Prywatne
Numer VIN: 1FA6P8Cfxh5300590
Model: Mustang
Rok produkcji: 2017
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 172 000 km
Kolor: Szary
Poj. silnika: 4 951 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 420 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Sprzedam mojego Forda Mustanga GT w europejskim pakiecie Premium
obecnie generuje około 500 koni mechanicznych
Auto kupione w Polskim Salonie jako nowe i jestem jego pierwszym i jedynym właścicielem (wykupiony leasing z mojej firmy).
Garażowany w ogrzewanym garażu, bezwypadkowy, liczne modyfikacje
W skład pakietu (można rozszyfrować VIN) wchodzi:
Radio Sync 3 z carplay/android auto, Zestaw nagłośeniania z subwooferem, czarne dekory zewnętrzne, czarne felgi, fotele wentylowane zimnym powietrzem oraz podgrzewane.
Gwarancja skończyła się niedawno (była przedłużana w salonie forda). Wszystkie oleje, naprawy itd. do końca gwarancji Przeprowadzane w RE-WO Ford Lubin
Z modyfikacji:
-Pełny wydech 3” Cat-Back Corsa Sport
-Rozpórka kielichów Ford Performance
-Układ zawieszenia regulowanego gwintowanego Pedders Extreme (oryginalne zawieszenie w pudełku). Regulowana twardość, pochylenie kół na campber plate’ach
-Kolektor dolotowy GT350, dolot zimnego powietrza separowany CAI Injen
-Program ECU i program skrzyni biegów by HD-Customs
-Lampy przednie Morimoto LED
-Spoiler klapy bagażnika GT350 Shelby
-Indywidualny pakiet stylistyczny od W-Customs (splittery, dyfuzory, koszt blisko 13tyszł)
-Przednia dokładka Cervinis (koło 6tys)
-Chłodzone hamulce Brembo (układ dolotowy z przedniego zderzaka na tarcze hamulcowe mojego projektu z kratkami w druku 3D nawiązującymi stylistyczniedo reszty kratek w przednim zderzaku). Tarcze z przodu dwuczęściowe, pływające EBC + klocki EBC yellow. Tył tarcze Powerstop Z26 + klocki EBC Yellow, przewody hamulcowe EBC w oplocie
-System stabilizujący i osadząjący tylne sanki Steeda
-nowy (ok 12tys) most wymieniany jeszcze na gwarancji + blokada dyfeencjału LSD
-Wewnątrz auta pakiet performance pack, z zegarami od ciśnienia oleju i podciśnienia w dolocie powietrza (oryginalny ford performance)
-Koła na lato Concaver 20” CVR4 + opony przód powerproof 275, tył Contisport 295 (idealnie spasowane co widać na zdjęciach). Koła na zimę OEM czarne 19” z oponami WR4 (255 przód i 275 tył)
-Folia PPF na nadkolach z tyłu. Ceramika na całym aucie
-Kierownica obszyta w stylu kierownic z shelby GT350 z bicepsami i „celownikiem”
-Przednia tablica rejestracyjna mocowana na magnesy.
-przyciemnione folią tylne szyby
-Indywidualny pakiet stylistyczny od W-Customs (splittery, dyfuzory, koszt blisko 13tyszł)
Łaczny koszt modyfikacji ok 100-110 tys zł
Auto przez cały okres od nowości miało 3x wymieniany przedni zderzak (raz urwane zaczepy na wyjeździe z parkingu podziemnego, drugi raz na krawężniku w mieście, trzeci raz krawężnik pod sklepem) oraz malowaną maskę (odpryski, do dziś żałuję, ze nie położyłem PPF na całe auto). Wszystko naprawiane z autocasco w salonie RE-WO Ford Lubin. Lekko przetarty fotel kierowcy na boczku (przetarcie ok 4cm), obecnie jeden odprysk na masce (zabezpieczony), odprysk na drzwiach, odprysk obok klapy wlewu paliwa.
Auto jest bezwypadkowe
Wszystkie te drobne szkody przednie zderzaki i maska) były ogarnianie w ASO bezgotówkowo z autocasco.
Auto doinwestowane, zadbane, znane w środowisku Mustanga i Amcarów. Gotowe do jazdy, bez wkładu finansowego.
przebieg 172tys
Olej w silniku wymieniany co 10/12tys .Obecnie jeździ na Amsoilu.
Olej w skrzyni biegów wymieniony 20tys km temu (Wymiany co 50tys km)
Olej w moście tylnym wymieniony około 7tys km temu przeze mnie
Płyn hamulcowy wymieniony rok temu
Płyn chłodniczy wymieniony w październiku
Z oryginalnych części dodaję dla kupującego
Kompletny układ zawieszenia, przednie halogeny wraz z mocowaniami, przedni splitter, tylną blendę z emblematem, kolektor dolotowy, układ dolotu powietrza, swiatło stop i co jeszcze tam znajdę.
Dodam boczne światła tylnego zderzaka, nowe, przyciemniane, których nie zdążyłem zamontować oraz tylny czarny zderzak (do przemalowania) z dyfuzorem na 4 rury (kiedyś był taki plan)
Auto to moje oczko w głowie
Umowa kupna sprzedaży
obecnie generuje około 500 koni mechanicznych
Auto kupione w Polskim Salonie jako nowe i jestem jego pierwszym i jedynym właścicielem (wykupiony leasing z mojej firmy).
Garażowany w ogrzewanym garażu, bezwypadkowy, liczne modyfikacje
W skład pakietu (można rozszyfrować VIN) wchodzi:
Radio Sync 3 z carplay/android auto, Zestaw nagłośeniania z subwooferem, czarne dekory zewnętrzne, czarne felgi, fotele wentylowane zimnym powietrzem oraz podgrzewane.
Gwarancja skończyła się niedawno (była przedłużana w salonie forda). Wszystkie oleje, naprawy itd. do końca gwarancji Przeprowadzane w RE-WO Ford Lubin
Z modyfikacji:
-Pełny wydech 3” Cat-Back Corsa Sport
-Rozpórka kielichów Ford Performance
-Układ zawieszenia regulowanego gwintowanego Pedders Extreme (oryginalne zawieszenie w pudełku). Regulowana twardość, pochylenie kół na campber plate’ach
-Kolektor dolotowy GT350, dolot zimnego powietrza separowany CAI Injen
-Program ECU i program skrzyni biegów by HD-Customs
-Lampy przednie Morimoto LED
-Spoiler klapy bagażnika GT350 Shelby
-Indywidualny pakiet stylistyczny od W-Customs (splittery, dyfuzory, koszt blisko 13tyszł)
-Przednia dokładka Cervinis (koło 6tys)
-Chłodzone hamulce Brembo (układ dolotowy z przedniego zderzaka na tarcze hamulcowe mojego projektu z kratkami w druku 3D nawiązującymi stylistyczniedo reszty kratek w przednim zderzaku). Tarcze z przodu dwuczęściowe, pływające EBC + klocki EBC yellow. Tył tarcze Powerstop Z26 + klocki EBC Yellow, przewody hamulcowe EBC w oplocie
-System stabilizujący i osadząjący tylne sanki Steeda
-nowy (ok 12tys) most wymieniany jeszcze na gwarancji + blokada dyfeencjału LSD
-Wewnątrz auta pakiet performance pack, z zegarami od ciśnienia oleju i podciśnienia w dolocie powietrza (oryginalny ford performance)
-Koła na lato Concaver 20” CVR4 + opony przód powerproof 275, tył Contisport 295 (idealnie spasowane co widać na zdjęciach). Koła na zimę OEM czarne 19” z oponami WR4 (255 przód i 275 tył)
-Folia PPF na nadkolach z tyłu. Ceramika na całym aucie
-Kierownica obszyta w stylu kierownic z shelby GT350 z bicepsami i „celownikiem”
-Przednia tablica rejestracyjna mocowana na magnesy.
-przyciemnione folią tylne szyby
-Indywidualny pakiet stylistyczny od W-Customs (splittery, dyfuzory, koszt blisko 13tyszł)
Łaczny koszt modyfikacji ok 100-110 tys zł
Auto przez cały okres od nowości miało 3x wymieniany przedni zderzak (raz urwane zaczepy na wyjeździe z parkingu podziemnego, drugi raz na krawężniku w mieście, trzeci raz krawężnik pod sklepem) oraz malowaną maskę (odpryski, do dziś żałuję, ze nie położyłem PPF na całe auto). Wszystko naprawiane z autocasco w salonie RE-WO Ford Lubin. Lekko przetarty fotel kierowcy na boczku (przetarcie ok 4cm), obecnie jeden odprysk na masce (zabezpieczony), odprysk na drzwiach, odprysk obok klapy wlewu paliwa.
Auto jest bezwypadkowe
Wszystkie te drobne szkody przednie zderzaki i maska) były ogarnianie w ASO bezgotówkowo z autocasco.
Auto doinwestowane, zadbane, znane w środowisku Mustanga i Amcarów. Gotowe do jazdy, bez wkładu finansowego.
przebieg 172tys
Olej w silniku wymieniany co 10/12tys .Obecnie jeździ na Amsoilu.
Olej w skrzyni biegów wymieniony 20tys km temu (Wymiany co 50tys km)
Olej w moście tylnym wymieniony około 7tys km temu przeze mnie
Płyn hamulcowy wymieniony rok temu
Płyn chłodniczy wymieniony w październiku
Z oryginalnych części dodaję dla kupującego
Kompletny układ zawieszenia, przednie halogeny wraz z mocowaniami, przedni splitter, tylną blendę z emblematem, kolektor dolotowy, układ dolotu powietrza, swiatło stop i co jeszcze tam znajdę.
Dodam boczne światła tylnego zderzaka, nowe, przyciemniane, których nie zdążyłem zamontować oraz tylny czarny zderzak (do przemalowania) z dyfuzorem na 4 rury (kiedyś był taki plan)
Auto to moje oczko w głowie
Umowa kupna sprzedaży
ID: 1010151768
xxx xxx xxx
Dodane 27 lipca 2025
Mustang GT 2017 Europa Polski Salon tuning 500KM
127 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja