Prywatne
Numer VIN: JMZEC13B200122466
Model: MX-3
Rok produkcji: 1993
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 324 000 km
Kolor: Zielony
Poj. silnika: 1 845 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 136 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Dzień dobry!
Na sprzedaż mam stosunkowo rzadki, ale przez to wyjątkowy samochód jakim jest Mazda MX-3. Jest to moje prywatne auto, które służyło mi do weekendowych przejażdżek. Sprzedaję je z bólem serca, bo nie chcę, by stało i się kurzyło.
Auto prezentuje się całkiem nieźle i ludzie czasem się oglądają za nim. Auto posiada customową końcówkę wydechu, dzięki czemu brzmi naprawdę super (posiadam oryginalną, jakby ktoś chciał zamontować). Auto sprzedaję z dwoma kompletami opon - zima i lato. Obecnie mam mniej czasu na jazdę nim, więc nie chcę, by stał bez sensu. Auto prowadzi się świetnie, jest przyklejone do drogi, a ze względu na to, iż jest to Japończyk to kocha wysokie obroty, gdzie ukazuje swoje prawdziwe oblicze. Silnik pracuje równo, ma moc i wkręca się na obroty aż miło. Według raportów, które nabyłem przed kupnem, auto nie było bite, a w Polsce jest od 2005 roku, także już szmat czasu.
Wymaga pewnego dopieszczenia, gdyż jakieś purchle korozji są, a ja, niestety, nie mam czasu, by to ogarnąć. No i nie oszukujmy się - auto ma trzydzieści dwa lata. W jednym miejscu (widocznym na zdjęciu) schodzi klar, ale drobny detailing powinien załatwić sprawę. Gdy kupowałem to auto, to w sumie nadawało się na złom, ale udało mi się je odratować (poniżej lista rzeczy, które zostały zrobione). Obecnie jest żwawym staruszkiem, który jednak wymaga trochę opieki.
Co zostało zrobione/wymienione:
- Olej wymieniony w październiku zeszłego roku i od tamtej pory przejechałem na nim może z 500km.
- wymienione filtry powietrza i oleju
- zreanimowana podłoga (koszt 4500zł), także można spokojnie podnosić na lewarku
- ogarnięte tylne nadkola
- zdezynfekowany i odgrzybiony układ klimatyzacyjny
- klocki tył
- tarcze hamulcowe tył
- amortyzatory tył
- płyn hamulcowy
- przewód hamulcowy
- sworznie przód
- końcówki sworzni przód
- łączniki sworzni przód
Obecnie auto jest w najlepszej od lat kondycji (poprzedni właściciele mocno je zaniedbali). Pozostaje parę rzeczy do zrobienia (jak wspomniane wcześniej purchle rdzy), ale, wedle mojej wiedzy, nic drogiego czy czasochłonnego, także polecam.
Na sprzedaż mam stosunkowo rzadki, ale przez to wyjątkowy samochód jakim jest Mazda MX-3. Jest to moje prywatne auto, które służyło mi do weekendowych przejażdżek. Sprzedaję je z bólem serca, bo nie chcę, by stało i się kurzyło.
Auto prezentuje się całkiem nieźle i ludzie czasem się oglądają za nim. Auto posiada customową końcówkę wydechu, dzięki czemu brzmi naprawdę super (posiadam oryginalną, jakby ktoś chciał zamontować). Auto sprzedaję z dwoma kompletami opon - zima i lato. Obecnie mam mniej czasu na jazdę nim, więc nie chcę, by stał bez sensu. Auto prowadzi się świetnie, jest przyklejone do drogi, a ze względu na to, iż jest to Japończyk to kocha wysokie obroty, gdzie ukazuje swoje prawdziwe oblicze. Silnik pracuje równo, ma moc i wkręca się na obroty aż miło. Według raportów, które nabyłem przed kupnem, auto nie było bite, a w Polsce jest od 2005 roku, także już szmat czasu.
Wymaga pewnego dopieszczenia, gdyż jakieś purchle korozji są, a ja, niestety, nie mam czasu, by to ogarnąć. No i nie oszukujmy się - auto ma trzydzieści dwa lata. W jednym miejscu (widocznym na zdjęciu) schodzi klar, ale drobny detailing powinien załatwić sprawę. Gdy kupowałem to auto, to w sumie nadawało się na złom, ale udało mi się je odratować (poniżej lista rzeczy, które zostały zrobione). Obecnie jest żwawym staruszkiem, który jednak wymaga trochę opieki.
Co zostało zrobione/wymienione:
- Olej wymieniony w październiku zeszłego roku i od tamtej pory przejechałem na nim może z 500km.
- wymienione filtry powietrza i oleju
- zreanimowana podłoga (koszt 4500zł), także można spokojnie podnosić na lewarku
- ogarnięte tylne nadkola
- zdezynfekowany i odgrzybiony układ klimatyzacyjny
- klocki tył
- tarcze hamulcowe tył
- amortyzatory tył
- płyn hamulcowy
- przewód hamulcowy
- sworznie przód
- końcówki sworzni przód
- łączniki sworzni przód
Obecnie auto jest w najlepszej od lat kondycji (poprzedni właściciele mocno je zaniedbali). Pozostaje parę rzeczy do zrobienia (jak wspomniane wcześniej purchle rdzy), ale, wedle mojej wiedzy, nic drogiego czy czasochłonnego, także polecam.
ID: 1004170975
Lokalizacja