Prywatne
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2010
Liczba osi: 3
Opis
Naczepa Meiller, Kiper aluminiowy, rama stalowa, około 31 m3, krótka i lekka, zwinna przy manewrowaniu, masa własna 6080 kg, osie BPW Eko Plus wzmocnione, hamulce bębnowe, solidna i przemyślana niemiecka konstrukcja, stan BDB, regularnie przeglądana, Siłownik wywrotu po regeneracji i wymianie uszczelek, gotowa do jazdy, po zimowym przeglądzie hamulców i wymianie smarów osi. Sprzedaję wyłącznie z powodu ograniczenia działalności. Do sprzedania trzy podobne sztuki. Jestem pierwszym właścicielem.
Wymiary skrzyni:
Długość wewnętrzna: 7 350 mm
Szerokość wewnętrzna: 2 450 mm
Wysokość wewnętrzna: 1 700 mm
Rodzaj użytego materiału:
Podłoga skrzyni: 7 mm – aluminium
Podłoga i boki skrzyni na 1/3 długości od nowości wzmocniona blachą aluminiową PA11 !!!
Po przetarciu blacha wymieniana na nową !!! Taki zabieg kosztuje 5500 zł netto, wzmacnia konstrukcję naczepy i wydłużajej żywotność.
Skośna ściana przednia ze stopniami w środku: 5,8 mm – aluminium
Ściany boczne i tylna ściana: 4 mm wewnątrz i 2 mm zewnątrz
Objętość: 31,0 m3
Masa własna: 6 090 kg ± 3%
Rama zawieszenia:
Konstrukcja spawana z wysokowytrzymałej drobnoziarnistej stali konstrukcyjnej (DOMEX 690 XPE/PAS 700), podłużnice spawane w konstrukcji litery I, płyta nośna mechanicznego urządzenia podporowego, przeciwpłyta z dwucalowym czopem siodłowym wg normy DIN EG 71/221, zalecenie wg normy DIN/ISO 1726, bezobsługowe, składana osłona zapobiegająca wjeżdżaniu pod pojazd wg normy EG 71/221, zaadoptowana do współpracy z rozściełaczem asfaltu, ucho holowania awaryjnego na końcu ramy.
Podwozie:
Zestaw trzyosiowy zrównoważony statycznie i dynamicznie z zawieszeniem pneumatycznym, rozstaw osi 1310 mm, ślad kół 2040 mm producent BPW ECO Plus 2 po 9.000 kg technicznego nacisku osi w odmianie bezobsługowej, centrowane, hamulce krzywkowe typu S z automatycznym nastawem dźwigni, wielkość hamulców 420 x 180 mm, okładziny bezazbestowe, zamknięte bębny hamulcowe, pierwsza oś podnoszona, układ resorowania powietrznego typu ECAS.
Ogumienie:
1 oś 385/65 R 22.5, profil drogowy, 4 rowki, Colmec 4,9 mm
2 oś 385/65 R 22.5, profil drogowy, 4 rowki, Colmec 9,6 mm
3 oś 385/65 R 22.5, profil drogowy, 4 rowki, Colmec 10,6 mm
koło zapasowe z mocowaniem
Układ zawieszenia powietrznego:
Automatycznie obniżany podczas procesu wysypywania w celu zachowania lepszej stabilności pojazdu, układ z możliwością wyłączania przy wykonawstwie drogowym.
Układ hamulcowy:
Dwuobwodowy ciśnieniowy układ hamulcowy firmy WABCO wg wytycznych Wspólnoty Europejskiej, automatyczny, zależny od stopnia obciążenia zawór hamulcowy (ALB), siłowniki hamulcowe ze sprężynami, dwie zabezpieczone przed przypadkowym nieprawidłowym podłączeniem główki sprzęgu, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) typu WABCO VCS-2S/2M, bez gumowych przewodów połączeniowych.
Układ elektryczny / oświetlenie:
Zgodnie z przepisami Wspólnoty Europejskiej 24 Volt, pięciokomorowa lampa tylna ze zintegrowanym trójkątem odblaskowym, jednorzędowe oświetlenie tablicy rejestracyjnej, lampki obrysowe, żółte oświetlenie po bokach i białe lampki ograniczające z odblaskami typu LED, kodowany system wtykowy, przygotowany rozdzielacz do dodatkowych urządzeń, piętnastopolowe gniazdo wtykowe, gniazdo ABS bez kabla łączącego.
Układ hydrauliczny:
Kompletny układ hydrauliczny firmy Meiller - przedni, stabilizujący siłownik teleskopowy F.X. Meiller, ciśnienie robocze min. 200 bar, system jednoobwodowy, przewód hydrauliczny wysokiego ciśnienia ze złączem śrubowym DN 20 (końcówka luźna producent Argus), pojazd ciągnący musi być wyposażony w końcówkę stałą DN 20 producent Argus.
Aluminiowa skrzynia wywrotcza:
Wymiary wewnętrzne: 7 350 x 2 450 x 1 700 mm, podłoga grubości 7 mm, skośna ściana przednia ze stopniami w środku o grubości 5,8 mm aluminium, ściany boczne i tylna ściana - 4 mm wewnątrz i 2,0 mm na zewnątrz. Prostokątna mulda wykonana z segmentowych profili aluminiowych ze wzmocnionym pasem górnym. Formowane narożniki muldy, część końcowa muldy przystosowana jako koryto zsypowe, umieszczona wewnątrz wahadłowa klapa tylna, mechaniczne i automatyczne ryglowanie klapy tylnej.
Lakierowanie:
Skrzynia wywrotcza / rama podwozia jednokolorowa, lakierowanie dwuwarstwowe przyjaznym dla środowiska lakierem dwuskładnikowym, kolory do wyboru według palety RAL.
Plandeka:
Plandeka wraz ze zwijadłem na górze skrzyni wywrotczej.
Wyposażenie dodatkowe:
Podpory postojowe JOST
Ucho holowania awaryjnego na końcu ramy
Układ resorowania powietrznego typu ECAS
Lakier Metallic mit Klarlack RAL 9007 graualuminium
System wspomagania ruszania
Zapraszam do oględzin: Jastrzębie-Zdrój, ul. Stawowa 6a
Wymiary skrzyni:
Długość wewnętrzna: 7 350 mm
Szerokość wewnętrzna: 2 450 mm
Wysokość wewnętrzna: 1 700 mm
Rodzaj użytego materiału:
Podłoga skrzyni: 7 mm – aluminium
Podłoga i boki skrzyni na 1/3 długości od nowości wzmocniona blachą aluminiową PA11 !!!
Po przetarciu blacha wymieniana na nową !!! Taki zabieg kosztuje 5500 zł netto, wzmacnia konstrukcję naczepy i wydłużajej żywotność.
Skośna ściana przednia ze stopniami w środku: 5,8 mm – aluminium
Ściany boczne i tylna ściana: 4 mm wewnątrz i 2 mm zewnątrz
Objętość: 31,0 m3
Masa własna: 6 090 kg ± 3%
Rama zawieszenia:
Konstrukcja spawana z wysokowytrzymałej drobnoziarnistej stali konstrukcyjnej (DOMEX 690 XPE/PAS 700), podłużnice spawane w konstrukcji litery I, płyta nośna mechanicznego urządzenia podporowego, przeciwpłyta z dwucalowym czopem siodłowym wg normy DIN EG 71/221, zalecenie wg normy DIN/ISO 1726, bezobsługowe, składana osłona zapobiegająca wjeżdżaniu pod pojazd wg normy EG 71/221, zaadoptowana do współpracy z rozściełaczem asfaltu, ucho holowania awaryjnego na końcu ramy.
Podwozie:
Zestaw trzyosiowy zrównoważony statycznie i dynamicznie z zawieszeniem pneumatycznym, rozstaw osi 1310 mm, ślad kół 2040 mm producent BPW ECO Plus 2 po 9.000 kg technicznego nacisku osi w odmianie bezobsługowej, centrowane, hamulce krzywkowe typu S z automatycznym nastawem dźwigni, wielkość hamulców 420 x 180 mm, okładziny bezazbestowe, zamknięte bębny hamulcowe, pierwsza oś podnoszona, układ resorowania powietrznego typu ECAS.
Ogumienie:
1 oś 385/65 R 22.5, profil drogowy, 4 rowki, Colmec 4,9 mm
2 oś 385/65 R 22.5, profil drogowy, 4 rowki, Colmec 9,6 mm
3 oś 385/65 R 22.5, profil drogowy, 4 rowki, Colmec 10,6 mm
koło zapasowe z mocowaniem
Układ zawieszenia powietrznego:
Automatycznie obniżany podczas procesu wysypywania w celu zachowania lepszej stabilności pojazdu, układ z możliwością wyłączania przy wykonawstwie drogowym.
Układ hamulcowy:
Dwuobwodowy ciśnieniowy układ hamulcowy firmy WABCO wg wytycznych Wspólnoty Europejskiej, automatyczny, zależny od stopnia obciążenia zawór hamulcowy (ALB), siłowniki hamulcowe ze sprężynami, dwie zabezpieczone przed przypadkowym nieprawidłowym podłączeniem główki sprzęgu, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) typu WABCO VCS-2S/2M, bez gumowych przewodów połączeniowych.
Układ elektryczny / oświetlenie:
Zgodnie z przepisami Wspólnoty Europejskiej 24 Volt, pięciokomorowa lampa tylna ze zintegrowanym trójkątem odblaskowym, jednorzędowe oświetlenie tablicy rejestracyjnej, lampki obrysowe, żółte oświetlenie po bokach i białe lampki ograniczające z odblaskami typu LED, kodowany system wtykowy, przygotowany rozdzielacz do dodatkowych urządzeń, piętnastopolowe gniazdo wtykowe, gniazdo ABS bez kabla łączącego.
Układ hydrauliczny:
Kompletny układ hydrauliczny firmy Meiller - przedni, stabilizujący siłownik teleskopowy F.X. Meiller, ciśnienie robocze min. 200 bar, system jednoobwodowy, przewód hydrauliczny wysokiego ciśnienia ze złączem śrubowym DN 20 (końcówka luźna producent Argus), pojazd ciągnący musi być wyposażony w końcówkę stałą DN 20 producent Argus.
Aluminiowa skrzynia wywrotcza:
Wymiary wewnętrzne: 7 350 x 2 450 x 1 700 mm, podłoga grubości 7 mm, skośna ściana przednia ze stopniami w środku o grubości 5,8 mm aluminium, ściany boczne i tylna ściana - 4 mm wewnątrz i 2,0 mm na zewnątrz. Prostokątna mulda wykonana z segmentowych profili aluminiowych ze wzmocnionym pasem górnym. Formowane narożniki muldy, część końcowa muldy przystosowana jako koryto zsypowe, umieszczona wewnątrz wahadłowa klapa tylna, mechaniczne i automatyczne ryglowanie klapy tylnej.
Lakierowanie:
Skrzynia wywrotcza / rama podwozia jednokolorowa, lakierowanie dwuwarstwowe przyjaznym dla środowiska lakierem dwuskładnikowym, kolory do wyboru według palety RAL.
Plandeka:
Plandeka wraz ze zwijadłem na górze skrzyni wywrotczej.
Wyposażenie dodatkowe:
Podpory postojowe JOST
Ucho holowania awaryjnego na końcu ramy
Układ resorowania powietrznego typu ECAS
Lakier Metallic mit Klarlack RAL 9007 graualuminium
System wspomagania ruszania
Zapraszam do oględzin: Jastrzębie-Zdrój, ul. Stawowa 6a
ID: 1008407618
xxx xxx xxx
Dodane 16 lipca 2025
Naczepa Wywrotka Meiller 31m3, BPW, Stan BDB, Solidna
44 000 zł
Lokalizacja