Prywatne
Numer VIN: JMZNC18F280146526
Model: MX-5
Rok produkcji: 2008
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 123 000 km
Kolor: Inny kolor
Poj. silnika: 1 999 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 160 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Sprzedam swoją MX-5 NC1 2.0 z 2008 roku. Przebieg 123 tys. km. Skrzynia 5b. Moc 180KM.
Aktualna specyfikacja/mody:
Silnik/skrzynia/wydech:
seryjne przedliftowe 2.0, zdrowe. Olej Motul 300V 5w30 (zmieniamy często, 3 razy w każdym sezonie). Auto bierze niewielkie ilości i tylko przy pałowaniu, zwykle dolewałem chlust oleju raz po 2. sesji i potem już nie trzeba, poziom zawsze trzymany lekko powyżej maxa. Wg mnie jak na NC1 jest dobrze.Skrzynia 5bKolektor 4-1 Andy bez bandażyStrojenie na hamowni (ostatni wynik 180KM, mogę pokazać wykres), RaceROM na Ecu-Tek (autoblip, launch control, flatshift, odcinka wyżej o 500 rpm)Wydech końcowy aftermarketowy, strumiennicaDyfer ze szperą (co konkretnie nie wiem)Nowy zbiorniczek na płyn chłodniczyBagnet do pomiaru oleju z poliftaFiltr powietrza KN
Hamulce:
Zaciski seria NC, klocki przód lava.mu, klocki tył Hawk HP+Chłodzenie hamulcówPrzewody w oplocie pizza brake
Zawieszenie:
Gwint KW V1W całym zawieszeniu poliuretany powerflexWahacze górne przód regulowane Cybul (reszta wahaczy seria)Gruby stab przód czerwony Jukaka/TimburKoła 18” Enkei - stan wizualny średni + opony Pirelli PZero z 2023rWszystkie śruby od geometrii ruchome, odpowiednio zabezpieczone, geometria robiona w kwietniu tego roku
Nadwozie:
Brak rdzy! Auto zimowane w garażu od listopada do kwietniaNiedawno robiona korekta lakieruCzujniki cofania na tylnym zderzakuWgniotka na progu za lewym przednim kołem (jest zdjęcie)
Wnętrze:
Rollbar CybulDach materiałowy - szczelny, świeżo zaimpregnowanyFotele czarne skórzane seryjne (lekkie pęknięcie/rozdarcie na środku fotela kierowcy)Obniżony fotel kierowcy w maksymalny możliwy sposób (blaszki Five + GordyM mod)Dołożony tempomat + guziki do niego (do obsługi RaceROM i zmiany mapy) i czarne plastiki na kierownicyUchwyt na gaśnicę Cybul + gaśnica 2kgW pełni sprawna klimatyzacja
Uwagi/wady:
We wnętrzu jest dość głośno - plastiki przy rollbarze oraz uchwyt gaśnicy lubią wpaść w wibracjeOd momentu zmian w wydechu w zeszłym roku auto przy wysokich temperaturach na dworze (30 stopni +) gorzej rusza z bardzo niskich obrotów (2k) - ECU cofa zapłon na 1-2s. Jeszcze diagnozuję temat - podejrzewam jakiś sensor lub nieszczelność w wydechuJestem drugim właścicielem w PL - poprzedni sprowadził auto z Niemiec
Co dorzucam gratis do auta:
Radio BOSE - kupiłem w 2023 i nigdy nie zamontowałem (kupione jako sprawne) (wartość pewnie z 300zl)Olej do skrzyni (płynne złoto od Forda) i do dyfra (Motul) - miałem dostęp do kanału przez ograniczony czas i nie zdążyłem zmienić (wartość ok 400zl)Felgi 17” proline z resztką Federali 595 RS-r oraz komplet opon Federal rs-pro (wartość pewnie z 1,5k zł?)Oryginalny rollbar, kolektor, ogólnie trochę oryginalnych części
Dobra baza pod MC (ja tym autem byłem na 8 rundach) - dużo modów jest już zrobionych, do czołówki Spec NC brakuje przede wszystkim wałków. Ogarnięte wiele standardowych problemów (np zapieczone śruby od geometrii, tuleje wymienione na poli itd.). Auto do zeszłego roku było serwisowane u Brożyna, potem olej ogarniałem sam. W tym roku wymieniony olej i filtr, ale nie przygotowywałem go mocniej do sezonu. Powód sprzedaży prozaiczny - powiększenie rodziny - więc niestety nie mam czasu już nią jeździć.
Oglądanie: okolice Piaseczna lub wt-czw w centrum Warszawy po wcześniejszym umówieniu.
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie.
Aktualna specyfikacja/mody:
Silnik/skrzynia/wydech:
seryjne przedliftowe 2.0, zdrowe. Olej Motul 300V 5w30 (zmieniamy często, 3 razy w każdym sezonie). Auto bierze niewielkie ilości i tylko przy pałowaniu, zwykle dolewałem chlust oleju raz po 2. sesji i potem już nie trzeba, poziom zawsze trzymany lekko powyżej maxa. Wg mnie jak na NC1 jest dobrze.Skrzynia 5bKolektor 4-1 Andy bez bandażyStrojenie na hamowni (ostatni wynik 180KM, mogę pokazać wykres), RaceROM na Ecu-Tek (autoblip, launch control, flatshift, odcinka wyżej o 500 rpm)Wydech końcowy aftermarketowy, strumiennicaDyfer ze szperą (co konkretnie nie wiem)Nowy zbiorniczek na płyn chłodniczyBagnet do pomiaru oleju z poliftaFiltr powietrza KN
Hamulce:
Zaciski seria NC, klocki przód lava.mu, klocki tył Hawk HP+Chłodzenie hamulcówPrzewody w oplocie pizza brake
Zawieszenie:
Gwint KW V1W całym zawieszeniu poliuretany powerflexWahacze górne przód regulowane Cybul (reszta wahaczy seria)Gruby stab przód czerwony Jukaka/TimburKoła 18” Enkei - stan wizualny średni + opony Pirelli PZero z 2023rWszystkie śruby od geometrii ruchome, odpowiednio zabezpieczone, geometria robiona w kwietniu tego roku
Nadwozie:
Brak rdzy! Auto zimowane w garażu od listopada do kwietniaNiedawno robiona korekta lakieruCzujniki cofania na tylnym zderzakuWgniotka na progu za lewym przednim kołem (jest zdjęcie)
Wnętrze:
Rollbar CybulDach materiałowy - szczelny, świeżo zaimpregnowanyFotele czarne skórzane seryjne (lekkie pęknięcie/rozdarcie na środku fotela kierowcy)Obniżony fotel kierowcy w maksymalny możliwy sposób (blaszki Five + GordyM mod)Dołożony tempomat + guziki do niego (do obsługi RaceROM i zmiany mapy) i czarne plastiki na kierownicyUchwyt na gaśnicę Cybul + gaśnica 2kgW pełni sprawna klimatyzacja
Uwagi/wady:
We wnętrzu jest dość głośno - plastiki przy rollbarze oraz uchwyt gaśnicy lubią wpaść w wibracjeOd momentu zmian w wydechu w zeszłym roku auto przy wysokich temperaturach na dworze (30 stopni +) gorzej rusza z bardzo niskich obrotów (2k) - ECU cofa zapłon na 1-2s. Jeszcze diagnozuję temat - podejrzewam jakiś sensor lub nieszczelność w wydechuJestem drugim właścicielem w PL - poprzedni sprowadził auto z Niemiec
Co dorzucam gratis do auta:
Radio BOSE - kupiłem w 2023 i nigdy nie zamontowałem (kupione jako sprawne) (wartość pewnie z 300zl)Olej do skrzyni (płynne złoto od Forda) i do dyfra (Motul) - miałem dostęp do kanału przez ograniczony czas i nie zdążyłem zmienić (wartość ok 400zl)Felgi 17” proline z resztką Federali 595 RS-r oraz komplet opon Federal rs-pro (wartość pewnie z 1,5k zł?)Oryginalny rollbar, kolektor, ogólnie trochę oryginalnych części
Dobra baza pod MC (ja tym autem byłem na 8 rundach) - dużo modów jest już zrobionych, do czołówki Spec NC brakuje przede wszystkim wałków. Ogarnięte wiele standardowych problemów (np zapieczone śruby od geometrii, tuleje wymienione na poli itd.). Auto do zeszłego roku było serwisowane u Brożyna, potem olej ogarniałem sam. W tym roku wymieniony olej i filtr, ale nie przygotowywałem go mocniej do sezonu. Powód sprzedaży prozaiczny - powiększenie rodziny - więc niestety nie mam czasu już nią jeździć.
Oglądanie: okolice Piaseczna lub wt-czw w centrum Warszawy po wcześniejszym umówieniu.
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie.
ID: 1015255485
Dodane 21 lipca 2025
Mazda MX-5 Mazda MX-5 (NC1) 2.0, 180HP, 2008r, 123 tys. km przebiegu
47 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja