Prywatne
Model: Colt
Rok produkcji: 2006
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 232 600 km
Kolor: Niebieski
Poj. silnika: 1 493 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 95 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Witam
Do sprzedania posiadam Mitsubishi Colt VI generacji (Z30) 1.5 DID w wersji Motion.
Samochód w moim posiadaniu od grudnia zeszłego roku, zakupiony jako 2 -gi w rodzinie.
Zaraz po zakupie Colt przeszedł duży serwis. Zostały wymienione następujące rzeczy:
Styczeń:
- akumulator (2lata gwarancji)
- termostat
- tuleje stabilizatora
- łączniki drążka
- osłony przegubów wew.
- świece żarowe
- koło dwu-masowe
- łożysko oporowe
- wymiana oleju w skrzyni biegów
- wymiana sprzęgiełka alternatora
- wymiana paska wielorowkowego
Na wszystkie wymiany posiadam dokumentację. W marcu wymieniono rozrusznik a 24 czerwca wymieniono drążki kierownicze.
Jeśli chodzi o blacharkę widać, że niektóre elementy były lakierowane, znajdą się też ślady miejscowych zaprawek. Pojazd jedzie prosto i nie ściąga w żadną stronę. Na progach lub podłodze nie ma mowy o żadnych dziurach czy zgniłych elementach, co nie jest takie oczywiste w dużo nowszych i droższych konstrukcjach.
Mitsubishi napędzane jest 1,5 litrowym , 3 cylindrowym silnikiem na łańcuchu rozrządu konstrukcji Mercedesa (montowany również w smart for four z trwałym układem wytryskowym common rail na komponentach BOSCH) o oznaczeniu OM 639 939. Praca tego silnika wymaga przyzwyczajenia pod względem akustycznym. Jednostka jest sucha zarówno z góry i dołu ale nie lubi zbyt niskich obrotów i najlepiej czuje się między 2,2 - 2,8. Do dyspozycji jest 95KM i 210 Nm (dostępne już od 1,8 tys obr). Przy lekkim nadwoziu okazuje się to lepiej niż wystarczające. Przerwy w ładowaniu turbo, problemy z podciśnieniem czy egr, nierówna praca, nadmiernie dymienie - tych dolegliwości w Colcie szukać na próżno. Brak DPF należy również do zalet.
Auto jest bardzo ekonomiczne, po zakupie i kilku tankowaniach pod korek spalanie wahało się od 4,0 do 4,7 litra w cyklu mieszanym i to w porze zimowej , gdy korzystałem często z Webasto średnia rosła o ok 0.4 - 0.5 litra. Na spokojnej trasie bez problemu można powalczyć o wynik z 3 na początku. W colcie jest Webasto włączane przyciskiem . Urządzenie posiada moc 4,2 Kw a więc w ciągu godziny zużyje około 420ml ropy (sprawdzone). Przyjemnie ciepło robi się po upływie około 6-8 minut zależnie od temperatury zewnętrznej.
W czerwcu podwozie auta zostało zakonserwowane, szkoda że każde auto pochodzenia azjatyckiego nie wygląda tak dobrze nawet po tylu latach.
W aucie trzeba się przyzwyczaić do trzeszczących plastików , naturalnej wibracji silnika i sztywno zestrojonego zawieszenia.
Jest też kilka wad nie wpływających na użytkowanie i bezpieczeństwo o których opowiem zainteresowanym stąd cena do negocjacji lecz tylko podczas oględzin.
Przegląd ważny do 05.10.2025 ubezpieczenie OC 09.01.2026
Nie mam w aucie nic do ukrycia możliwość sprawdzenia na dowolnej stacji diagnostycznej na koszt kupującego. Nie odpowiadam na jakiekolwiek propozycje zamiany.
Do sprzedania posiadam Mitsubishi Colt VI generacji (Z30) 1.5 DID w wersji Motion.
Samochód w moim posiadaniu od grudnia zeszłego roku, zakupiony jako 2 -gi w rodzinie.
Zaraz po zakupie Colt przeszedł duży serwis. Zostały wymienione następujące rzeczy:
Styczeń:
- akumulator (2lata gwarancji)
- termostat
- tuleje stabilizatora
- łączniki drążka
- osłony przegubów wew.
- świece żarowe
- koło dwu-masowe
- łożysko oporowe
- wymiana oleju w skrzyni biegów
- wymiana sprzęgiełka alternatora
- wymiana paska wielorowkowego
Na wszystkie wymiany posiadam dokumentację. W marcu wymieniono rozrusznik a 24 czerwca wymieniono drążki kierownicze.
Jeśli chodzi o blacharkę widać, że niektóre elementy były lakierowane, znajdą się też ślady miejscowych zaprawek. Pojazd jedzie prosto i nie ściąga w żadną stronę. Na progach lub podłodze nie ma mowy o żadnych dziurach czy zgniłych elementach, co nie jest takie oczywiste w dużo nowszych i droższych konstrukcjach.
Mitsubishi napędzane jest 1,5 litrowym , 3 cylindrowym silnikiem na łańcuchu rozrządu konstrukcji Mercedesa (montowany również w smart for four z trwałym układem wytryskowym common rail na komponentach BOSCH) o oznaczeniu OM 639 939. Praca tego silnika wymaga przyzwyczajenia pod względem akustycznym. Jednostka jest sucha zarówno z góry i dołu ale nie lubi zbyt niskich obrotów i najlepiej czuje się między 2,2 - 2,8. Do dyspozycji jest 95KM i 210 Nm (dostępne już od 1,8 tys obr). Przy lekkim nadwoziu okazuje się to lepiej niż wystarczające. Przerwy w ładowaniu turbo, problemy z podciśnieniem czy egr, nierówna praca, nadmiernie dymienie - tych dolegliwości w Colcie szukać na próżno. Brak DPF należy również do zalet.
Auto jest bardzo ekonomiczne, po zakupie i kilku tankowaniach pod korek spalanie wahało się od 4,0 do 4,7 litra w cyklu mieszanym i to w porze zimowej , gdy korzystałem często z Webasto średnia rosła o ok 0.4 - 0.5 litra. Na spokojnej trasie bez problemu można powalczyć o wynik z 3 na początku. W colcie jest Webasto włączane przyciskiem . Urządzenie posiada moc 4,2 Kw a więc w ciągu godziny zużyje około 420ml ropy (sprawdzone). Przyjemnie ciepło robi się po upływie około 6-8 minut zależnie od temperatury zewnętrznej.
W czerwcu podwozie auta zostało zakonserwowane, szkoda że każde auto pochodzenia azjatyckiego nie wygląda tak dobrze nawet po tylu latach.
W aucie trzeba się przyzwyczaić do trzeszczących plastików , naturalnej wibracji silnika i sztywno zestrojonego zawieszenia.
Jest też kilka wad nie wpływających na użytkowanie i bezpieczeństwo o których opowiem zainteresowanym stąd cena do negocjacji lecz tylko podczas oględzin.
Przegląd ważny do 05.10.2025 ubezpieczenie OC 09.01.2026
Nie mam w aucie nic do ukrycia możliwość sprawdzenia na dowolnej stacji diagnostycznej na koszt kupującego. Nie odpowiadam na jakiekolwiek propozycje zamiany.
ID: 997909390
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 07:04
Mitsubishi Colt 1.5 DID
5 640 zł
do negocjacji
Lokalizacja