Prywatne
Numer VIN: VF1DZ180247894563
Model: Megane
Rok produkcji: 2012
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 163 000 km
Kolor: Biały
Poj. silnika: 2 000 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Moc silnika: 265 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
03.08.2025r. : obniżka na 57999
pln (-3tys.pln). Potrzebujemy zamienić jedną zabawkę na rodzinne, szybkie kombi. Oferta ważna aż jeden z wystawionych hot hatchów się sprzeda (na innym moim ogłoszeniu Clio 4 RS Trophy 220 EDC polift z mojej prywatnej kolekcji - która liczy jeszcze parę rs'ów).
Megane 3 RS ph2 265ps z fabrycznym zawieszeniem CUP, Recaro CS oraz szperą. Auto w idealnym stanie mechanicznym i wizualnym. Bez wkładu finansowego.
Auto od osoby prywatnej, nie handlarza. Pierwszy i jedyny właściciel w polsce od ponad 1.5roku (wcześniej w Szwajcarii więc stan auta bdb i 100% potwierdzony przebieg - pełna historia w ASO/Cepik).
Podstawowe informacje:
-produkcja : 05.11.2012,
-najbardziej poszukiwana wersja PH2 która była produkowana tylko przez rok (poliftowy środek, długi LED zderzaka)
-najbardziej poszukiwana wersja z fabryczną mocną 265ps (fabryczna zmiana mapy przyciskiem z 250/265ps czego wersje 250 nie mają),
-data 1 rejestracji : 20.11.2012 nr. rej : PZ5K030 nr. vin : VF1DZ180247894563
-przegląd/oc do : 03.2026
-samochód ze Szwajcarii, podwozie wygląda jak na 1-2 letnim aucie z salonu, minimalne albo zerowe naloty korozji,
-kubełkowe, sportowe fotele Recaro CS (warte 10tys.pln)
-Czerwone 4'ro tłoczkowe Brembo przód
-pod "miernikiem lakieru" całe nadwozie pomierzone z zewnątrz jest w oryginalnym lakierze do 130um poza drzwiami prawy przód które są do 180um (na całej powierzchni drugi, chociaż nie wyglądają na lakierowane),
-zawieszenie CUP
-Szpera mechaniczna
-bixenon skrętny (doświetlanie zakrętów/drogi) + mycie/poziomowanie
-czujniki parkowania tył
-elektryczne szyby/lusterka
-3d sound Arkansas
-radio z bluetotth
-odpalanie bezkluczykowe
-fabryczne żółte pasy
-wraz z autem 2x kartami
-sprzedaż na umowę K-S,
Dodatkowo co zrobione mechanicznie/technicznie przed ostatnie 1.5roku lub co auto posiada dodatkowo:
1.sportowy układ wydechowy INOX za 1700e. Układ tej jest BARDZO CICHY, wręcz tak cichy jak seria. Zero rezonansów, zero buczenia, zero głośnej pracy. W trasę można jechać komfortowo. Można go sprzedać z auta i odzyskać 5tys. bez problemu. Wg. mnie najlepsza modyfikacja w tym aucie warta każdego euro (ściągane z francji).
2.skrzynia biegów po pełnej rewizji + nowy wysprzęglik/płyn (wakacje 2024)
-oryginalne 18" felgi odmalowane proszkowo + nowiutkie opony Nexen Sport (kupione w 2024 i z 2024r.)
-przegląd układu hamulcowego: nowiutkie tarcze nacinane brembo przód + nowe odpowietrzniki + najwyższej klasy płyn RBF700 + przewody w stalowym oplocie HEL) (wakacje 2024)
-świece zapłonowe
-filtry, wycieraczki nowe, nie trzeba wymieniać (jedynie olej bym wymienił bo rok minął od ostatniej wymiany)
-rozrząd zrobiony w ASO renault przy 130tys.km + duży przegląd przed Szwajcarskim MFK
07.07.2025r. w ramach przygotowania do sierpniowego wyjazdu na Nurburgring i usunięcia drobnych wad które jedna poważnie zainteresowana autem osoba mi wytknęła na miejscu po 4h oględzin z ekspertem (niestety nie dogadaliśmy się cenowo, niewiele brakło):
-2x fabrycznie nowe amortyzatory przód. Oryginał ASO Renault, wersja CUP, takie jak powinny być (1200zł)
-nowe oem łożysko lewy przód
-2x nowe łączniki stabilizatora TRW
-2x nowe dolne łączniki stabilizatora
-2x nowe końcówki drążków TRW
Jak widać powyższe serwisy/dodatki to 15-20tys.pln.
Na ten moment wg. mnie i warsztatu który opiekuje się autem nic nie wymaga zainteresowania i jest bdb. stanie. Nic nie stuka, nic nie puka. Prowadzi się jak nowe. Na diagnostyce wszystko bez najmniejszych problemów i równiutko.
W razie pytań proszę dzwonić.
Pozdrawiam Krzysiek
pln (-3tys.pln). Potrzebujemy zamienić jedną zabawkę na rodzinne, szybkie kombi. Oferta ważna aż jeden z wystawionych hot hatchów się sprzeda (na innym moim ogłoszeniu Clio 4 RS Trophy 220 EDC polift z mojej prywatnej kolekcji - która liczy jeszcze parę rs'ów).
Megane 3 RS ph2 265ps z fabrycznym zawieszeniem CUP, Recaro CS oraz szperą. Auto w idealnym stanie mechanicznym i wizualnym. Bez wkładu finansowego.
Auto od osoby prywatnej, nie handlarza. Pierwszy i jedyny właściciel w polsce od ponad 1.5roku (wcześniej w Szwajcarii więc stan auta bdb i 100% potwierdzony przebieg - pełna historia w ASO/Cepik).
Podstawowe informacje:
-produkcja : 05.11.2012,
-najbardziej poszukiwana wersja PH2 która była produkowana tylko przez rok (poliftowy środek, długi LED zderzaka)
-najbardziej poszukiwana wersja z fabryczną mocną 265ps (fabryczna zmiana mapy przyciskiem z 250/265ps czego wersje 250 nie mają),
-data 1 rejestracji : 20.11.2012 nr. rej : PZ5K030 nr. vin : VF1DZ180247894563
-przegląd/oc do : 03.2026
-samochód ze Szwajcarii, podwozie wygląda jak na 1-2 letnim aucie z salonu, minimalne albo zerowe naloty korozji,
-kubełkowe, sportowe fotele Recaro CS (warte 10tys.pln)
-Czerwone 4'ro tłoczkowe Brembo przód
-pod "miernikiem lakieru" całe nadwozie pomierzone z zewnątrz jest w oryginalnym lakierze do 130um poza drzwiami prawy przód które są do 180um (na całej powierzchni drugi, chociaż nie wyglądają na lakierowane),
-zawieszenie CUP
-Szpera mechaniczna
-bixenon skrętny (doświetlanie zakrętów/drogi) + mycie/poziomowanie
-czujniki parkowania tył
-elektryczne szyby/lusterka
-3d sound Arkansas
-radio z bluetotth
-odpalanie bezkluczykowe
-fabryczne żółte pasy
-wraz z autem 2x kartami
-sprzedaż na umowę K-S,
Dodatkowo co zrobione mechanicznie/technicznie przed ostatnie 1.5roku lub co auto posiada dodatkowo:
1.sportowy układ wydechowy INOX za 1700e. Układ tej jest BARDZO CICHY, wręcz tak cichy jak seria. Zero rezonansów, zero buczenia, zero głośnej pracy. W trasę można jechać komfortowo. Można go sprzedać z auta i odzyskać 5tys. bez problemu. Wg. mnie najlepsza modyfikacja w tym aucie warta każdego euro (ściągane z francji).
2.skrzynia biegów po pełnej rewizji + nowy wysprzęglik/płyn (wakacje 2024)
-oryginalne 18" felgi odmalowane proszkowo + nowiutkie opony Nexen Sport (kupione w 2024 i z 2024r.)
-przegląd układu hamulcowego: nowiutkie tarcze nacinane brembo przód + nowe odpowietrzniki + najwyższej klasy płyn RBF700 + przewody w stalowym oplocie HEL) (wakacje 2024)
-świece zapłonowe
-filtry, wycieraczki nowe, nie trzeba wymieniać (jedynie olej bym wymienił bo rok minął od ostatniej wymiany)
-rozrząd zrobiony w ASO renault przy 130tys.km + duży przegląd przed Szwajcarskim MFK
07.07.2025r. w ramach przygotowania do sierpniowego wyjazdu na Nurburgring i usunięcia drobnych wad które jedna poważnie zainteresowana autem osoba mi wytknęła na miejscu po 4h oględzin z ekspertem (niestety nie dogadaliśmy się cenowo, niewiele brakło):
-2x fabrycznie nowe amortyzatory przód. Oryginał ASO Renault, wersja CUP, takie jak powinny być (1200zł)
-nowe oem łożysko lewy przód
-2x nowe łączniki stabilizatora TRW
-2x nowe dolne łączniki stabilizatora
-2x nowe końcówki drążków TRW
Jak widać powyższe serwisy/dodatki to 15-20tys.pln.
Na ten moment wg. mnie i warsztatu który opiekuje się autem nic nie wymaga zainteresowania i jest bdb. stanie. Nic nie stuka, nic nie puka. Prowadzi się jak nowe. Na diagnostyce wszystko bez najmniejszych problemów i równiutko.
W razie pytań proszę dzwonić.
Pozdrawiam Krzysiek
ID: 1009642920
xxx xxx xxx
Dodane 04 sierpnia 2025
Megane 3 RS CUP 265 PH2, Recaro, Szpera zadbana, doinwestowana
57 999 zł
Lokalizacja