Prywatne
Model: E Klasa
Rok produkcji: 2003
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 304 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 2 200 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 150 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Sprzedam samochód Mercedes Benz E-klasa E220 (W211) kombi z silnikiem diesla o pojemności 2,2 litra, mocy 150km i automatyczną skrzynią biegów.
1 rejestracja 25.09.2003 (Niemcy)
Polisa OC do 27.07.2025,
Badanie techniczne do 13.08.2025
Sprowadzony z Niemiec przez poprzedniego właściciela, w moim posiadaniu 3 lata. Przez ten okres działał bez awaryjnie, wykonywałem oczywiście naprawy eksploatacyjne, ale nie zdarzyło się żeby zawiódł mnie na drodze, albo nie odpalił rano i nie dowiózł mnie do pracy. Mimo wieku samochód niesamowicie wygodny, świetnie wybiera nierówności a do tego mimo w mojej ocenie dość miękkiego zawieszenia, świetnie trzyma się drogi. Bardzo mały promień skrętu powoduje że nie ma problemu z parkowaniem, mimo tego że auto nie należy do małych. Odnośnie stanu technicznego, przeprowadzonych napraw itp:
- przy przebiegu około 215tys km poprzedni właściciel wymienił / zregenerował pompę SBC układu hamulcowego (dokument potwierdzający z warsztatu) - element który niestety pada w miększości e-klas z tych roczników, tu jest naprawiony i problem z głowy.
- 3 lata temu po zakupie wymienione wszystkie płyny eksploatacyjne, łącznie z olejem w skrzyni i tylnym moście. Od tego czasu przejechane około 65tys km , olej w silniku zmieniany co 12-13tys, w tej chwili już też powoli do wymiany, skrzynia jeszcze spokojnie 30tys do wymiany oleju.
- na początku tego roku wymienione poduszki tylnego, pneumatycznego zawieszenia i pierścienie czujników prędkości i ABS/ESP oraz akumulator.
- Latem ubiegłego roku remont kapitalny przedniego zawieszenia i wymiana zamka klapy bagażnika.
-wymienione lustra / odbłyśniki w lampach przednich - znacząco poprawiły widoczność w nocy, stare były już dosłownie przepalone
z minusów :
1. centralny zamek działa z przycisku w aucie, ale z pilotów już nie - trzeba zamykać samochód kluczykiem,
2. czujnik poziomu oleju zgłasza błąd - brak wskazania - zamiast go wymieniać dokupiłem bagnet, silnik od zmiany do zmiany nie bierze oleju więc raz na miesiąc potwierdzam sobie ten fakt sprawdzając bagnetem.
3. teleskopy klapy bagażnika powoli do wymiany - jak robi się trochę niższa temp to nie trzymają.
4. dwa odpryski na przedniej szybie, jeden naprawiony profesjonalnie, ciężko znaleźć miejsce uszkodzenia, drugi też sklejony ale jest widoczny, na szczęście znajduje się poza polem wycieraczek więc bez problemu można tak jeździć, przeszedł już tak 2 przeglądy techniczne.
5 Lekkie obtarcia na lewym przednim i prawym tylnym nadkolu i tylnym zderzaku - ktoś za blisko przejechał, ale brak śladów korozji - zarówno karoseria jak i podwozie, podłużnice "zdrowe".
wyposażenie : -
- pancerny silnik 2,2l połączony z równie pancerną skrzynią automatyczną,
- samopoziomujące pneumatyczne tylne zawieszenie,
- tempomat,
- elektryczne szyby,
- elektryczny szyber dach z przesłoną,
- elektrycznie regulowane lusterka,
- elektrycznie regulowane przednie fotele,
- podgrzewane przednie fotele,
- ABS
- kontrola trakcji (ESP)
- czujnik deszczu,
- roleta pozioma i pionowa (siatka) w bagażniku,
- hak chowany pod podłogą,
- opony letnie (przejechane 2 sezony) na felgach aluminiowych.
Duzy, mega wygodny samochód w którym trasa 1000km na raz nie jest problemem, wiem, bo kilka razy sprawdziłem:)
Zainteresowanym oczywiście udostępnię vin żeby można było sprawdzić samochód w CEP'iku czy gdziekolwiek indziej. Stacja diagnostyczna - oczywiście też bez problemu po wcześniejszym umówieniu.
Więcej zdjęć - whatssap / messenger / email, niema problemu
1 rejestracja 25.09.2003 (Niemcy)
Polisa OC do 27.07.2025,
Badanie techniczne do 13.08.2025
Sprowadzony z Niemiec przez poprzedniego właściciela, w moim posiadaniu 3 lata. Przez ten okres działał bez awaryjnie, wykonywałem oczywiście naprawy eksploatacyjne, ale nie zdarzyło się żeby zawiódł mnie na drodze, albo nie odpalił rano i nie dowiózł mnie do pracy. Mimo wieku samochód niesamowicie wygodny, świetnie wybiera nierówności a do tego mimo w mojej ocenie dość miękkiego zawieszenia, świetnie trzyma się drogi. Bardzo mały promień skrętu powoduje że nie ma problemu z parkowaniem, mimo tego że auto nie należy do małych. Odnośnie stanu technicznego, przeprowadzonych napraw itp:
- przy przebiegu około 215tys km poprzedni właściciel wymienił / zregenerował pompę SBC układu hamulcowego (dokument potwierdzający z warsztatu) - element który niestety pada w miększości e-klas z tych roczników, tu jest naprawiony i problem z głowy.
- 3 lata temu po zakupie wymienione wszystkie płyny eksploatacyjne, łącznie z olejem w skrzyni i tylnym moście. Od tego czasu przejechane około 65tys km , olej w silniku zmieniany co 12-13tys, w tej chwili już też powoli do wymiany, skrzynia jeszcze spokojnie 30tys do wymiany oleju.
- na początku tego roku wymienione poduszki tylnego, pneumatycznego zawieszenia i pierścienie czujników prędkości i ABS/ESP oraz akumulator.
- Latem ubiegłego roku remont kapitalny przedniego zawieszenia i wymiana zamka klapy bagażnika.
-wymienione lustra / odbłyśniki w lampach przednich - znacząco poprawiły widoczność w nocy, stare były już dosłownie przepalone
z minusów :
1. centralny zamek działa z przycisku w aucie, ale z pilotów już nie - trzeba zamykać samochód kluczykiem,
2. czujnik poziomu oleju zgłasza błąd - brak wskazania - zamiast go wymieniać dokupiłem bagnet, silnik od zmiany do zmiany nie bierze oleju więc raz na miesiąc potwierdzam sobie ten fakt sprawdzając bagnetem.
3. teleskopy klapy bagażnika powoli do wymiany - jak robi się trochę niższa temp to nie trzymają.
4. dwa odpryski na przedniej szybie, jeden naprawiony profesjonalnie, ciężko znaleźć miejsce uszkodzenia, drugi też sklejony ale jest widoczny, na szczęście znajduje się poza polem wycieraczek więc bez problemu można tak jeździć, przeszedł już tak 2 przeglądy techniczne.
5 Lekkie obtarcia na lewym przednim i prawym tylnym nadkolu i tylnym zderzaku - ktoś za blisko przejechał, ale brak śladów korozji - zarówno karoseria jak i podwozie, podłużnice "zdrowe".
wyposażenie : -
- pancerny silnik 2,2l połączony z równie pancerną skrzynią automatyczną,
- samopoziomujące pneumatyczne tylne zawieszenie,
- tempomat,
- elektryczne szyby,
- elektryczny szyber dach z przesłoną,
- elektrycznie regulowane lusterka,
- elektrycznie regulowane przednie fotele,
- podgrzewane przednie fotele,
- ABS
- kontrola trakcji (ESP)
- czujnik deszczu,
- roleta pozioma i pionowa (siatka) w bagażniku,
- hak chowany pod podłogą,
- opony letnie (przejechane 2 sezony) na felgach aluminiowych.
Duzy, mega wygodny samochód w którym trasa 1000km na raz nie jest problemem, wiem, bo kilka razy sprawdziłem:)
Zainteresowanym oczywiście udostępnię vin żeby można było sprawdzić samochód w CEP'iku czy gdziekolwiek indziej. Stacja diagnostyczna - oczywiście też bez problemu po wcześniejszym umówieniu.
Więcej zdjęć - whatssap / messenger / email, niema problemu
ID: 1012658451
xxx xxx xxx
Dodane 15 lipca 2025
Mercedes E-klasa E220DCi (w211), diesel, automat, kombi
11 500 zł
Lokalizacja