Firmowe
Typ części: Układ napędowy > Skrzynie biegów > Sterowniki skrzyni
Rodzaj: Układ napędowy
Stan: Nowe
Numer części: AMDS7R7C570BB RMDS77C570BA 2106146 2103408 2428974
Okres gwarancji (w miesiącach): 12
Opis
Aukcja dotyczy kompletnego bloku mechatroniki Powershift bez sterownika elektrycznego.
Numery części:
AMDS7R7C570BB
RMDS77C570BA
2106146
2103408
2428974
Mechatronika pasująca do następujących pojazdów (należy podac vin auta):
CHRYSLER SEBRING 2007 - 2010
FORD C-MAX 2008 -
FORD EDGE 2015 -
FORD ESCAPE 2012 -
FORD FOCUS 2006 -
FORD FUSION 2012 -
FORD GALAXY 2010 -
FORD MONDEO 2008 - 2016
FORD S-MAX 2010 - 2015
FORD TRANSI CONNECT 2015 -
LAND ROVER FREELANDER 2010 - 2011
LAND ROVER EVOQUE 2011
MITSUBISHI LANCER 2007 - 2017
MITSUBISHI OUTLANDER 2007 - 2013
PEUGEOT 4007 2009 - 2010
RENAULT ESPACE 2015 -
RENAULT KADJAR 2016 -
RENAULT MEGANE 2016 -
RENAULT TALISMAN 2015 -
VOLVO C30 2009 - 2012
VOLVO C70 2008 - 2013
VOLVO S40 2008 - 2012
VOLVO S60 2010 -
VOLVO S80 2010 - 2016
VOLVO V40 2012 -
VOLVO V50*********012
VOLVO V60 2010 -
VOLVO V70 2009 - 2016
VOLVO XC60*********017
VOLVO XC90 2010 - 2011
Objawy wadliwej pracy mechatroniki
Głównym objawem awarii mechatroniki jest szarpanie podczas przyspieszania, nie podczas zmiany biegów, ale podczas przyspieszania. Jeśli masz taką sytuację, to 99% problem tkwi w wadliwej pracy mechatroniki.
Diagnostyka komputerowa często wskazuje na uszkodzenie lub nie prawidłowe działanie danego zaworu choć w praktyce zazwyczaj przyczna tego typu błędów jest inna i sama wymiana zaworu nie rozwiąże problemu i błąd bedzie występował nadal.
Uszkodzenia jednostki mechatroniki najczęstsze problemy:
- pęknięcie bloku hydraulicznego w efekcie czego mechatronika nie trzyma ciśnienia co można sprawdzić podczas diagnostyki komputerowej a silnik pompy pracuje cały czas - prawidłowe ciśnienie to 40-60 bar,
- przepalenie się komputera sterującego mechatroniką,
- uszkodzenia bloku zaworów,
- zatarcie się pompy oleju,
- spalenie się silnika pompy oleju,
- uszkodzenia czujników,
- przepalenie się bezpiecznika głównego pod maską samochodu.
Zalety badania elektrozaworów na urządzeniu Hydra-Test
- precyzyjne dostrojenie parametrów testu elektrozaworu;
- szybkie i równomierne podgrzewanie;
- pełne zanurzenie elektrozaworu w oleju o temperaturze pracy 120°C;
Posiadane wyposażenie daje nam możliwość przeprowadzenia wiarygodnego badania mechatroniki, będącego podstawą do przeprowadzenia profesjonalnej naprawy lub kompleksowej regeneracji.
Numery części:
AMDS7R7C570BB
RMDS77C570BA
2106146
2103408
2428974
Mechatronika pasująca do następujących pojazdów (należy podac vin auta):
CHRYSLER SEBRING 2007 - 2010
FORD C-MAX 2008 -
FORD EDGE 2015 -
FORD ESCAPE 2012 -
FORD FOCUS 2006 -
FORD FUSION 2012 -
FORD GALAXY 2010 -
FORD MONDEO 2008 - 2016
FORD S-MAX 2010 - 2015
FORD TRANSI CONNECT 2015 -
LAND ROVER FREELANDER 2010 - 2011
LAND ROVER EVOQUE 2011
MITSUBISHI LANCER 2007 - 2017
MITSUBISHI OUTLANDER 2007 - 2013
PEUGEOT 4007 2009 - 2010
RENAULT ESPACE 2015 -
RENAULT KADJAR 2016 -
RENAULT MEGANE 2016 -
RENAULT TALISMAN 2015 -
VOLVO C30 2009 - 2012
VOLVO C70 2008 - 2013
VOLVO S40 2008 - 2012
VOLVO S60 2010 -
VOLVO S80 2010 - 2016
VOLVO V40 2012 -
VOLVO V50*********012
VOLVO V60 2010 -
VOLVO V70 2009 - 2016
VOLVO XC60*********017
VOLVO XC90 2010 - 2011
Objawy wadliwej pracy mechatroniki
Głównym objawem awarii mechatroniki jest szarpanie podczas przyspieszania, nie podczas zmiany biegów, ale podczas przyspieszania. Jeśli masz taką sytuację, to 99% problem tkwi w wadliwej pracy mechatroniki.
Diagnostyka komputerowa często wskazuje na uszkodzenie lub nie prawidłowe działanie danego zaworu choć w praktyce zazwyczaj przyczna tego typu błędów jest inna i sama wymiana zaworu nie rozwiąże problemu i błąd bedzie występował nadal.
Uszkodzenia jednostki mechatroniki najczęstsze problemy:
- pęknięcie bloku hydraulicznego w efekcie czego mechatronika nie trzyma ciśnienia co można sprawdzić podczas diagnostyki komputerowej a silnik pompy pracuje cały czas - prawidłowe ciśnienie to 40-60 bar,
- przepalenie się komputera sterującego mechatroniką,
- uszkodzenia bloku zaworów,
- zatarcie się pompy oleju,
- spalenie się silnika pompy oleju,
- uszkodzenia czujników,
- przepalenie się bezpiecznika głównego pod maską samochodu.
Zalety badania elektrozaworów na urządzeniu Hydra-Test
- precyzyjne dostrojenie parametrów testu elektrozaworu;
- szybkie i równomierne podgrzewanie;
- pełne zanurzenie elektrozaworu w oleju o temperaturze pracy 120°C;
Posiadane wyposażenie daje nam możliwość przeprowadzenia wiarygodnego badania mechatroniki, będącego podstawą do przeprowadzenia profesjonalnej naprawy lub kompleksowej regeneracji.
ID: 888323863
xxx xxx xxx