Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 600 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2000
Opis
Cześć
Na sprzedaż zarejestrowana torówka. Kupiłem ja od kolegi jako alternatywę do poszukiwanej wówczas ninja 300 / 400. Ceny tychże były lub nadal są dosyć absurdalne i padł wybór na cbr; znałem to moto, ma pancerny piec i super zawias. Byłem na nim 2 razy na dużym torze i z 5- 6 razy na małym. Wszystko działa jak należy, robione pod duży tor, który zobowiązuję żeby wszystko było na tip top. Tak jak wspomniałem honda jest zarejestrowana i ubezpieczona, posiadam do niej owiewkę z oryginalną lampa, lusterka, undertail wraz z światłami, tak zeby bez problemu przejść przegląd. Przekładka wszystkiego to jakieś 20 min, wszystkie kabelki są poznaczone, wystarczy podpiąć. Z ciekawych modyfikacji to jest:
- amortyzator tył willbers z pełna regulacją taki jak tu
wilbers.de/shop/en/Motorcycle/Honda/CBR-600-F-PC35/shock-absorber-Type-641-Competition.html?year=2000
- zawias przód upside down z cbr 929 z heblami, nowe uszczelniacze i olej
- dysze w gazniku i przelot
Poniżej lista rzeczy które zrobiłem przed pierwszym dużym torem lub pomiędzy jednym a drugim.
- wyczyszczone gaźniki w myjce ultradźwiękowej i założone nowe uszczelki
- większe dysze w gaźnikach
- nowe krócce gaźnika
- nowy rozrząd + napinacz
- ustawione zawory
- nowe świece irydowe
- nowe linki gazu i sprzęgła
- nowy oryginalny dekiel alternatora
- osłona dekla z włókna
- krótkie przełożenie
- pompa hamulcowa chińskie brembo (na Silesi po prostej hamuje sie na przednim kole :)
- wydech przelot + db killer (98 db na Silesi wypluło)
- porządne crashpady (zrobione tak aby nie urwały mocowań silnika)
- stompgripy
- manetki domino
- clipony pod półką chińskie, szerokie
- cały przód z cbr 929 upside down po rewizji
- amortyzator tył willbers
- heble i koło z 929
- odwrócone biegi
- stalowy oplot
- podniesione sety
- laminaty przód plus tył
- chiński lekki licznik (działa tak sobie)
- nowa pompa paliwa
Z tematów eksploatacyjnych; jedzil na 300v 15-50 i na rbf 600 ale i tak trzeba sobie zmienić. Z przodu jest Supercorsa SP -ok z tyłu Supercorsa SP na wykończeniu.
Aktualne OC i przegląd do końca roku.
Moto miało zostać dla kolegi na ten rok, jako ze ja kupiłem nowy, ale kolega nie jeździ i chyba juz nie będzie :) w zeszłym sezonie cbrka jeździła jako moto zapasowe na tor, można jutro śmiało wsiadać jechać i upalać, wszystko dziala.
Do obejrzenia w Krakowie w centrum. Z uwagi na charakter pracy moge nie odbierać, oddzwonię lub proszę o sms. moge podesłac wiecej zdjec, bo tutaj tylko 8 sie da, na ostatnim foto moto z setem drogowym.
Na sprzedaż zarejestrowana torówka. Kupiłem ja od kolegi jako alternatywę do poszukiwanej wówczas ninja 300 / 400. Ceny tychże były lub nadal są dosyć absurdalne i padł wybór na cbr; znałem to moto, ma pancerny piec i super zawias. Byłem na nim 2 razy na dużym torze i z 5- 6 razy na małym. Wszystko działa jak należy, robione pod duży tor, który zobowiązuję żeby wszystko było na tip top. Tak jak wspomniałem honda jest zarejestrowana i ubezpieczona, posiadam do niej owiewkę z oryginalną lampa, lusterka, undertail wraz z światłami, tak zeby bez problemu przejść przegląd. Przekładka wszystkiego to jakieś 20 min, wszystkie kabelki są poznaczone, wystarczy podpiąć. Z ciekawych modyfikacji to jest:
- amortyzator tył willbers z pełna regulacją taki jak tu
wilbers.de/shop/en/Motorcycle/Honda/CBR-600-F-PC35/shock-absorber-Type-641-Competition.html?year=2000
- zawias przód upside down z cbr 929 z heblami, nowe uszczelniacze i olej
- dysze w gazniku i przelot
Poniżej lista rzeczy które zrobiłem przed pierwszym dużym torem lub pomiędzy jednym a drugim.
- wyczyszczone gaźniki w myjce ultradźwiękowej i założone nowe uszczelki
- większe dysze w gaźnikach
- nowe krócce gaźnika
- nowy rozrząd + napinacz
- ustawione zawory
- nowe świece irydowe
- nowe linki gazu i sprzęgła
- nowy oryginalny dekiel alternatora
- osłona dekla z włókna
- krótkie przełożenie
- pompa hamulcowa chińskie brembo (na Silesi po prostej hamuje sie na przednim kole :)
- wydech przelot + db killer (98 db na Silesi wypluło)
- porządne crashpady (zrobione tak aby nie urwały mocowań silnika)
- stompgripy
- manetki domino
- clipony pod półką chińskie, szerokie
- cały przód z cbr 929 upside down po rewizji
- amortyzator tył willbers
- heble i koło z 929
- odwrócone biegi
- stalowy oplot
- podniesione sety
- laminaty przód plus tył
- chiński lekki licznik (działa tak sobie)
- nowa pompa paliwa
Z tematów eksploatacyjnych; jedzil na 300v 15-50 i na rbf 600 ale i tak trzeba sobie zmienić. Z przodu jest Supercorsa SP -ok z tyłu Supercorsa SP na wykończeniu.
Aktualne OC i przegląd do końca roku.
Moto miało zostać dla kolegi na ten rok, jako ze ja kupiłem nowy, ale kolega nie jeździ i chyba juz nie będzie :) w zeszłym sezonie cbrka jeździła jako moto zapasowe na tor, można jutro śmiało wsiadać jechać i upalać, wszystko dziala.
Do obejrzenia w Krakowie w centrum. Z uwagi na charakter pracy moge nie odbierać, oddzwonię lub proszę o sms. moge podesłac wiecej zdjec, bo tutaj tylko 8 sie da, na ostatnim foto moto z setem drogowym.
ID: 948716347
xxx xxx xxx
Dodane 24 kwietnia 2025
Motocykl Honda CBR F4 na tor doinwestowana zarejestrowana torówka
5 999 zł
Lokalizacja