Prywatne
Numer VIN: JMBXNCU2W7U000768
Model: Outlander
Rok produkcji: 2007
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: SUV
Przebieg: 239 000 km
Kolor: Szary
Poj. silnika: 1 997 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Szwecja
Moc silnika: 201 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Pilnie sprzedam Outlander Turbo I 2007r (pierwsza rejestracja 14.02.2008) – stały napęd 4x4, proste w obsłudze, zaskakujące na drodze, szybkie auto, imitujące w jakimś stopniu Evo Lancera. Silnik 4g63t – 286KM 450Nm wystrojony na paliwie 98 (wykres do wglądu, stroił „Lutek”), jeździ tylko i wyłącznie na V-Power Shell Racing. Auto nigdy nie widziało gazu, silnik i turbo w bardzo dobrej kondycji.
Auto w moim posiadaniu od lipca 2021 roku. Wpompowane niemałe środki i jest to moje daily. Jestem drugim właścicielem od nowości, a pierwszym w kraju (do auta pełna dokumentacja ze Szwecji wraz książką+2 kluczyki).
Blacharsko:
- oryginalny lakier na całym aucie (poza nadkolem tylnym)
- wstawiona reperaturka tylnego błotnika prawego, zabezpieczone oba nadkola tylne
- wlot powietrza oklejony naklejkami stickerbomb (JDM Style). Oklejony, gdyż zaczął z niego schodzić lakier.
Mechanicznie:
2021
- wszystkie amortyzatory wymienione na K&B, przód wraz poduszkami
- pompa paliwa chyba DW200 (kupowana na Fmic)
- centralny intercooler FMIC wraz z orurowaniem,
- zbiorniczek płynu chłodniczego wymieniony na aftermarketowy, aluminiowy i przeniesiony w mniej kolizyjne miejsce,
- wydech coustom, robiony konkretnie do tego auta, downpipe od evo 9, 3 cale od początku przechodzące w 2,5 cala, katalizator sportowy Magnaflow (norma EURO3/EURO4), tłumik środkowy przelotowy, tłumik końcowy z klapką (niestety przestała działać po 2 latach użytkowania, zablokowany w pozycji otwartej = przelot). Wydech za katalizatorem spawany w firmie Przemocar .
- hamulce tył, wymienione tarcze wraz klockami (Zimmermann),
- zawór DV Turbosmart metalowy dedykowany do EVO
- kierownica z Colt CZT,
- wskaźnik doładowania Turbosmart w miejscu fabrycznego zegarka,
- wskaźnik temperatury oleju Epman w miejscu popielniczki,
- irydowe świece od Lancera Evo NGK IGR7A-G
- strojenie u Lutka
- czyszczenie podwozia z rudej i zabezpieczane środkami do tego dedykowanymi (co roku pojawia się coś nowego, taki urok tych aut)
- gałka zmiany biegów Epman,
2023
- nowa chłodnica wody Nissens
- swap przednich hamulców na sprawdzone Brembo z BMW E38 z tarczami od KIA Optima 320mm (Zimmermann). Przy tym zabiegu założone dystanse 22mm, żeby zmieścić zacisk w oryginalnym kole. Przemalowane proszkowo na żółty kolor.
2024
- wymieniony rozrząd Contitech z pompą wody przy przebiegu 228 tys
- dyfer – olej wymieniony przy 228 tys
- nowy bak paliwa
- wymiana tylnych sanek wraz z zawieszeniem tylnym, które wymagało interwencji (wymienione tuleje w wahaczach poprzecznych)
- dedykowana wkładka filtra sportowego K&N do EVO Lancera (w komplecie daję drugą Pipercross),
2025
Samochód po serwisie olejowym (Motul 5W-40 300V Competition - serwis olejowy wykonywany w aucie max co 8000km), naprawa zawieszenia przód i tył (to co wymagało interwencji – wahacz przedni prawy/lewy, tuleje w wahaczach wzdłużnych tylnych ). Po serwisie hamulców przód/tył (wyczyszczone/przesmarowane) oraz naprawa hamulca ręcznego. Samochód w pełni przygotowany do sezonu.
Nagłośnienie:
- wszystkie głośniki nowe, przód MacAudio, tył też dobra firma
- radio z wyższej półki - Pioneer z funkcją bluetooth i mikrofonem
Od razu zaznaczam, że nie jest to nowe auto i posiada delikatne ślady użytkowania. Przejechane na tym setupie i tej mocy ok. 35000 km. Używane przeze mnie z głową, rozgrzewany przed i studzony po każdej jeździe (temperatura oleju w trakcie jazdy utrzymywana pomiędzy 90, a 110 stopni max). Zrobił w zeszłym roku trasę nad morze 1200km bez zająknięcia, "spychając" przy tym z lewego pasa nowsze i bardziej usportowione auta. Dla osoby konkretnej dorzucę wyspawany kolektor wydechowy z kwasówki, który moałem przygotowany na zapas.
14.07.2025 - zrobiony przegląd
Ubezpieczenie ważne do 25.06.2026
Z uwagi na to, że kupiłem sobie już nowe auto, zależy mi na szybkiej sprzedaży, tak więc zapraszam zainteresowanych :)
#Evolution#Evolander#Turbo#4g63T#Lancer#4x4
Auto w moim posiadaniu od lipca 2021 roku. Wpompowane niemałe środki i jest to moje daily. Jestem drugim właścicielem od nowości, a pierwszym w kraju (do auta pełna dokumentacja ze Szwecji wraz książką+2 kluczyki).
Blacharsko:
- oryginalny lakier na całym aucie (poza nadkolem tylnym)
- wstawiona reperaturka tylnego błotnika prawego, zabezpieczone oba nadkola tylne
- wlot powietrza oklejony naklejkami stickerbomb (JDM Style). Oklejony, gdyż zaczął z niego schodzić lakier.
Mechanicznie:
2021
- wszystkie amortyzatory wymienione na K&B, przód wraz poduszkami
- pompa paliwa chyba DW200 (kupowana na Fmic)
- centralny intercooler FMIC wraz z orurowaniem,
- zbiorniczek płynu chłodniczego wymieniony na aftermarketowy, aluminiowy i przeniesiony w mniej kolizyjne miejsce,
- wydech coustom, robiony konkretnie do tego auta, downpipe od evo 9, 3 cale od początku przechodzące w 2,5 cala, katalizator sportowy Magnaflow (norma EURO3/EURO4), tłumik środkowy przelotowy, tłumik końcowy z klapką (niestety przestała działać po 2 latach użytkowania, zablokowany w pozycji otwartej = przelot). Wydech za katalizatorem spawany w firmie Przemocar .
- hamulce tył, wymienione tarcze wraz klockami (Zimmermann),
- zawór DV Turbosmart metalowy dedykowany do EVO
- kierownica z Colt CZT,
- wskaźnik doładowania Turbosmart w miejscu fabrycznego zegarka,
- wskaźnik temperatury oleju Epman w miejscu popielniczki,
- irydowe świece od Lancera Evo NGK IGR7A-G
- strojenie u Lutka
- czyszczenie podwozia z rudej i zabezpieczane środkami do tego dedykowanymi (co roku pojawia się coś nowego, taki urok tych aut)
- gałka zmiany biegów Epman,
2023
- nowa chłodnica wody Nissens
- swap przednich hamulców na sprawdzone Brembo z BMW E38 z tarczami od KIA Optima 320mm (Zimmermann). Przy tym zabiegu założone dystanse 22mm, żeby zmieścić zacisk w oryginalnym kole. Przemalowane proszkowo na żółty kolor.
2024
- wymieniony rozrząd Contitech z pompą wody przy przebiegu 228 tys
- dyfer – olej wymieniony przy 228 tys
- nowy bak paliwa
- wymiana tylnych sanek wraz z zawieszeniem tylnym, które wymagało interwencji (wymienione tuleje w wahaczach poprzecznych)
- dedykowana wkładka filtra sportowego K&N do EVO Lancera (w komplecie daję drugą Pipercross),
2025
Samochód po serwisie olejowym (Motul 5W-40 300V Competition - serwis olejowy wykonywany w aucie max co 8000km), naprawa zawieszenia przód i tył (to co wymagało interwencji – wahacz przedni prawy/lewy, tuleje w wahaczach wzdłużnych tylnych ). Po serwisie hamulców przód/tył (wyczyszczone/przesmarowane) oraz naprawa hamulca ręcznego. Samochód w pełni przygotowany do sezonu.
Nagłośnienie:
- wszystkie głośniki nowe, przód MacAudio, tył też dobra firma
- radio z wyższej półki - Pioneer z funkcją bluetooth i mikrofonem
Od razu zaznaczam, że nie jest to nowe auto i posiada delikatne ślady użytkowania. Przejechane na tym setupie i tej mocy ok. 35000 km. Używane przeze mnie z głową, rozgrzewany przed i studzony po każdej jeździe (temperatura oleju w trakcie jazdy utrzymywana pomiędzy 90, a 110 stopni max). Zrobił w zeszłym roku trasę nad morze 1200km bez zająknięcia, "spychając" przy tym z lewego pasa nowsze i bardziej usportowione auta. Dla osoby konkretnej dorzucę wyspawany kolektor wydechowy z kwasówki, który moałem przygotowany na zapas.
14.07.2025 - zrobiony przegląd
Ubezpieczenie ważne do 25.06.2026
Z uwagi na to, że kupiłem sobie już nowe auto, zależy mi na szybkiej sprzedaży, tak więc zapraszam zainteresowanych :)
#Evolution#Evolander#Turbo#4g63T#Lancer#4x4
ID: 986678862
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 14 lipca 2025
Mitsubishi Outlander Turbo I 2007 4x4 Evo 290KM - sprzedam
27 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja