Prywatne
Typ części: Pozostałe
Rodzaj: Pozostałe części samochodowe
Stan: Nowe
Okres gwarancji (w miesiącach): 1
Marka: opel
Opis
Posiadam sprzedaż mam moduł do regulacji otwarciem termostatu.
Część pasuje do silników opla1.4 i 1.4 Turbo o numerwch silnika: A14XER (100KM), A14NEL (120KM), A14NET (140KM) i ich nowszych wersji jak B14NEL czy B14NET.
W powyższych silnikach producent aby dostosować się do surowszych norm emisji spalin, podniósł temp., w jakiej pracują silniki. Użytkownik często nie wie, jaką rzeczywistą temp. ma ciecz, gdyż wskazówka od temp. na desce rozdzielczej zawsze pokazuje 90C rzeczywiscie temperatura oscyluje w tamp. 80-110C.
O ile samemu silnikowi taka temp. nie szkodzi, to osprzętowi silnika już tak.
Użytkownicy często skarżą się na takie uszkodzenia:
-wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia
-pękanie węży od ciśnienia i temperatury.
-wycieki oleju z wszelkich uszczelek jak chłodniczki oleju, pokrywy zaworów czy uszczelki rozrządu
-pękanie plastikowego kolektora wodnego
-pękanie króćca węża powrotnego z kolektora do zbiorniczka
-rozszczelnianie zbiorniczka płynu i często przez to zalewanie pompy ABS
-uszkodzenia korka zbiorniczka (jest na 20psi ~ ok 1.4 Bara)
-wrzenie płynu w zbiorniczku po spadku ciśnienia w układzie chłodzenia
-wycieki płynu chłodniczego
-wyższa temp oleju/płynu = wyższa temp. korpusu turbiny, która lubi pękać
-pękanie plastikowych zaczepów termostatu = uszkodzenie termostatu plus groźba, że odłamki dostaną się obieg wodny silnika
Zadaniem modułu jest obniżenie temperatury cieczy chłodzącej silnik do wartości jakie mają inne silniki. Najpopularniejsza nastawa to 90-95C - moduł posiada płynną regulację. Moduł steruje grzałką termostatu, tak by otwierał się on szybciej.
Moduł jest wykonany przeze mnie, przed sprzedażą kazdy moduł jest testowany w moim aucie,użytkowanie modulu jest na własną odpowiedzialność i nie odpowiadam za ew.szkody, poniewaz jest to rozwiazanie nie originalne.
Do zestawu dodaje instrukcje obsługi oraz oferuje pomoc w razie jakichkolwiek problemów.
Ps. Olx 66*****4321 to mumer seryjny
Część pasuje do silników opla1.4 i 1.4 Turbo o numerwch silnika: A14XER (100KM), A14NEL (120KM), A14NET (140KM) i ich nowszych wersji jak B14NEL czy B14NET.
W powyższych silnikach producent aby dostosować się do surowszych norm emisji spalin, podniósł temp., w jakiej pracują silniki. Użytkownik często nie wie, jaką rzeczywistą temp. ma ciecz, gdyż wskazówka od temp. na desce rozdzielczej zawsze pokazuje 90C rzeczywiscie temperatura oscyluje w tamp. 80-110C.
O ile samemu silnikowi taka temp. nie szkodzi, to osprzętowi silnika już tak.
Użytkownicy często skarżą się na takie uszkodzenia:
-wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia
-pękanie węży od ciśnienia i temperatury.
-wycieki oleju z wszelkich uszczelek jak chłodniczki oleju, pokrywy zaworów czy uszczelki rozrządu
-pękanie plastikowego kolektora wodnego
-pękanie króćca węża powrotnego z kolektora do zbiorniczka
-rozszczelnianie zbiorniczka płynu i często przez to zalewanie pompy ABS
-uszkodzenia korka zbiorniczka (jest na 20psi ~ ok 1.4 Bara)
-wrzenie płynu w zbiorniczku po spadku ciśnienia w układzie chłodzenia
-wycieki płynu chłodniczego
-wyższa temp oleju/płynu = wyższa temp. korpusu turbiny, która lubi pękać
-pękanie plastikowych zaczepów termostatu = uszkodzenie termostatu plus groźba, że odłamki dostaną się obieg wodny silnika
Zadaniem modułu jest obniżenie temperatury cieczy chłodzącej silnik do wartości jakie mają inne silniki. Najpopularniejsza nastawa to 90-95C - moduł posiada płynną regulację. Moduł steruje grzałką termostatu, tak by otwierał się on szybciej.
Moduł jest wykonany przeze mnie, przed sprzedażą kazdy moduł jest testowany w moim aucie,użytkowanie modulu jest na własną odpowiedzialność i nie odpowiadam za ew.szkody, poniewaz jest to rozwiazanie nie originalne.
Do zestawu dodaje instrukcje obsługi oraz oferuje pomoc w razie jakichkolwiek problemów.
Ps. Olx 66*****4321 to mumer seryjny
ID: 914931873
xxx xxx xxx
Dodane 28 maja 2024
Modul obniżający temperaturę opel
130 zł
Lokalizacja