Firmowe
Typ części: Układ napędowy > Skrzynie biegów > Sterowniki skrzyni
Rodzaj: Układ napędowy
Stan: Nowe
Numer części: 0AM325065N
Okres gwarancji (w miesiącach): 12
Opis
Aukcja dotyczy kompletnego bloku mechatroniki DQ200 bez sterownika elektrycznego.
Numery części:
0AM325065S
0AM325065N
0AM325219C
0AM325065AB
0AM325065T
0AM325066T
0AM325066R
0AM325066
0AM325066AA
0AM927769D
0AM927769G
0AM927769K
0AM927769E
0AM325025D
0AM325025H
0AM325025
Mechatronika pasująca do następujących pojazdów (należy podac vin auta):
AUDI A1 2010 -
AUDI A3 2007 -
AUDI Q2 2016 -
AUDI TT 2009 -
SEAT ALTEA 2008 - 2015
SEAT ARONA 2017 -
SEAT ATECA 2016 -
SEAT IBIZA 2008 -
SEAT LEON 2007 -
SEAT TOLEDO 2012 -
SKODA FABIA 2010 -
SKODA KAROQ 2017 -
SKODA OCTAVIA 2008 -
SKODA RAPID 2012 -
SKODA ROOMSTER 2010 - 2015
SKODA SUPERB 2008 -
SKODA YETI 2009 -
VW BORA 2010 -
VW CADDY 2010 -
VW GOLF 2007 -
VW JETTA 2008 -
VW NEW BEETLE 2011 -
VW PASSAT 2008 -
VW POLO 2007 -
VW SCIROCCO 2008 - 2017
VW SHARAN 2010 - 2012
VW TIGUAN 2011 - 2012
VW TOURAN 2008 -
Objawy wadliwej pracy mechatroniki
Głównym objawem awarii mechatroniki jest szarpanie podczas przyspieszania, nie podczas zmiany biegów, ale podczas przyspieszania. Jeśli masz taką sytuację, to 99% problem tkwi w wadliwej pracy mechatroniki.
Diagnostyka komputerowa często wskazuje na uszkodzenie lub nie prawidłowe działanie danego zaworu choć w praktyce zazwyczaj przyczna tego typu błędów jest inna i sama wymiana zaworu nie rozwiąże problemu i błąd bedzie występował nadal.
Uszkodzenia jednostki mechatroniki najczęstsze problemy:
pęknięcie bloku hydraulicznego w efekcie czego mechatronika nie trzyma ciśnienia co można sprawdzić podczas diagnostyki komputerowej a silnik pompy pracuje cały czas - prawidłowe ciśnienie to 40-60 bar,
przepalenie się komputera sterującego mechatroniką,
uszkodzenia bloku zaworów,
zatarcie się pompy oleju,
spalenie się silnika pompy oleju,
uszkodzenia czujników,
przepalenie się bezpiecznika głównego pod maską samochodu.
Numery części:
0AM325065S
0AM325065N
0AM325219C
0AM325065AB
0AM325065T
0AM325066T
0AM325066R
0AM325066
0AM325066AA
0AM927769D
0AM927769G
0AM927769K
0AM927769E
0AM325025D
0AM325025H
0AM325025
Mechatronika pasująca do następujących pojazdów (należy podac vin auta):
AUDI A1 2010 -
AUDI A3 2007 -
AUDI Q2 2016 -
AUDI TT 2009 -
SEAT ALTEA 2008 - 2015
SEAT ARONA 2017 -
SEAT ATECA 2016 -
SEAT IBIZA 2008 -
SEAT LEON 2007 -
SEAT TOLEDO 2012 -
SKODA FABIA 2010 -
SKODA KAROQ 2017 -
SKODA OCTAVIA 2008 -
SKODA RAPID 2012 -
SKODA ROOMSTER 2010 - 2015
SKODA SUPERB 2008 -
SKODA YETI 2009 -
VW BORA 2010 -
VW CADDY 2010 -
VW GOLF 2007 -
VW JETTA 2008 -
VW NEW BEETLE 2011 -
VW PASSAT 2008 -
VW POLO 2007 -
VW SCIROCCO 2008 - 2017
VW SHARAN 2010 - 2012
VW TIGUAN 2011 - 2012
VW TOURAN 2008 -
Objawy wadliwej pracy mechatroniki
Głównym objawem awarii mechatroniki jest szarpanie podczas przyspieszania, nie podczas zmiany biegów, ale podczas przyspieszania. Jeśli masz taką sytuację, to 99% problem tkwi w wadliwej pracy mechatroniki.
Diagnostyka komputerowa często wskazuje na uszkodzenie lub nie prawidłowe działanie danego zaworu choć w praktyce zazwyczaj przyczna tego typu błędów jest inna i sama wymiana zaworu nie rozwiąże problemu i błąd bedzie występował nadal.
Uszkodzenia jednostki mechatroniki najczęstsze problemy:
pęknięcie bloku hydraulicznego w efekcie czego mechatronika nie trzyma ciśnienia co można sprawdzić podczas diagnostyki komputerowej a silnik pompy pracuje cały czas - prawidłowe ciśnienie to 40-60 bar,
przepalenie się komputera sterującego mechatroniką,
uszkodzenia bloku zaworów,
zatarcie się pompy oleju,
spalenie się silnika pompy oleju,
uszkodzenia czujników,
przepalenie się bezpiecznika głównego pod maską samochodu.
ID: 888069713
xxx xxx xxx