Prywatne
Model: MX-5
Rok produkcji: 2002
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 172 000 km
Kolor: Zielony
Poj. silnika: 1 840 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Moc silnika: 146 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Przedmiotem sprzedaży jest MX-5 1.8 VVT facelift z 2002 roku,
model ten wyróżnia:
-mocny silnik 1.8 146km (153km hamownia)
-największe fabryczne hamulce (big brake)
-6 biegowa skrzynia biegów
-szpera
-fabryczne rozpórki/usztywnienia podwozia
Posiada też ABS, wspomaganie kierownicy, el. szyby i el. regulowane lusterka, podgrzewana tylna szyba.
Auto posiada kilka ulepszeń, które dodają jeszcze więcej sportowego charakteru:
-zawieszenie Timbur V2
-grubsze stabilizatory + wzmocnienie z przodu
-dyferencjał 4.1 + kaaz super q
-przewody pizza brakes
-chłodzenie hamulcy
-grubsza chłodnica
-koło zamachowe 4kg
-wydech custom by GoatzRacing, 2 tłumiki, katalizator
-lekki akumulator
-fotele Mirco MX5
-pasy RRS 6pkt + pasażer OMP 4pkt
-rollbar Staffa
-zamszowa kierownica z QR
Prowadzi się precyzyjnie i bardzo bezpośrednio, dzięki regulowanej wysokości i twardości zawieszenia można go łatwo dostosować do swoich potrzeb. Dyferencjał kaaz sprawia że świetnie zbiera zakręty i ma dobrą trakcje, jednocześnie poprawia stabilność podczas zwalniania. Hamulce poezja… najlepiej hamujące auto jakim jeździłem. Poza tym silnik nie bierze oleju, nie dymi, pracuje na 5W50, nie grzeje się, biegi nie zgrzytają, sprzęgło się nie ślizga. Raczej nie ma się do czego przyczepić, wszystko pracuje poprawnie.
Ma też mankamenty, korozja na poszyciu prawego progu przy kole tylnym, zauważyłem też wyciek oleju spod oringu koła pasowego.
Bez problemu można podjechać na stacje diagnostyczną, przegląd przeszedł bez problemu.
OC do 19.02.2026
BT do 19.03.2026
model ten wyróżnia:
-mocny silnik 1.8 146km (153km hamownia)
-największe fabryczne hamulce (big brake)
-6 biegowa skrzynia biegów
-szpera
-fabryczne rozpórki/usztywnienia podwozia
Posiada też ABS, wspomaganie kierownicy, el. szyby i el. regulowane lusterka, podgrzewana tylna szyba.
Auto posiada kilka ulepszeń, które dodają jeszcze więcej sportowego charakteru:
-zawieszenie Timbur V2
-grubsze stabilizatory + wzmocnienie z przodu
-dyferencjał 4.1 + kaaz super q
-przewody pizza brakes
-chłodzenie hamulcy
-grubsza chłodnica
-koło zamachowe 4kg
-wydech custom by GoatzRacing, 2 tłumiki, katalizator
-lekki akumulator
-fotele Mirco MX5
-pasy RRS 6pkt + pasażer OMP 4pkt
-rollbar Staffa
-zamszowa kierownica z QR
Prowadzi się precyzyjnie i bardzo bezpośrednio, dzięki regulowanej wysokości i twardości zawieszenia można go łatwo dostosować do swoich potrzeb. Dyferencjał kaaz sprawia że świetnie zbiera zakręty i ma dobrą trakcje, jednocześnie poprawia stabilność podczas zwalniania. Hamulce poezja… najlepiej hamujące auto jakim jeździłem. Poza tym silnik nie bierze oleju, nie dymi, pracuje na 5W50, nie grzeje się, biegi nie zgrzytają, sprzęgło się nie ślizga. Raczej nie ma się do czego przyczepić, wszystko pracuje poprawnie.
Ma też mankamenty, korozja na poszyciu prawego progu przy kole tylnym, zauważyłem też wyciek oleju spod oringu koła pasowego.
Bez problemu można podjechać na stacje diagnostyczną, przegląd przeszedł bez problemu.
OC do 19.02.2026
BT do 19.03.2026
ID: 1010496852
xxx xxx xxx
Dodane 02 sierpnia 2025
Mazda MX-5 1.8 VVT NBFL
35 000 zł
Lokalizacja