Firmowe
Typ części: Układ napędowy > Skrzynie biegów > Sterowniki skrzyni
Rodzaj: Układ napędowy
Stan: Nowe
Numer części: 0BH927711B 0BH927711C 0BH927711G 0BH927711H 0DE927711C 0DE927711B 0GC927711G 0GC927711H
Okres gwarancji (w miesiącach): 12
Opis
Aukcja dotyczy kompletnego bloku mechatroniki DQ500 bez sterownika elektrycznego.
Numery części:
0BH927711B
0BH927711C
0BH927711G
0BH927711H
0DE927711C
0DE927711B
0GC927711G
0GC927711H
Mechatronika pasująca do następujących pojazdów (należy podac vin auta):
AUDI RS3 2011 -
AUDI Q3 2011 -
AUDI TT 2009 -
SKODA KODIAQ 2016 -
SKODA SUPERB 2017 -
VW ARTEON 2018 -
VW PASSAT 2014 -
VW SCIROCCO 2010 - 2011
VW SHARAN 2011
VW TIGUAN 2010 -
VW TRANSPORTER 2009 -
Objawy wadliwej pracy mechatroniki
Głównym objawem awarii mechatroniki jest szarpanie podczas przyspieszania, nie podczas zmiany biegów, ale podczas przyspieszania. Jeśli masz taką sytuację, to 99% problem tkwi w wadliwej pracy mechatroniki.
Diagnostyka komputerowa często wskazuje na uszkodzenie lub nie prawidłowe działanie danego zaworu choć w praktyce zazwyczaj przyczna tego typu błędów jest inna i sama wymiana zaworu nie rozwiąże problemu i błąd bedzie występował nadal.
Uszkodzenia jednostki mechatroniki najczęstsze problemy:
pęknięcie bloku hydraulicznego w efekcie czego mechatronika nie trzyma ciśnienia co można sprawdzić podczas diagnostyki komputerowej a silnik pompy pracuje cały czas - prawidłowe ciśnienie to 40-60 bar,
przepalenie się komputera sterującego mechatroniką,
uszkodzenia bloku zaworów,
zatarcie się pompy oleju,
spalenie się silnika pompy oleju,
uszkodzenia czujników,
przepalenie się bezpiecznika głównego pod maską samochodu.
Numery części:
0BH927711B
0BH927711C
0BH927711G
0BH927711H
0DE927711C
0DE927711B
0GC927711G
0GC927711H
Mechatronika pasująca do następujących pojazdów (należy podac vin auta):
AUDI RS3 2011 -
AUDI Q3 2011 -
AUDI TT 2009 -
SKODA KODIAQ 2016 -
SKODA SUPERB 2017 -
VW ARTEON 2018 -
VW PASSAT 2014 -
VW SCIROCCO 2010 - 2011
VW SHARAN 2011
VW TIGUAN 2010 -
VW TRANSPORTER 2009 -
Objawy wadliwej pracy mechatroniki
Głównym objawem awarii mechatroniki jest szarpanie podczas przyspieszania, nie podczas zmiany biegów, ale podczas przyspieszania. Jeśli masz taką sytuację, to 99% problem tkwi w wadliwej pracy mechatroniki.
Diagnostyka komputerowa często wskazuje na uszkodzenie lub nie prawidłowe działanie danego zaworu choć w praktyce zazwyczaj przyczna tego typu błędów jest inna i sama wymiana zaworu nie rozwiąże problemu i błąd bedzie występował nadal.
Uszkodzenia jednostki mechatroniki najczęstsze problemy:
pęknięcie bloku hydraulicznego w efekcie czego mechatronika nie trzyma ciśnienia co można sprawdzić podczas diagnostyki komputerowej a silnik pompy pracuje cały czas - prawidłowe ciśnienie to 40-60 bar,
przepalenie się komputera sterującego mechatroniką,
uszkodzenia bloku zaworów,
zatarcie się pompy oleju,
spalenie się silnika pompy oleju,
uszkodzenia czujników,
przepalenie się bezpiecznika głównego pod maską samochodu.
ID: 888085245
xxx xxx xxx