Firmowe
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2025
Opis
Cena jednostkowa : 399.000 zł + 23% VAT
1. Cysterna :
• pojemność ok. 30.000 litrów
• jednokomorowa
• zbiornik zasadniczy ze stali AISI 316
• dennica tylna z lampami
• 3 przegrody
• Ciśnienie pracy 0.5bar
• Temperatura pracy 120 °C
• Średnica zbiornika zasadniczego 1.908 mm
• Grubość ścianki zbiornika zasadniczego 3mm
• Powierzchnia wewnętrzna zbiornika 2B
• Spoiny od wewnętrznej strony zbiornika trawione i zaczyszczone
• Bez prześwietleń
• Wręgi i wzmocnienia zbiornika ze stali AISI 304
• Obudowy włazów prostokątne ze stali AISI 304 - izolowane
• Odprowadzenie przelewu w obudów włazów połączone w jedną rurę 1 ½”
• Z lewej i prawej strony centralna rura przelewowa wyprowadzona do tyłu cysterny w dolną część i zakończona zaworem kulowym i elastycznym przewodem
• W pierwszej obudowie włazu wejście rury instalacji wydmuchu z zaworem DN 50 Fort Vale
• Kieszenie na tablice informacyjne ( 3 szt. lewa strona, 3 szt. prawa strona, 3 szt. tył )
• Instalacja CIP – przyłącze w szafie z tyłu
• ATP
• 1 sztuka Fort Vale DN500 z pokrywą ze stali nierdzewnej zamykaną na 6 mocowań – uszczelnienie PTFE
• 3 sztuki Fort Vale DN460 z pokrywą ze stali nierdzewnej zamykaną na 6 mocowań – uszczelnienie PTFE
• Zawór podciśnieniowy zamontowany na zbiorniku w obudowie I włazu, bez filtra sterylnego
• Zbiornik zakończony zaworem dennym 3” Fort Vale typu Clean flow sterowany pneumatycznie, obudowa zaworu ma zapewnić możliwość łatwego zdjęcia lub dostępu do obsługi zaworu i siłownika pneumatycznego
• sygnalizacja świetlna otwartego zaworu dennego
• Rura spustowa 3” wyprowadzona do szafki na tylnym zwisie zakończona zaworem motylowym 3” Fort vale z zaworem probierczym oraz złączem nierdzewnym EURO 80 MK z zaślepką
• Rura spustowa izolowana
• Przełącznik otwierania zaworu dennego umieszczony w skrzynce na tylnym zwisie
• Na tylnym zwisie duża szafa spustowa 2400 z drabinką wejściową po lewej stronie, do zbiornika zamontowany wspornik dennicy
• Podgrzewanie zaworu spustowego za pomocą pary
• Linia 2” po prawej stronie naczepy
• W dolnej części linii zamontowany zawór zwrotny, zawór ręczny kulowy, zawór bezpieczeństwa i manometr
• Filtr jonowy Donaldson
• Linia wydmuchu w dalszej części umiejscowiona w izolacji ( pod płaszczem zewnętrznym) i poprowadzona do pierwszej obudowy włazu
• Przyłącze instalacji powietrznej z przodu z prawej strony
• W dolnej części zbiornika kanały grzewcze 3 szt. o szerokości 115 mm , wejście 1”, wyjście 1” ( 2 kanały na Webasto i 1 kanał na parę)
• instalacja rurowa z systemem zaworów do załadunku i odpowietrzania systemu grzewczego
• podłączenie grzania – wyprowadzone na przód naczepy, przygotowane do podłączenia z układem chłodzenia silnika ciągnika siodłowego
• Izolacja zbiornika wełna 100mm, pod pasami mocującymi i przy wręgach izolacja wełna mineralna prasowana 20mm / łupka z PUR 80mm
• Na dennicach izolacja wełna 100mm
• Płaszcz zewnętrzny ze stali AISI 304 połysk
• Dennice zewnętrzne z tworzywa kolor biały RAL 9016
• Zbiornik wyposażony w 1 szt. termometru o zakresie -20 °C do +150 °C zamontowanego na zewnątrz po prawej stronie
• Podest wykonany z aluminium na całej długości cysterny po lewej stronie
• Podest dodatkowy pomiędzy włazami
• Drabina i składana poręcz ze stali nierdzewnej po lewej stronie
• Czujnik otwarcia drabiny połączony z blokadą hamulców
• Po każdej stronie naczepy pojemnik na wąż wchodzące do szafy z wężami spożywczymi
• Pojemniki ze stali AISI 304 na wąż – 2szt. (bez węży)
• Średnica pojemnika ok 160mm, długość 6000mm
2. Podwozie PRO-WAM:
• konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej
• Zwis opuszczony, wzmocniony, z podparciem dennicy
• wysokość siodła 1.200 mm
• podwozie - 3 osie Mercedes AirMaster 3 x 9.000 kg
• I oś podnoszona
• zawieszenie pneumatyczne
• zawór do ręcznego podnoszenia osi
• nogi podporowe aluminiowe
• osłony antynajazdowe – aluminiowe
• wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
• gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
• układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 4S/2M oraz funkcją RSS
• instalacja elektryczna
• kompletne oświetlenie pojazdu
• oświetlenie Hella
• hamulec parkingowy automatyczny
• ogumienie 385/65 R 22,5; 6 sztuk marki Bridgestone
• felgi stalowe
• kosz na koło zapasowe (nie winda)
• bez koła zapasowego
• błotniki polietylen lub nierdzewne – 6 szt
• zderzak nierdzewny polerowany
• wspornik resorów nierdzewny
• 2 kliny z mocowaniem
• Bez skrzynka narzędziowa z zamkiem
• bez pojemnik na wodę do mycia rąk
• manometr pomiaru obciążenia osi
• funkcja hamulca bezpieczeństwa - uruchomiona funkcja TSB
• po lewej stronie skrzynka transportowa ze stali nierdzewnej o wymiarach 1000x500x500 mm
• gaśnica 2x6kg
• bęben z przewodem masującym
• pasek elektrostatyczny
• skrzynka kierowcy
• konsola z zaworami do regulacji wysokości ramy w kwasoodpornej obudowie
• rok produkcji 2025
Opcjonalnie :
• Niezależne ogrzewanie Webasto z dodatkowym zasilaniem 230V
Agregat grzewczy Thermo 300 po lewej stronie umieszczony w nierdzewnej skrzyni
Agregat wyposażony w zbiornik na olej napędowy 35 litrów
sygnalizacja świetlna pracy agregatu - Dopłata 22.000 zł + 23% VAT
• Opony Michelin (6szt.) – Dopłata 6.000 zł + 23% VAT
• Felgi aluminiowe Dura Bright (6szt.) – Dopłata 6.000 zł + 23% VAT
1. Cysterna :
• pojemność ok. 30.000 litrów
• jednokomorowa
• zbiornik zasadniczy ze stali AISI 316
• dennica tylna z lampami
• 3 przegrody
• Ciśnienie pracy 0.5bar
• Temperatura pracy 120 °C
• Średnica zbiornika zasadniczego 1.908 mm
• Grubość ścianki zbiornika zasadniczego 3mm
• Powierzchnia wewnętrzna zbiornika 2B
• Spoiny od wewnętrznej strony zbiornika trawione i zaczyszczone
• Bez prześwietleń
• Wręgi i wzmocnienia zbiornika ze stali AISI 304
• Obudowy włazów prostokątne ze stali AISI 304 - izolowane
• Odprowadzenie przelewu w obudów włazów połączone w jedną rurę 1 ½”
• Z lewej i prawej strony centralna rura przelewowa wyprowadzona do tyłu cysterny w dolną część i zakończona zaworem kulowym i elastycznym przewodem
• W pierwszej obudowie włazu wejście rury instalacji wydmuchu z zaworem DN 50 Fort Vale
• Kieszenie na tablice informacyjne ( 3 szt. lewa strona, 3 szt. prawa strona, 3 szt. tył )
• Instalacja CIP – przyłącze w szafie z tyłu
• ATP
• 1 sztuka Fort Vale DN500 z pokrywą ze stali nierdzewnej zamykaną na 6 mocowań – uszczelnienie PTFE
• 3 sztuki Fort Vale DN460 z pokrywą ze stali nierdzewnej zamykaną na 6 mocowań – uszczelnienie PTFE
• Zawór podciśnieniowy zamontowany na zbiorniku w obudowie I włazu, bez filtra sterylnego
• Zbiornik zakończony zaworem dennym 3” Fort Vale typu Clean flow sterowany pneumatycznie, obudowa zaworu ma zapewnić możliwość łatwego zdjęcia lub dostępu do obsługi zaworu i siłownika pneumatycznego
• sygnalizacja świetlna otwartego zaworu dennego
• Rura spustowa 3” wyprowadzona do szafki na tylnym zwisie zakończona zaworem motylowym 3” Fort vale z zaworem probierczym oraz złączem nierdzewnym EURO 80 MK z zaślepką
• Rura spustowa izolowana
• Przełącznik otwierania zaworu dennego umieszczony w skrzynce na tylnym zwisie
• Na tylnym zwisie duża szafa spustowa 2400 z drabinką wejściową po lewej stronie, do zbiornika zamontowany wspornik dennicy
• Podgrzewanie zaworu spustowego za pomocą pary
• Linia 2” po prawej stronie naczepy
• W dolnej części linii zamontowany zawór zwrotny, zawór ręczny kulowy, zawór bezpieczeństwa i manometr
• Filtr jonowy Donaldson
• Linia wydmuchu w dalszej części umiejscowiona w izolacji ( pod płaszczem zewnętrznym) i poprowadzona do pierwszej obudowy włazu
• Przyłącze instalacji powietrznej z przodu z prawej strony
• W dolnej części zbiornika kanały grzewcze 3 szt. o szerokości 115 mm , wejście 1”, wyjście 1” ( 2 kanały na Webasto i 1 kanał na parę)
• instalacja rurowa z systemem zaworów do załadunku i odpowietrzania systemu grzewczego
• podłączenie grzania – wyprowadzone na przód naczepy, przygotowane do podłączenia z układem chłodzenia silnika ciągnika siodłowego
• Izolacja zbiornika wełna 100mm, pod pasami mocującymi i przy wręgach izolacja wełna mineralna prasowana 20mm / łupka z PUR 80mm
• Na dennicach izolacja wełna 100mm
• Płaszcz zewnętrzny ze stali AISI 304 połysk
• Dennice zewnętrzne z tworzywa kolor biały RAL 9016
• Zbiornik wyposażony w 1 szt. termometru o zakresie -20 °C do +150 °C zamontowanego na zewnątrz po prawej stronie
• Podest wykonany z aluminium na całej długości cysterny po lewej stronie
• Podest dodatkowy pomiędzy włazami
• Drabina i składana poręcz ze stali nierdzewnej po lewej stronie
• Czujnik otwarcia drabiny połączony z blokadą hamulców
• Po każdej stronie naczepy pojemnik na wąż wchodzące do szafy z wężami spożywczymi
• Pojemniki ze stali AISI 304 na wąż – 2szt. (bez węży)
• Średnica pojemnika ok 160mm, długość 6000mm
2. Podwozie PRO-WAM:
• konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej
• Zwis opuszczony, wzmocniony, z podparciem dennicy
• wysokość siodła 1.200 mm
• podwozie - 3 osie Mercedes AirMaster 3 x 9.000 kg
• I oś podnoszona
• zawieszenie pneumatyczne
• zawór do ręcznego podnoszenia osi
• nogi podporowe aluminiowe
• osłony antynajazdowe – aluminiowe
• wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
• gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
• układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 4S/2M oraz funkcją RSS
• instalacja elektryczna
• kompletne oświetlenie pojazdu
• oświetlenie Hella
• hamulec parkingowy automatyczny
• ogumienie 385/65 R 22,5; 6 sztuk marki Bridgestone
• felgi stalowe
• kosz na koło zapasowe (nie winda)
• bez koła zapasowego
• błotniki polietylen lub nierdzewne – 6 szt
• zderzak nierdzewny polerowany
• wspornik resorów nierdzewny
• 2 kliny z mocowaniem
• Bez skrzynka narzędziowa z zamkiem
• bez pojemnik na wodę do mycia rąk
• manometr pomiaru obciążenia osi
• funkcja hamulca bezpieczeństwa - uruchomiona funkcja TSB
• po lewej stronie skrzynka transportowa ze stali nierdzewnej o wymiarach 1000x500x500 mm
• gaśnica 2x6kg
• bęben z przewodem masującym
• pasek elektrostatyczny
• skrzynka kierowcy
• konsola z zaworami do regulacji wysokości ramy w kwasoodpornej obudowie
• rok produkcji 2025
Opcjonalnie :
• Niezależne ogrzewanie Webasto z dodatkowym zasilaniem 230V
Agregat grzewczy Thermo 300 po lewej stronie umieszczony w nierdzewnej skrzyni
Agregat wyposażony w zbiornik na olej napędowy 35 litrów
sygnalizacja świetlna pracy agregatu - Dopłata 22.000 zł + 23% VAT
• Opony Michelin (6szt.) – Dopłata 6.000 zł + 23% VAT
• Felgi aluminiowe Dura Bright (6szt.) – Dopłata 6.000 zł + 23% VAT
ID: 1036676945
xxx xxx xxx
Dodane 06 listopada 2025
Naczepa-cysterna o poj. 30.000l (399.000 zł netto)
490 770 zł
Lokalizacja