V daje moc szczytową powyżej 1000W - jest MOC :)
Wyświetlacz KT daje mnóstwo możliwości ustawień pod indywidualne wymagania, gdyby ustawienia fabryczne nam nie odpowiadały. Ma wszystkie niezbędne funkcje jakie powinien mieć rower elektryczny.
Silnik zapleciony w kole 29 cali na kasetę.
Zestaw będzie idealny do roweru typu miejski, trekking, czy mtb - dzięki przekładni ma duży moment obrotowy (50NM) więc radzi sobie ze wzniesieniami i większymi obciążeniami związanymi z dużą średnicą koła.
Silnik pozwala osiągać prędkość około 45km/h, a w połączeniu z dobrą baterią bidonową robić zasięgi w granicach 100-200km. Będzie pasować każda dobra bateria 48V (na 36V też będzie jechać tylko wolniej) - nie polecam chińskich baterii, jeśli jesteś zainteresowany zestawem z baterią, napisz jakie potrzebujesz zasięgi i ile jest miejsca w ramie to pomogę w wyborze.
Zestaw zawiera wszystko poza baterią - nie trzeba nic dokupować, ani lutować, złączki do siebie pasują i są tak dopasowane aby nie dało się źle podłączyć - z konwersją więc poradzi sobie każdy kto potrafi zrobić podstawowy serwis roweru. Nie ma oszczędności na kablach czy złączkach tak często spotykanych w zestawach sprzedawców z chin czy allegro.
W skład zestawu wchodzi:
1. Silnik przekładniowy MHUS XF15C w tylnym kole wersja na kasetę (do 10s)
Waga: 3,9kg
RPM 380
duży moment obrotowy 50NM
Szerokość montażowa 145mm
Kompatybilny zarówno z hamulcami tarczowymi jak i v-break
2. Sterownik sinusoidalny KT 10-20A - lepsza kultura pracy i mniejsze zużycie prądu niż sterowniki typu kwadrat
3. wyświetlacz KT LCD5 z instrukcją
4. obudowa ABS dopasowana do sterownika z mocowaniem do ramy - lepsza opcja niż torby na ramę, po montażu łatwo uszczelnić klejem na gorąco (ja przejeżdżałem na podobnym zestawie przez 25cm bród na rzece bez kłopotu).
5. czujnik PAS w obudowie odpornej na błoto - nie sprawia takich problemów jak tańsze tarczowe modele
6. manetka kciukowa uniwersalna lewa/prawa
7. klamki hamulcowe z czujnikami hamowania
8. mocna lampa przednia LED zasilana z baterii roweru
9. wiązka do podłączenia zestawu bez lutowania
10. złączka XT60 do założenia na baterię
Wysyłka za pobraniem GRATIS
Odbiór w okolicach Nowogrodu Bobrzańskiego, lub dostawa "przy okazji" na terenie Zielonej Góry.
Masz pytania - pisz proszę, a jeśli chcesz porozmawiać podaj swój nr tel to oddzwonię jak tylko będę mógł.
Odpowiadając na pytania - da się jeździć legalnie po drogach publicznych takim zestawem, ale należy ograniczyć moc do 250W oraz zdjąć manetkę. W silnikach elektrycznych moc zestawu określa moc sterownika - to że silnik zniesie 1000W nie oznacza że nie można nim jeździć po drogach, można ale jeśli ograniczymy moc sterownika do 250W. Dla kół 29 cali silniki 250W pod górkę czy cięższym rowerzystą są za słabe.
tagi: rower elektryczny, e-bike, bafang, sparta, batavus, gazelle, 250W, 350W, 500W, 1000W, 1500W, 2000W, bosch, yamaha, silnik w kole, glovo, pyszne.pl, uber eats, dostawca
NOWY kompletny zestaw do konwersji roweru na elektryczny z silnikiem firmy MXUS (jedne z lepszych) o mocy nominalnej 500W-1000W wraz ze sterownikiem sinus KT 20A oraz wyświetlaczem KT LCD5. Zestaw na dobrych, a nie najtańszych komponentach - zarówno silniki MXUS jak i sterowniki czy wyświetlacze firmy KT są jednymi z najlepszych w swojej klasie.
Sterownik 20A przy baterii 48V daje moc szczytową powyżej 1000W - jest MOC :)
Wyświetlacz KT daje mnóstwo możliwości ustawień pod indywidualne wymagania, gdyby ustawienia fabryczne nam nie odpowiadały. Ma wszystkie niezbędne funkcje jakie powinien mieć rower elektryczny.
Silnik zapleciony w kole 29 cali na kasetę.
Zestaw będzie idealny do roweru typu miejski, trekking, czy mtb - dzięki przekładni ma duży moment obrotowy (50NM) więc radzi sobie ze wzniesieniami i większymi obciążeniami związanymi z dużą średnicą koła.
Silnik pozwala osiągać prędkość około 45km/h, a w połączeniu z dobrą baterią bidonową robić zasięgi w granicach 100-200km. Będzie pasować każda dobra bateria 48V (na 36V też będzie jechać tylko wolniej) - nie polecam chińskich baterii, jeśli jesteś zainteresowany zestawem z baterią, napisz jakie potrzebujesz zasięgi i ile jest miejsca w ramie to pomogę w wyborze.
Zestaw zawiera wszystko poza baterią - nie trzeba nic dokupować, ani lutować, złączki do siebie pasują i są tak dopasowane aby nie dało się źle podłączyć - z konwersją więc poradzi sobie każdy kto potrafi zrobić podstawowy serwis roweru. Nie ma oszczędności na kablach czy złączkach tak często spotykanych w zestawach sprzedawców z chin czy allegro.
W skład zestawu wchodzi:
1. Silnik przekładniowy MHUS XF15C w tylnym kole wersja na kasetę (do 10s)
Waga: 3,9kg
RPM 380
duży moment obrotowy 50NM
Szerokość montażowa 145mm
Kompatybilny zarówno z hamulcami tarczowymi jak i v-break
2. Sterownik sinusoidalny KT 10-20A - lepsza kultura pracy i mniejsze zużycie prądu niż sterowniki typu kwadrat
3. wyświetlacz KT LCD5 z instrukcją
4. obudowa ABS dopasowana do sterownika z mocowaniem do ramy - lepsza opcja niż torby na ramę, po montażu łatwo uszczelnić klejem na gorąco (ja przejeżdżałem na podobnym zestawie przez 25cm bród na rzece bez kłopotu).
5. czujnik PAS w obudowie odpornej na błoto - nie sprawia takich problemów jak tańsze tarczowe modele
6. manetka kciukowa uniwersalna lewa/prawa
7. klamki hamulcowe z czujnikami hamowania
8. mocna lampa przednia LED zasilana z baterii roweru
9. wiązka do podłączenia zestawu bez lutowania
10. złączka XT60 do założenia na baterię
Wysyłka za pobraniem GRATIS
Odbiór w okolicach Nowogrodu Bobrzańskiego, lub dostawa "przy okazji" na terenie Zielonej Góry.
Masz pytania - pisz proszę, a jeśli chcesz porozmawiać podaj swój nr tel to oddzwonię jak tylko będę mógł.
Odpowiadając na pytania - da się jeździć legalnie po drogach publicznych takim zestawem, ale należy ograniczyć moc do 250W oraz zdjąć manetkę. W silnikach elektrycznych moc zestawu określa moc sterownika - to że silnik zniesie 1000W nie oznacza że nie można nim jeździć po drogach, można ale jeśli ograniczymy moc sterownika do 250W. Dla kół 29 cali silniki 250W pod górkę czy cięższym rowerzystą są za słabe.
tagi: rower elektryczny, e-bike, bafang, sparta, batavus, gazelle, 250W, 350W, 500W, 1000W, 1500W, 2000W, bosch, yamaha, silnik w kole, glovo, pyszne.pl, uber eats, dostawca
ID: 1035766961
Skontaktuj się
Dodane 01 listopada 2025
NOWY MXUS 29" 500W 1000W zestaw konwersji roweru na elektryczny KT LCD
1 099 zł
do negocjacji
Lokalizacja