Prywatne
Numer VIN: JMZND6E7A00126288
Model: MX-5
Rok produkcji: 2017
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 40 000 km
Kolor: Szary
Poj. silnika: 1 998 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 184 KM
Napęd: Na tylne koła
Opis
Po prostu zwykła 275 konna Miata z odpowiednim zawieszeniem i hamulcami.
Delikatna wyścigówka z zaletami i wadami tego faktu.
Jeździ tak : https://youtu.be/noyyuG870Yg?si=b_jC70q7fmO8M7b0
Silnik - kute tłoki i korbowody BBR
Turbo z intercooler - komplet z BBR
Tłumik - komplet z BBR , poprawia moc ale jest stosunkowo cichy
Moc ograniczona do 275 km ze względu na automatyczną skrzynię buegów, którą chciałem dla wygody zachować.
Jeździ tylko na oleju Castrol Competition 10-W-40 wymiany co 5 000 km i z reguły na Shell V-Power 100
Zawieszenie brytyjskie BR Racing, gwintowane i z regulacją twardości
Hamulce przednie, większe nacinane tarcze i 6 tłoczkowe zaciski, wszystko Wilwood, w związku z silą hamowania przodu tył został seryjny.
Wstawiona 4 punktowa rozpórka przednich kielichów na oryginalnym mocowaniu z Mazdy sprowadzonym z USA
Jedyne zmiany wizualne to karbonowe splittery z przodu od Vector USA i delikatny spojler na tylnej klapie, z Japonii nie pamiętam producenta.
Oczywiście kupione w Polsce w salonie, pierwszy właściciel.
Zapewne ze względu na wielkość miało kilka drobnych stłuczek, wszystko naprawiane w Matsuoka Motors kilka elementów jest po prostu nowych. Wszystko do sprawdzenia u dealera Mazdy.
Cena rynkowa zdaniem ubezpieczalni to 92 000 w wersji seryjnej plus z mojej strony ponad 70 000 włożone w przebudowę.
Samochód jest naprawdę szybki i dodkonale się prowadzi / mam prwne doświadczenie z innymi swoimi wynalazkami /. Na torze nie był nigdy używan, bardzo sporadycznie jakieś wyścigi spod świateł.
Korekta lakieru plus profes woskowanie - lipiec 2025
Z powodu planowanej zmiany miejsca zamieszkania mogę przyjąć w rozliczeniu kabriolet z dieslem / spadam do Afryki /
Delikatna wyścigówka z zaletami i wadami tego faktu.
Jeździ tak : https://youtu.be/noyyuG870Yg?si=b_jC70q7fmO8M7b0
Silnik - kute tłoki i korbowody BBR
Turbo z intercooler - komplet z BBR
Tłumik - komplet z BBR , poprawia moc ale jest stosunkowo cichy
Moc ograniczona do 275 km ze względu na automatyczną skrzynię buegów, którą chciałem dla wygody zachować.
Jeździ tylko na oleju Castrol Competition 10-W-40 wymiany co 5 000 km i z reguły na Shell V-Power 100
Zawieszenie brytyjskie BR Racing, gwintowane i z regulacją twardości
Hamulce przednie, większe nacinane tarcze i 6 tłoczkowe zaciski, wszystko Wilwood, w związku z silą hamowania przodu tył został seryjny.
Wstawiona 4 punktowa rozpórka przednich kielichów na oryginalnym mocowaniu z Mazdy sprowadzonym z USA
Jedyne zmiany wizualne to karbonowe splittery z przodu od Vector USA i delikatny spojler na tylnej klapie, z Japonii nie pamiętam producenta.
Oczywiście kupione w Polsce w salonie, pierwszy właściciel.
Zapewne ze względu na wielkość miało kilka drobnych stłuczek, wszystko naprawiane w Matsuoka Motors kilka elementów jest po prostu nowych. Wszystko do sprawdzenia u dealera Mazdy.
Cena rynkowa zdaniem ubezpieczalni to 92 000 w wersji seryjnej plus z mojej strony ponad 70 000 włożone w przebudowę.
Samochód jest naprawdę szybki i dodkonale się prowadzi / mam prwne doświadczenie z innymi swoimi wynalazkami /. Na torze nie był nigdy używan, bardzo sporadycznie jakieś wyścigi spod świateł.
Korekta lakieru plus profes woskowanie - lipiec 2025
Z powodu planowanej zmiany miejsca zamieszkania mogę przyjąć w rozliczeniu kabriolet z dieslem / spadam do Afryki /
ID: 1013155351
Dodane 11 lipca 2025
Mazda MX-5 Mazda Mx5 Nd Rf BBR Turbo stage 2 275 km 355 Nm
121 500 zł
Lokalizacja