Prywatne
Rok wydania: 2006
Stan: Nowe
Opis
Nauki społeczne: finansowe, marketingowe i społeczne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw
Autor: Wróblewska Małgorzata (red.)
ilość stron: 174
oprawa: Miękka
Pojęcie reklamy jest przedmiotem zainteresowania różnych dyscyplin naukowych, w szczególności nauk ekonomicznych, gdyż stanowi "rodzaj komunikatu publicznego przeznaczonego do rozpowszechniania informacji o komercyjnych towarach i usługach z perspektywą promocji i sprzedaży", nauk prawnych, gdyż zarówno doktryna jak i przepisy prawne prezentują różne definicje reklamy, mimo stosunkowo skromnej praktyki w orzeczniczej w tym zakresie.
175 stron, oprawa miękka
Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
Możliwość wysyłki za dodatkową opłatą paczkomatem bądź przez Pocztę Polską.
Zapraszam na inne moje aukcje. Przy zakupie kilku przedmiotów za przesyłkę płacą Państwo tylko raz.
Autor: Wróblewska Małgorzata (red.)
ilość stron: 174
oprawa: Miękka
Pojęcie reklamy jest przedmiotem zainteresowania różnych dyscyplin naukowych, w szczególności nauk ekonomicznych, gdyż stanowi "rodzaj komunikatu publicznego przeznaczonego do rozpowszechniania informacji o komercyjnych towarach i usługach z perspektywą promocji i sprzedaży", nauk prawnych, gdyż zarówno doktryna jak i przepisy prawne prezentują różne definicje reklamy, mimo stosunkowo skromnej praktyki w orzeczniczej w tym zakresie.
175 stron, oprawa miękka
Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
Możliwość wysyłki za dodatkową opłatą paczkomatem bądź przez Pocztę Polską.
Zapraszam na inne moje aukcje. Przy zakupie kilku przedmiotów za przesyłkę płacą Państwo tylko raz.
ID: 364512788
xxx xxx xxx
Dodane 26 kwietnia 2024
Nauki społeczne: finansowe, marketingowe i ...
Tylko przedmiot
4 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja