Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Mazda MX5 NA 1.8 NBFL swap hybryda
Mazda MX5 NA 1.8 NBFL swap hybryda
Mazda MX5 NA 1.8 NBFL swap hybryda
Mazda MX5 NA 1.8 NBFL swap hybryda
PromujOdśwież

Prywatne

Model: MX-5

Rok produkcji: 1991

Paliwo: Benzyna

Typ nadwozia: Kabriolet

Przebieg: 260 000 km

Kolor: Biały

Poj. silnika: 1 800 cm³

Stan techniczny: Uszkodzony

Skrzynia biegów: Manualna

Moc silnika: 146 KM

Napęd: Na tylne koła

Kierownica: po lewej

Opis

Silnik swapnięty na najlepszy NBFL 1.8 VVT 146km 2005r. ale w dowodzie 1.6 więc same plusy masz więcej mocy a płacisz mniejsze OC.
Skrzynia biegów najlepsza 6'cio biegowa.
Dyferencjał najlepszy LSD Torsen.
Wnętrze swapnięte z NBFL jasnobrązowe/beżowe. Bardzo ładne i eleganckie. wszystko z 2005r.
Pełny pakiet oryginalnego Nardi Torino drewniana kierownica, gałka biegów i dźwignia ręcznego.
Elektryczne szyby działają.
Fotele z NB czarne materiałowe pełne w dobrym stanie. W jednym z nich brakuje plastikowej nakładeczki na wajhę którą skłądasz oparcie do przodu.
Tuleje poliuretanowe na tylnich wahaczach i dyferencjale.
Rollbar Cybul. Porządny rollbar nie żaden style bar pułapka na myszy.
Windshot beżowy pod kolor wnętrza.
Wzmocnienia podłużnic podłogi tzw. Frame Rails z kwasowej stali.
Dach najlepszy materiałowy z szklaną grzaną szybą, szczelny nie przeciekający, ale raz zaszywany pod tylnią szybą w mało widocznym miejscu.
Oryginalne amortyzatory żółte Bilstein ze sprężynami Eibach. Kiedyś jak była na przeglądzie to chop powiedział że są w porządku. A od tamtego czasu nie jeździła. Nie wybite, nie ciekną.
-Lampy przednie szklane OEM+ zamiennik z żarówkami. Fajne duże oczka. Ledowe chińczyki z ringami z pierwszego zdjęcia zostały wyrzucone bo się spaliła soczewka a te szajsowe lampy są jednorazowe.
Miata odpala, potrafi jeździć skręcać i hamować ale tego nie robi bo stoi pod pokrowcami już od dwóch lat. Ostatnio odpalana i kręcona kołami miesiąc temu.
-Silniczki popupów działają.
-Stare alu felgi Japan Racing 3 w bardzo dobrym stanie z wczesnej produkcji ze starym logiem na dekielkach, podobno są twardsze i wytrzymalsze niż nowoczesne JRy.
Auto nie jest idealne i potrzebuje dopieszczenia i kilku napraw.
Do zrobienia:
-wnętrze do wyprania
-Potrzebuje akumulatora małego wąskiego.
-brak oświetlenia tablicy rejestracyjnej z powodu wymiany blendy na tą na małe tablice. Posiadam nadal oryginalną europejską blendę i ją dorzucam. Ja widzę tu 3 opcje, albo zrobienie paska LEDowego jako nowego oświetlenia który właściwie już jest zamontowany ale działą tylko po naciśnięciu hamulca (XD), albo kupno ori lub zamiennych bocznych światełek dostosowanych do USA/JDM blendy, albo zmiana na europejską blendę i przerejestrowanie. Ale kto by chciał te brzydkie europejskie długie tablice w takim samochodzie?.
-hamulce do odświeżenia bo wiadomo że po takim czasie będzie wymagane. Nie ma problemu z dostaniem zestawów naprawczych lub nowych. To auto to tuner z ogromnym wsparciem części.
-kierownica do odnowienia bo ma jakieś czarne przetarcie. Dobry restaurator drewna to zrobi bez problemu. gałka biegów niby też by się nadawała ale w sumie to wygląda dobrze. rączka ręcznego bdb stan uchowana.
-pokrywa zaworów do odmalowania (zaczyna się utleniać)
-progi stan 6/10
-podłoga zdrowa. Błotniki 9/10.
-zawieszenie i wahacze w porządku.
-trochę nią szarpie przy przyśpieszaniu z niskiego biegu/startowaniu.
-silnik do wystrojenia albo sprawdzenia przepływki bo faluje na luźnych obrotach ale tylko na zimnym silniku.
-chłodzenie wymaga naprawy. Albo termostat albo chłodnica albo węże bo się potrafi przegrzać. Wentylator się załancza. Chłodnica chyba będzie z 2005 roku z tej NBfl'ki z której było wszystko tu przekładane.
-lakier z puszki. przemalowana na szybko z czerwonego na biały w tydzień przez zlotem. Nie błyszczy się, ale nadal wygląda lepiej niż poprzedni wyróżowiały czerwony lakier z ogromnymi zaciekami w wielu miejscach cieknącymi po 4 cm. (serio)
-Opony już śmietnik
-jakaś tam powierzchowna rdzawka na podwoziu i za zderzakami się pewnie znajdzie ale bez tragedii.
-kielichy Nie są zeżarte.
Przegląd trzeba będzie sobie zrobić po dopieszczeniu. Auto po dłuższym postoju. Jest odpalana raz na jakiś czas.
Powrót tylko lawetą we własnym zakresie, chyba że mieszkasz blisko i chcesz ryzykować.
Bardzo dobra baza na swój idealny indywidualny projekt.

Oferty typu daję 15 tyś i jestem dzisiaj daruj sobie i szukaj szczęścia gdzie indziej.
Wiem co mam i nie zależy mi na szybkiej sprzedaży. Zainteresowanych zapraszam do rozmowy.

Możliwa zamiana na coś fajnego i tylko Japońskiego w dobrym stanie.
ID: 1030098189

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Paweł

Na OLX od czerwiec 2014

Ostatnio online w dniu 06 października 2025

xxx xxx xxx

Dodane 04 października 2025

Mazda MX5 NA 1.8 NBFL swap hybryda

25 000 zł

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon