Prywatne
Rok wydania: 2014
Stan: Nowe
Opis
Jest to pierwsza tego typu publikacja przedstawiająca modele biznesu firm działających na polskim rynku internetowym. Uwzględniono w niej firmy o zróżnicowanym charakterze - od startupów po koncerny, od firm mniej znanych po flagowe przedsięwzięcia e-biznesu.
Modele biznesu były analizowane z różnych perspektyw m.in. mediów społecznościowych, innowacji popytowych czy konfliktu społecznego. W książce omówiono modele e-biznesu wykorzystywane m.in. przez Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, Agorę, Salon24.pl oraz startupy modowe.
W publikacji przedstawiono różnorakie podejścia do analizy modeli biznesu. Ponadto opisano zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań gospodarki cyfrowej na strategie firm. O unikatowości pozycji świadczy również analiza platform wielostronnych, firm dotychczas słabo opisanych w polskiej literaturze.
Książka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za wykorzystanie Internetu w modelach biznesu firm. Przydatna będzie również dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem lub zarządzaniem, oraz dla osób zainteresowanych funkcjonowaniem firm w nowoczesnej gospodarce.
"Oryginalna na polskim rynku wydawniczym praca ma szansę stać się bardzo ciekawym kompendium wiedzy na ważny i znaczący temat – zwłaszcza wobec coraz szybszego wzrostu firm wykorzystujących Internet jako bazę swojej działalności – zależności występujących w firmach, w modelach biznesowych w których internet odgrywa istotną rolę."
Fragment recenzji prof. zw. dr hab. Ireny Hejduk
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Modele biznesu były analizowane z różnych perspektyw m.in. mediów społecznościowych, innowacji popytowych czy konfliktu społecznego. W książce omówiono modele e-biznesu wykorzystywane m.in. przez Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, Agorę, Salon24.pl oraz startupy modowe.
W publikacji przedstawiono różnorakie podejścia do analizy modeli biznesu. Ponadto opisano zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań gospodarki cyfrowej na strategie firm. O unikatowości pozycji świadczy również analiza platform wielostronnych, firm dotychczas słabo opisanych w polskiej literaturze.
Książka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za wykorzystanie Internetu w modelach biznesu firm. Przydatna będzie również dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem lub zarządzaniem, oraz dla osób zainteresowanych funkcjonowaniem firm w nowoczesnej gospodarce.
"Oryginalna na polskim rynku wydawniczym praca ma szansę stać się bardzo ciekawym kompendium wiedzy na ważny i znaczący temat – zwłaszcza wobec coraz szybszego wzrostu firm wykorzystujących Internet jako bazę swojej działalności – zależności występujących w firmach, w modelach biznesowych w których internet odgrywa istotną rolę."
Fragment recenzji prof. zw. dr hab. Ireny Hejduk
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ID: 859760109
xxx xxx xxx
Dodane 01 maja 2024
Modele biznesowe w internecie Tymoteusz Doligalski
Tylko przedmiot
25 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja