Prywatne
Rodzaj: Silniki
Stan: Nowe
Opis
Oferuję silnik Mz Etz 250 po kapitalnej naprawie.
Kapitalna naprawa jaką przeszedł silnik:
- wał korbowy oryginalny zregenerowany na nowej korbie DDr z zachowanymi selekcjami na odpowiednie pasowanie sworznia dolnego jak i górnego
-elementy metalowe typu szpilki,korki spustowe ,klin kopnika nowy ocynk biały,elementy typu śruby "eska" kolor oksydacji żółty
-nowa sprężyna kopnika ddr,nowa sprężyna biegów ddr,klin kopnika ddr,kopnik nowy ddr,
- piasta sprzęgła DDR, tarcze nowe(3,0mm),sprężynki nowe(ddr!),przekładkami nowymi(perforacja)
-nowe łożyska SKF z luzami C4 .
-nowy tłok czeski Almet III szlif
-zestaw z kołem 68 Z plus zabierak nowy MZA, zdystansowany
-wykonany aqublast cylindra (rocznik 82) oryginalny z idealnymi przylgami ,gwintami ,żeberkami ,świeżo zrobiony szlif pod tłoka,(fazowanie okien) .
-wykonany aquablast głowicy, oryginalna z fabrycznym gwintem pod świecę zapłonową,żadne tulejki na kleju czy lewych gwintach .
-skrzynia biegów w oryginale z oryginalnymi wodzikami(nie wytarte!) ,trybami,wałkami (wszystkie biegi dobrze wskakują )
-wykonany aquablast bloku silnika, wersja z długimi śrubami (znawcy wiedzą) bdb. gniazda pod łożyska ,dobrymi gwintami ,przylgami,bez wyłamań czy uszczerbień,szczelny!
-pokrywy lakierowane na kolor srebrny , gwinty M6 idealne,gwint na tulejkę linki idealny.
-zapłon klasyczny platynowy,nowy przerywacz DDR ,ładowanie książkowe 14,5v.
-gaźnik oryginał BVF N3-5 mało używany idealnie wystrojony !!
Silnik został rozmontowany przy użyciu narzędzi serwisowych,odpowiednich kluczy dynanometrycznych do tego modelu silnika jak również,poskładany przy użyciu tych narzędzi .
Kartery silnika składane na ciepło bez użycia młotka .
Przylgnie silnika złożone bez uszczelki na spoiwie renomowanej firmy DIRCO (to nie silikon),również pokrywa sprzęgła została na tym spoiwie zmontowana z uszczelką nową NRD .
Szczelina pod głowicą ustawiona na 1.1mm,zapłon ustawiony czujnikiem na 2,9mm przed GMP.
Jednostka została również sprawdzona w motocyklu i należycie działa.
Dla zainteresowanych wiecej zdjęć z naprawy i film z pracy silnika
Cena adekwatna do wartości wykonanej pracy jak i do kupna nowych części których kwota naprawdę robi się spora.
To nie jest silnik składany przez amatora czy druciarza z chwilową wiedzą przejściową epizodu Mz-Etz!
Mogę sprzedać bez gaźnika i krócca!!,jak równiez bez zapłonu ,wtedy cena będzie dużo pomniejszona!!
Zachęcam do kupna !!
Kapitalna naprawa jaką przeszedł silnik:
- wał korbowy oryginalny zregenerowany na nowej korbie DDr z zachowanymi selekcjami na odpowiednie pasowanie sworznia dolnego jak i górnego
-elementy metalowe typu szpilki,korki spustowe ,klin kopnika nowy ocynk biały,elementy typu śruby "eska" kolor oksydacji żółty
-nowa sprężyna kopnika ddr,nowa sprężyna biegów ddr,klin kopnika ddr,kopnik nowy ddr,
- piasta sprzęgła DDR, tarcze nowe(3,0mm),sprężynki nowe(ddr!),przekładkami nowymi(perforacja)
-nowe łożyska SKF z luzami C4 .
-nowy tłok czeski Almet III szlif
-zestaw z kołem 68 Z plus zabierak nowy MZA, zdystansowany
-wykonany aqublast cylindra (rocznik 82) oryginalny z idealnymi przylgami ,gwintami ,żeberkami ,świeżo zrobiony szlif pod tłoka,(fazowanie okien) .
-wykonany aquablast głowicy, oryginalna z fabrycznym gwintem pod świecę zapłonową,żadne tulejki na kleju czy lewych gwintach .
-skrzynia biegów w oryginale z oryginalnymi wodzikami(nie wytarte!) ,trybami,wałkami (wszystkie biegi dobrze wskakują )
-wykonany aquablast bloku silnika, wersja z długimi śrubami (znawcy wiedzą) bdb. gniazda pod łożyska ,dobrymi gwintami ,przylgami,bez wyłamań czy uszczerbień,szczelny!
-pokrywy lakierowane na kolor srebrny , gwinty M6 idealne,gwint na tulejkę linki idealny.
-zapłon klasyczny platynowy,nowy przerywacz DDR ,ładowanie książkowe 14,5v.
-gaźnik oryginał BVF N3-5 mało używany idealnie wystrojony !!
Silnik został rozmontowany przy użyciu narzędzi serwisowych,odpowiednich kluczy dynanometrycznych do tego modelu silnika jak również,poskładany przy użyciu tych narzędzi .
Kartery silnika składane na ciepło bez użycia młotka .
Przylgnie silnika złożone bez uszczelki na spoiwie renomowanej firmy DIRCO (to nie silikon),również pokrywa sprzęgła została na tym spoiwie zmontowana z uszczelką nową NRD .
Szczelina pod głowicą ustawiona na 1.1mm,zapłon ustawiony czujnikiem na 2,9mm przed GMP.
Jednostka została również sprawdzona w motocyklu i należycie działa.
Dla zainteresowanych wiecej zdjęć z naprawy i film z pracy silnika
Cena adekwatna do wartości wykonanej pracy jak i do kupna nowych części których kwota naprawdę robi się spora.
To nie jest silnik składany przez amatora czy druciarza z chwilową wiedzą przejściową epizodu Mz-Etz!
Mogę sprzedać bez gaźnika i krócca!!,jak równiez bez zapłonu ,wtedy cena będzie dużo pomniejszona!!
Zachęcam do kupna !!
ID: 1006147201
xxx xxx xxx
Dodane 03 czerwca 2025
Mz-Etz 250 Silnik DDR! Elektronik!!
7 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja