Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Świętokrzyskie
  6. Książki naukowe - Kielce
Nowa książka Tytuł: Zarządzanie i marketing
Nowa książka Tytuł: Zarządzanie i marketing
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2014

  • Okładka: Miękka

  • Stan: Nowe

  • Rodzaj: Nauki społeczne

Opis

Nowa książka Tytuł: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Autor: red. Anna Krzysztofek
Miejsce i rok wyd.: Kraków 2014
Wydawnictwo: ATW
Stron: 540
CZĘŚĆ I. Zarządzanie – wybrane teorie
Rozdział 1. Monika Sałata
Współczesne koncepcje zarządzania a dorobek prekursorów
zarządzania szkół klasycznych. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1 5
Rozdział 2. Michał Sopiński
Znaczenie i specyfika zarządzania wiedzą we współczesnym świecie. . . . . . . . . . . 21
Rozdział 3. Justyna Dudek
Zarządzanie ryzykiem – istota, koncepcje, etapy, metody i techniki. . . . . . . . . . . . 31
Rozdział 4. Justyna Suska
Zarządzanie ryzykiem walutowym. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Rozdział 5. Edyta Czarnacka
Zarządzanie ryzykiem w projektowaniu systemów
informacyjnych.
Rozdział 6. Artur Maik
Model zarządzania organizacją przez projekty. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Rozdział 7. Sylwia Musiał
Strategiczne zarządzanie marką. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
CZĘŚĆ iI. Praktyka zarządzania w wybranych
podmiotach gospodarcz ych
Rozdział 1. Elżbieta Paliga
Znaczenie zarządzania ryzykiem w polskiej administracji
publicznej
Rozdział 2. Joanna Mądra
Wpływ zmian organizacyjnych na innowacyjność przedsiębiorstw
z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
Rozdział 3. Dominika Darowska
Zarządzanie wiedzą jako czynnik konkurencyjności współczesnego
przedsiębiorstwa. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
Rozdział 4. Natalia Karolina Sławińska
Proekologiczne zarządzanie przedsiębiorstwem
Rozdział 5. Martyna Ostrowska
Zarządzanie talentami
Rozdział 5. Joanna Mądra
Znaczenie kultury organizacyjnej dla funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw
Rozdział 7. Agata Zelga
Rola audytu wewnętrznego w systemie zarządzania
przedsiębiorstwem.
Rozdział 8. Tomasz Orzech
Analiza systemów ratowniczych
Rozdział 9. Jolanta Laskowska
Wybrane aspekty organizacji i zarządzania publicznym transportem zbiorowym w regionach
Rozdział 10. Henryk Wojtaszek
Stabilne zarządzanie ryzykiem kapitałowym w Alior Banku
Rozdział 11. Natalia Piotrowska, Bartłomiej Żok
Szanse i zagrożenia zarządzania działalnością eko-agroturystyczny na terenie województwa podkarpackiego
Rozdział 12. Joanna Dubiel
Elementy procesu formułowania celów a zarządzanie czasem pracowników na przykładzie wybranych stanowisk w PMPoland S.A.
CZĘŚĆ iII. Instrumenty współczesnego zarządzania
Rozdział 1. Kamila Antos, Piotr Łabiński
Zmiany w zarządzaniu procesowym – reengineering oraz x-engineering
Rozdział 2. Wojciech Lenart
Rola Lean Administration w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
Rozdział 3. Agata Zelga
Wykorzystanie Lean Management w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Rozdział 4. Agnieszka Rak
Controlling jako podsystem zarządzania przedsiębiorstwem
Rozdział 5. Marta Frączek, Katarzyna Gałuszka
Globalny trend – outsourcing
Rozdział 6. Mariusz Więcław
Znaczenie informacji w zarządzaniu łańcuchem dostaw
Rozdział 7. Michał Szukała
„Od pucybuta do milionera” – budowanie tożsamości korporacji i przywódcy poprzez tworzenie mitów założycielskich
Rozdział 8. Dawid Skrzypczyński, Arkadiusz Gola
Ekonomiczne aspekty doboru robotów przemysłowych dla elastycznych systemów produkcyjnych
Rozdział 9. Petro Garasym, Olena Gerasymenko, Mykola Garasym
Features of taking into account of individual socionic type in personnel logistics process
Rozdział 10. Bogusława Masny
Reguła świętego Benedykta jako wzorzec zarządzania organizacją
Rozdział 11. Damian Liwocha
Rozwój franczyzy w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej
CZĘŚĆ iV. Marketing – wybrane koncepcje
Rozdział 1. Agnieszka Szymankowska
Zestawienie nowoczesnych koncepcji marketingowych
Rozdział 2. Karolina Frasuńska
Marketing bezpośredni jako forma promocji
Rozdział 3. Agnieszka Rak
Marketing bezpośredni jako forma komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami
Rozdział 4. Małgorzata Grabowska, Aleksandra Dulęba
Ocena znajomości marketingu zaangażowanego społecznie oraz wynikających z niego korzyści wśród konsumentów
Rozdział 5. Ewelina Bilicka
Marketing mix jako zbiór narzędzi marketingu terytorialnego.
Rozdział 6. Dominika Darowska
Telemarketing jako forma handlu i sposób
komunikowania się z klientem
Rozdział 7. Miłosz Rutkowski
Neuromarketing jako instrument marketingu
Rozdział 8. Patrycja Janakowska Marketing relacji.
Rozdział 9. Małgorzata Posyłek
Strategie marketingowe w budowaniu wizerunku marki politycznej
Rozdział 10. Oktawia Kulik, Martyna Bieńkowska, Izabela Kudelska
Ujęcie marketingu personalnego w przedsiębiorstwie
produkcyjnym
Rozdział 11. Marta Oszust, Piotr Czubak
Marketing w organizacjach trzeciego sektora.
Rozdział 12. Marta Natalia Mazur
Kulturowe uwarunkowania w komunikacji reklamowej
CZĘŚĆ V. Marketing w praktyce gospodarczej
Rozdział 1. Agnieszka Walewska
Nowe trendy w promocji. Potencjał ambientu i nowych mediów
Rozdział 2. Marcin Madej
Marketing terytorialny jako czynnik konkurencyjności miast i regionów.
Rozdział 3. Iwona Kapustka
Atrybuty inteligentnego miasta.
Rozdział 4.Wpływ reklamy na współczesnego konsumenta
Rozdział 5. Bruno Schivinski, Radosław Ślosarski
Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej
Rozdział 6. Artur Sawicki
Wykorzystanie vlogosfery do rekomendowania promocji i budowy świadomości marek
Rozdział 7. Artur Sawicki
Kreatywność vlogerów mająca na celu pozyskiwanie i utrzymywanie swoich widzów
Rozdział 8. Wojciech Grabowski
Porównanie i ocena poziomu aktywności najpopularniejszych polskich partii politycznych na portalu społecznościowym
Facebook
Rozdział 9. Monika Noga
Marketing terytorialny na przykładzie kampanii promocyjnej województwa świętokrzyskiego.
Studium przypadku
Rozdział 10. Katarzyna Nowakowska, Marta Szkaradkiewicz
Metodyczne aspekty strategii rozwoju wybranych miast – dobre praktyki
Rozdział 11. Ewelina Bilicka
Postrzeganie promocji przez polskie miasta.
Rozdział 12. Monika Noga
Koncepcja marketingu terytorialnego w strategii rozwoju miasta Kielce
Rozdział 13. Monika Cieciora
Strategia budowania marki na przykładzie Lublina
Rozdział 14. Katarzyna Efner
Promocja miasta Zamość.
Rozdział 15. Patrycja Biśto, Michał Zając
Marketing usług turystycznych na przykładzie bazy noclegowej miasta Rzeszowa i powiatu rzeszowskiego.

wysyłka olx paczkomat
ID: 915213879

Skontaktuj się

Ania

Na OLX od czerwiec 2017

Ostatnio online w dniu 03 czerwca 2024

xxx xxx xxx

Dodane 30 maja 2024

Nowa książka Tytuł: Zarządzanie i marketing

Tylko przedmiot

23 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon