Prywatne
Model: Lancer Evolution X
Rok produkcji: 2010
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 23 200 km
Kolor: Biały
Poj. silnika: 1 998 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Moc silnika: 401 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Dzień dobry
Posiadam na sprzedaż Mitsubishi Lancer Evolution 10 z końcówki roku 2010 już polift, sprzedany w 2011, z dodatkowego wyposażenia fabrycznego nagłośnienie rockford fosgate 8 głośników + wzmacniacz i subwoofer, tempomat. Samochod w moich rękach prawie 4 lata, osobiście ściągnięty przezemnie z USA jako bezwypadkowy, jeszcze wtedy żaden element nie malowany, później samochód przeszedł korektę lakieru, oraz pelne czyszczenie oraz konserwacje podwozia, wszystkie metalowe elementy zostaly wypiaskowane i pomalowane proszkowo, rowniez elementy aluminowe wyszkiełkowane, wszystkie gumowe elementy nowe aso mitsubishi lub ralliart, żadnych zamiennikow, niektóre elementy karoserii zostały pomalowane posiadam zdjęcia przed i po malowaniu z miernikiem lakieru, oraz zdjęcia ze wszystkich etapów malowania. Samochód ściągnięty z USA z przebiegiem 142tys mil, w moich rękach zrobił 23tys kilometrów. Auto jest po pełnej konwersji na europe, przy konwersji (głównie zmiana licznika oraz panelu klimatyzacji) oraz pierwszym przeglądzie w kraju przebieg został wyzerowany oraz została zrobiona adnotacja w cepik stąd na liczniku ilość kilometrów to 23tys zrobione tylko przezemnie.
Zależało mi na bezwypadkowym egzemplarzu, żeby mieć pewność ze nie jest to składak z kilku aut jak to w tym modelu często spotykane.
Evo posiada multimape, są 4 mapy:
1.Słaba mapa 355km/430nm
2.Słaba mapa 355km/430nm + lekkie pops&bangs
3.Mocna mapa 401km/550nm
4.Mocna mapa 401km/550nm + lekkie pops&bangs
Samochod wystrojony na paliwie 98 Orlen,
Przy pierwszych pomiarach generował kilkanaście koni więcej oraz pod 600nm ale dla bezpieczeństwa jednostki zostalo to ograniczone, głównie moment obrotowy.
Na każdej dostępny Lunch control z 5.5tys/obrotów
Flat shift, mrugajaca kontrola check engine przy spalaniu stukowym. Możliwość uruchomienia dodatkowych map, zabezpieczająch np antykradzierzowa na której samochód kręci i nie odpala lub mapa przy której oddajemy gdzies samochod w obawie przed niechcianym upalaniem na zimnym, całkowicie skastrowana.
Z dodatkowych modyfikacji to wydech 3cale od turbo, downpipe 3cale, test pipe 3cale, oraz catback 3cale firmy cobb. Kolektor wydechowy baran robiony na zamówienie w renomowanej firmie, poprzednie dwa orginalne pękały.
Sprzęgło Exedy stage1, pracuje jak normalne sprzęgło.
Custom dolot z filtrem powietrza stożkowym w oryginalnej puszcze filtra powietrza K&N (wygląda jak seria po otwarciu maski)
Górna rura dolotowa od Intercoolera Injen
Dolna rura dolotowa do turbo HKS
Trzyportowy zawor sterowania turbosprężarką cobb.
Auto bylo modyfikowane stopniowo, po każdej modyfikacji jechało na strojenie w celu uniknięcia niepotrzenych awari z każdej modyfikacji posiadam dokumentację zdjęciowa oraz wykres po strojeniu.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Hel. Przód-Tarcze firmy DBA, klocki CL rc6, Tył - Tarcze brembo - klocki ds2500, płyn hamulcowy rbf700 wymieniany co pół roku lub 4-5tys kilometrów, również olej silnikowy wymieniany w takim interwale Liqui moly molygen 5w40. W napędach i skrzyni oleje Penrite(podobno nie ma lepszych) Evo wogole nie pobiera oleju silnikowego, mimo sporadycznych wypadów na tor, auto było na nurburgringu, tor kielce, silesia ring oraz kilka kjs w okolicy, zawsze bez awaryjnie oraz bezproblemowo. Samochód to taka seria z + która przy odpowiednim serwisowaniu oraz wymianach wszystkich eksploatacyjnych czynności na czas odwdzięcza sie bezawaryjną jazda :)
Z rzeczy do zrobienia to któreś łożysko lekko zaczyna szumieć przy zakrętach w lewo, oraz świeci się błąd zajęcia fotela kierowcy, do wymiany wtyczka pasa kierowcy.
Rozważę również wymiane na inny samochód.
Posiadam na sprzedaż Mitsubishi Lancer Evolution 10 z końcówki roku 2010 już polift, sprzedany w 2011, z dodatkowego wyposażenia fabrycznego nagłośnienie rockford fosgate 8 głośników + wzmacniacz i subwoofer, tempomat. Samochod w moich rękach prawie 4 lata, osobiście ściągnięty przezemnie z USA jako bezwypadkowy, jeszcze wtedy żaden element nie malowany, później samochód przeszedł korektę lakieru, oraz pelne czyszczenie oraz konserwacje podwozia, wszystkie metalowe elementy zostaly wypiaskowane i pomalowane proszkowo, rowniez elementy aluminowe wyszkiełkowane, wszystkie gumowe elementy nowe aso mitsubishi lub ralliart, żadnych zamiennikow, niektóre elementy karoserii zostały pomalowane posiadam zdjęcia przed i po malowaniu z miernikiem lakieru, oraz zdjęcia ze wszystkich etapów malowania. Samochód ściągnięty z USA z przebiegiem 142tys mil, w moich rękach zrobił 23tys kilometrów. Auto jest po pełnej konwersji na europe, przy konwersji (głównie zmiana licznika oraz panelu klimatyzacji) oraz pierwszym przeglądzie w kraju przebieg został wyzerowany oraz została zrobiona adnotacja w cepik stąd na liczniku ilość kilometrów to 23tys zrobione tylko przezemnie.
Zależało mi na bezwypadkowym egzemplarzu, żeby mieć pewność ze nie jest to składak z kilku aut jak to w tym modelu często spotykane.
Evo posiada multimape, są 4 mapy:
1.Słaba mapa 355km/430nm
2.Słaba mapa 355km/430nm + lekkie pops&bangs
3.Mocna mapa 401km/550nm
4.Mocna mapa 401km/550nm + lekkie pops&bangs
Samochod wystrojony na paliwie 98 Orlen,
Przy pierwszych pomiarach generował kilkanaście koni więcej oraz pod 600nm ale dla bezpieczeństwa jednostki zostalo to ograniczone, głównie moment obrotowy.
Na każdej dostępny Lunch control z 5.5tys/obrotów
Flat shift, mrugajaca kontrola check engine przy spalaniu stukowym. Możliwość uruchomienia dodatkowych map, zabezpieczająch np antykradzierzowa na której samochód kręci i nie odpala lub mapa przy której oddajemy gdzies samochod w obawie przed niechcianym upalaniem na zimnym, całkowicie skastrowana.
Z dodatkowych modyfikacji to wydech 3cale od turbo, downpipe 3cale, test pipe 3cale, oraz catback 3cale firmy cobb. Kolektor wydechowy baran robiony na zamówienie w renomowanej firmie, poprzednie dwa orginalne pękały.
Sprzęgło Exedy stage1, pracuje jak normalne sprzęgło.
Custom dolot z filtrem powietrza stożkowym w oryginalnej puszcze filtra powietrza K&N (wygląda jak seria po otwarciu maski)
Górna rura dolotowa od Intercoolera Injen
Dolna rura dolotowa do turbo HKS
Trzyportowy zawor sterowania turbosprężarką cobb.
Auto bylo modyfikowane stopniowo, po każdej modyfikacji jechało na strojenie w celu uniknięcia niepotrzenych awari z każdej modyfikacji posiadam dokumentację zdjęciowa oraz wykres po strojeniu.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Hel. Przód-Tarcze firmy DBA, klocki CL rc6, Tył - Tarcze brembo - klocki ds2500, płyn hamulcowy rbf700 wymieniany co pół roku lub 4-5tys kilometrów, również olej silnikowy wymieniany w takim interwale Liqui moly molygen 5w40. W napędach i skrzyni oleje Penrite(podobno nie ma lepszych) Evo wogole nie pobiera oleju silnikowego, mimo sporadycznych wypadów na tor, auto było na nurburgringu, tor kielce, silesia ring oraz kilka kjs w okolicy, zawsze bez awaryjnie oraz bezproblemowo. Samochód to taka seria z + która przy odpowiednim serwisowaniu oraz wymianach wszystkich eksploatacyjnych czynności na czas odwdzięcza sie bezawaryjną jazda :)
Z rzeczy do zrobienia to któreś łożysko lekko zaczyna szumieć przy zakrętach w lewo, oraz świeci się błąd zajęcia fotela kierowcy, do wymiany wtyczka pasa kierowcy.
Rozważę również wymiane na inny samochód.
ID: 1033222496
xxx xxx xxx
Dodane 19 października 2025
Mitsubishi Lancer Evolution 10
109 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja