Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Literatura
  5. Literatura - Wielkopolskie
  6. Literatura - Poznań
  7. Literatura - Stare Miasto
Media Varia. Jednostki Społeczeństwa.
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Stan: Nowe

Opis

sprzedaż Tylko Wysyłkowa poprzez bezpieczne przesyłki OLX.

Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką.

MEDIA Varia. Jednostki Społeczeństwa.

red. Tomasz Gackowski, Mateusz PATERA


Wydawca: ASPRA
Rok wydania: 2020
Oprawa: Oprawa BROSZUROWA
Ilość stron: 280
ean: 978*****90734


Monografia pod redakcją Tomasza Gackowskiego i Mateusza Patery to interesujące spojrzenie na ekosystem medialny, a decyzje redaktorów w zakresie doboru treści sprawiają, że zawartość publikacji jest w istocie ucieleśnieniem tytułowych Variów. Książka zaskakuje interdyscyplinarnością i właśnie zróżnicowaniem, nie tylko tematycznym, ale i metodologicznym, empirycznym, a nawet językowym czy gatunkowym. Obok tekstów badawczych, wykorzystujących np. analizę zawartości, analizę źródeł zastanych czy Cawi, pojawiają się opracowania bliższe esejom naukowym, gdzie dominuje autorski styl twórców, wyrażający się niekiedy osobistym podejściem do analizowanego tematu. Z całą pewnością wspólnym mianownikiem tematycznym publikacji są współczesne media Autorzy udowadniają, jak bogate, złożone, wręcz skomplikowane jest dzisiaj to zagadnienie. Można je analizować z perspektywy dziennikarskiej, politologicznej, językowej, marketingowo-ekonomicznej, technologicznej, a nawet filozoficznej. Można wybrać podejście mediocentryczne (i skupić się na badaniu ich tradycyjnej/cyfrowej odsłony) lub humanocentryczne (i poszukiwać odpowiedzi na pytanie o miejsce, rolę i przyszłość człowieka w coraz bardziej zdigitalizowanym/zmediatyzowanym świecie). dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska, Uniwersytet Warszawski Czytelnik otrzymuje interesujący zestaw teoretycznych i empirycznych artykułów, prezentujących ciekawe poznawczo, a nade wszystko aktualne tematy, skupione wokół tradycyjnych i nowych mediów. Publikacja w pewnym stopniu odzwierciedla współczesne trendy w badaniach medioznawczych, większą część publikacji stanowią bowiem rozważania na temat skutków tworzenia, wykorzystywania i konsumpcji przekazów w nowych mediach. Dostrzegalna jest wyraźna orientacja Autorów na badania w obrębie komunikowania politycznego i wpływu, jaki na ten podsystem komunikacyjny mają media społecznościowe. Na podkreślenie zasługuje klarowny język zebranych publikacji, poprawne osadzenie rozważań w literaturze oraz właściwe wykorzystanie aparatu pojęciowego przez Autorów. Jestem przekonany, że praca spotka się z zainteresowaniem zarówno środowiska medioznawców, jak i politologów oraz kulturoznawców zarówno badaczy, jak i studentów tych dziedzin. dr hab. Sławomir Gawroński, prof. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie


[Kod oferty,398673******8209073*******12-15 19:39:48]
ID: 910893643

Skontaktuj się

User avatar

taniepodreczniki com pl

Na OLX od marzec 2024

Ostatnio online dziś o 23:00

Dodane 17 maja 2024

Media Varia. Jednostki Społeczeństwa.

Tylko przedmiot

45,56 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon