Prywatne
Numer VIN: JMZNA18P200100814
Model: MX-5
Rok produkcji: 1994
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 267 000 km
Kolor: Zielony
Poj. silnika: 1 840 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 131 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Dzień dobry, na sprzedaż posiadam mazde mx-5 z uturbionym silnikiem 1.8. Przy przebiegu 256tyś. kilometrów silnik został rozebrany do ostatniej śrubki i złożony z poniższymi modyfikacjami:
-kute tłoki Wiseco
-kute korby Manley
-szpilki ARP
-panewki ACL
-uszczelka pod głowicą Cometic
-kuta pompa oleju Boundary
-ex-intake mod
(Nowy rozrząd, nowa pompa wody, nowe uszczelki)
Turbina JRspec GT2871R, kolektor wydechowy i downpipe 3 cale custom, intercooler i silikony FMIC, chłodnica wody 56mm TurboWorks, chłodnica oleju Setrab, wtryski RX7 550cc, pompa paliwa DW200, oil catch tank.
Aby zadbać o bezpieczeństwo założone zostały czujniki: EGT, spalania stukowego, temperatury i ciśnienia oleju. Wszystkie parametry wyświetlane są na wyświetlaczu od WGauge.
Auto wystrojone zostało na komputerze silnika Ecumaster Classic w firmie M.Klasa. Również tam został on założony. Aktualnie generuje 300 koni mechanicznych i 364 niutonometry. Silnik jest wstanie wygenerować dużo więcej mocy jednak dla bezpieczeństwa skrzyni biegów, która została wymieniona z 5 biegowej na 6 biegową, został wystrojony na taką moc. Moc przenosi 4 łopatkowe sprzęgło spiekowe.
Karoseria została cała polakierowana na nowo łącznie z hardtopem, wstawione zostały reparaturki tylnich nadkoli. Felgi to Enkei Yamato SC24
-kute tłoki Wiseco
-kute korby Manley
-szpilki ARP
-panewki ACL
-uszczelka pod głowicą Cometic
-kuta pompa oleju Boundary
-ex-intake mod
(Nowy rozrząd, nowa pompa wody, nowe uszczelki)
Turbina JRspec GT2871R, kolektor wydechowy i downpipe 3 cale custom, intercooler i silikony FMIC, chłodnica wody 56mm TurboWorks, chłodnica oleju Setrab, wtryski RX7 550cc, pompa paliwa DW200, oil catch tank.
Aby zadbać o bezpieczeństwo założone zostały czujniki: EGT, spalania stukowego, temperatury i ciśnienia oleju. Wszystkie parametry wyświetlane są na wyświetlaczu od WGauge.
Auto wystrojone zostało na komputerze silnika Ecumaster Classic w firmie M.Klasa. Również tam został on założony. Aktualnie generuje 300 koni mechanicznych i 364 niutonometry. Silnik jest wstanie wygenerować dużo więcej mocy jednak dla bezpieczeństwa skrzyni biegów, która została wymieniona z 5 biegowej na 6 biegową, został wystrojony na taką moc. Moc przenosi 4 łopatkowe sprzęgło spiekowe.
Karoseria została cała polakierowana na nowo łącznie z hardtopem, wstawione zostały reparaturki tylnich nadkoli. Felgi to Enkei Yamato SC24
ID: 1013421471
Lokalizacja