Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Oto sztyca Thomson Elite. Nową, oryginalny i oczywiście fabrycznie zapakowana.
Srebrna, średnica 27,2mm, długość 410mm
( 0mm OFFSET)
Poniżej znajdziesz szczegółowy opis dlaczego ta sztyca to nr.1 na świecie.
Sztyca Thomson Elite to standard, według którego oceniane są wszystkie inne sztyce. Kute zaciski, integralnie obrabiana głowica i eliptycznie wytłaczany korpus z aluminium serii 7000 sprawiły, że sztyce Elite i Setback Elite stały się
modelami przemysłowymi pod względem wytrzymałości, lekkości i łatwości regulacji.
Ponad 40% mocniejsze w teście wytrzymałości granicznej niż najmocniejsze sztyce produkowane seryjnie na rynku.
Ponad dwukrotnie dłuższa żywotność zmęczeniowa niż w przypadku wszystkich testowanych przez nas modeli produkcyjnych. Rura i główka sztycy Thomson są integralnie obrabiane z jednego kawałka wytrzymałego aluminium serii 7000. Główka nie jest wciskana ani klejona. Zapewnia to doskonałą wytrzymałość i minimalną wagę, co pozwala na większą wytrzymałość przy niskiej wadze.
Lekka – około 201 gramów (długość 250) dla rowerów szosowych i 228 gramów (długość 330) dla rowerów górskich. Naturalna elipsa wewnętrzna rura dla optymalnego stosunku wytrzymałości do wagi.
Mamy długi uchwyt szyny siodełka o długości 1,614 cala (41 mm). Pomaga to zapobiegać wyginaniu się szyny siodełka pod wpływem obciążeń uderzeniowych. Większość innych sztyc siodełka ma uchwyty o długości 0,500 cala lub więcej krótsze od naszego uchwytu.
Konstrukcja sztycy Thomson obejmuje bezpiecznik zginany, aby zapobiec katastrofalnej awarii. Wszystkie testowane przez nas konkurencyjne sztyce zawiodły katastrofalnie, ponieważ elementy siodełka i zacisku, a czasami kawałki rury i główki latały we wszystkich kierunkach.
Sztyca podsiodłowa Thomson ma zacisk, głowicę i górną rurę wystarczająco mocną, aby wytrzymać moment obrotowy 350 stóp-funtów. Rura zacznie się uginać i wyginać przy zacisku rury podsiodłowej przy momencie obrotowym około 250 stóp-funtów. Przy silnym uderzeniu sztyca podsiodłowa Thomson lekko się wygnie, co pozwoli kolarzowi bezpiecznie się zatrzymać lub dokończyć jazdę.
Cechy:
Każdy element sztycy Thomson jest w 100% wyprodukowany w Ameryce. Dotyczy to wszystkich elementów mocujących i odkuwek.
Sztyca podsiodłowa Thomson ma wszystkie części zamontowane na stałe, dzięki czemu można ją łatwo przymocować do siodełka bez konieczności jej demontażu.
Płynna regulacja nachylenia minus 5° i plus 29°.
Bardzo niski profil zacisków oznacza brak kolizji z siedziskiem, ponieważ nakrętki obrotowe znajdują się pomiędzy szynami siedziska.
Projekty i materiały przeszły obszerne testy żywotności i wytrzymałości.
Każda partia produkcyjna sztyc podsiodłowych przechodzi testy wytrzymałości i zmęczenia. Nasz program ciągłych testów zapewnia, że każda partia produkcyjna sztyc podsiodłowych spełnia standardy Thomson.
Zaciski pochłaniające uderzenia: zaciski, głowica i zespół rozchylają się i zginają w momencie uderzenia, chroniąc siodełko, szyny, sztycę i rowerzystę.
Można regulować pochylenie siedziska, nie przesuwając go do przodu ani do tyłu.
Delikatne dla siedzeń: pozwala siedzeniu przetrwać duże obciążenia uderzeniowe bez wyginania szyn.
Dane techniczne:
Średnica: 25,4 mm do 31,6 mm
Długość: 250 mm, 330 mm, 367 mm lub 410 mm
Odsunięcie: 0 mm
Zacisk szynowy: Standardowy (do 7 x 7 mm)
Materiał: Aluminium
Kolor: Srebrny
Waga: 201 g (250 mm), 228 g (330 mm) 291g (410 mm)
Srebrna, średnica 27,2mm, długość 410mm
( 0mm OFFSET)
Poniżej znajdziesz szczegółowy opis dlaczego ta sztyca to nr.1 na świecie.
Sztyca Thomson Elite to standard, według którego oceniane są wszystkie inne sztyce. Kute zaciski, integralnie obrabiana głowica i eliptycznie wytłaczany korpus z aluminium serii 7000 sprawiły, że sztyce Elite i Setback Elite stały się
modelami przemysłowymi pod względem wytrzymałości, lekkości i łatwości regulacji.
Ponad 40% mocniejsze w teście wytrzymałości granicznej niż najmocniejsze sztyce produkowane seryjnie na rynku.
Ponad dwukrotnie dłuższa żywotność zmęczeniowa niż w przypadku wszystkich testowanych przez nas modeli produkcyjnych. Rura i główka sztycy Thomson są integralnie obrabiane z jednego kawałka wytrzymałego aluminium serii 7000. Główka nie jest wciskana ani klejona. Zapewnia to doskonałą wytrzymałość i minimalną wagę, co pozwala na większą wytrzymałość przy niskiej wadze.
Lekka – około 201 gramów (długość 250) dla rowerów szosowych i 228 gramów (długość 330) dla rowerów górskich. Naturalna elipsa wewnętrzna rura dla optymalnego stosunku wytrzymałości do wagi.
Mamy długi uchwyt szyny siodełka o długości 1,614 cala (41 mm). Pomaga to zapobiegać wyginaniu się szyny siodełka pod wpływem obciążeń uderzeniowych. Większość innych sztyc siodełka ma uchwyty o długości 0,500 cala lub więcej krótsze od naszego uchwytu.
Konstrukcja sztycy Thomson obejmuje bezpiecznik zginany, aby zapobiec katastrofalnej awarii. Wszystkie testowane przez nas konkurencyjne sztyce zawiodły katastrofalnie, ponieważ elementy siodełka i zacisku, a czasami kawałki rury i główki latały we wszystkich kierunkach.
Sztyca podsiodłowa Thomson ma zacisk, głowicę i górną rurę wystarczająco mocną, aby wytrzymać moment obrotowy 350 stóp-funtów. Rura zacznie się uginać i wyginać przy zacisku rury podsiodłowej przy momencie obrotowym około 250 stóp-funtów. Przy silnym uderzeniu sztyca podsiodłowa Thomson lekko się wygnie, co pozwoli kolarzowi bezpiecznie się zatrzymać lub dokończyć jazdę.
Cechy:
Każdy element sztycy Thomson jest w 100% wyprodukowany w Ameryce. Dotyczy to wszystkich elementów mocujących i odkuwek.
Sztyca podsiodłowa Thomson ma wszystkie części zamontowane na stałe, dzięki czemu można ją łatwo przymocować do siodełka bez konieczności jej demontażu.
Płynna regulacja nachylenia minus 5° i plus 29°.
Bardzo niski profil zacisków oznacza brak kolizji z siedziskiem, ponieważ nakrętki obrotowe znajdują się pomiędzy szynami siedziska.
Projekty i materiały przeszły obszerne testy żywotności i wytrzymałości.
Każda partia produkcyjna sztyc podsiodłowych przechodzi testy wytrzymałości i zmęczenia. Nasz program ciągłych testów zapewnia, że każda partia produkcyjna sztyc podsiodłowych spełnia standardy Thomson.
Zaciski pochłaniające uderzenia: zaciski, głowica i zespół rozchylają się i zginają w momencie uderzenia, chroniąc siodełko, szyny, sztycę i rowerzystę.
Można regulować pochylenie siedziska, nie przesuwając go do przodu ani do tyłu.
Delikatne dla siedzeń: pozwala siedzeniu przetrwać duże obciążenia uderzeniowe bez wyginania szyn.
Dane techniczne:
Średnica: 25,4 mm do 31,6 mm
Długość: 250 mm, 330 mm, 367 mm lub 410 mm
Odsunięcie: 0 mm
Zacisk szynowy: Standardowy (do 7 x 7 mm)
Materiał: Aluminium
Kolor: Srebrny
Waga: 201 g (250 mm), 228 g (330 mm) 291g (410 mm)
ID: 1034718708
xxx xxx xxx
Dodane 26 października 2025
Nowa sztyca Thomson Elite 27,2 x 410mm Długa Srebrna
Tylko przedmiot
425 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły