Prywatne
Model: 6
Rok produkcji: 2006
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 256 km
Kolor: Inny kolor
Poj. silnika: 2 000 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Inny
Moc silnika: 156 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Mazda 6 – 2.0 Benzyna – 2006 – Jeździ, brzmi, tylko trochę rdzewieje
Do sprzedania mam Mazdę 6 z 2006 roku, silnik 2.0 benzyna – klasyka gatunku. Auto, które jeszcze sporo potrafi, jeśli tylko nie boisz się drobnych wyzwań i... rdzawych przygód.
Silnik – żyleta:
Odpala zawsze, jakby miał ADHD – nie marudzi, nie cieknie, równo pracuje.
Brzmi przyjemnie, ma moc – zbiera się naprawdę żwawo jak na swój wiek.
Manualna skrzynia – precyzyjna, biegi wskakują jak złoto.
Blacharka – klasyczna Mazda, czyli... „w zestawie z korozją”
Nie ma sensu owijać w bawełnę – spód lekko chrupnięty przez rudą, ale jeszcze nie przegryziony. Dla kogoś z migomatem lub dystansem – idealna.
Jak ktoś miał kiedyś Mazdę, to wie, że to po prostu pakiet startowy.
Co warto wiedzieć:
Czujnik ABS niedomaga – lubi sobie zapalić kontrolkę i przypomnieć, że istnieje. ABS działa jak mu się chce, więc można mu albo zaufać, albo wymienić czujnik.
Łożysko w lewym przednim kole daje o sobie znać . Auto jeździ, kolo nie odpada, ale wiadomo – do wymiany w wolnej chwili.
Wyposażenie na pokładzie:
Elektryczne szyby x4
Centralny zamek z pilota
Radio CD (gra przyzwoicie, można jechać na trasie i śpiewać)
Alufelgi
Dokumenty kompletne + 2 kluczyki
Na plus:
Silnik w świetnym stanie
Auto z potencjałem, jeśli ktoś nie boi się wyzwań
Idealne na dojazdy, dla fana Mazdy, albo... fana jazdy
Cena: 4000 , do negocjacji – ale bez januszowania
Auto nieidealne, ale uczciwe – nie ukrywam mankamentów. Jak się znasz, to ogarniesz; jak nie – i tak jeszcze długo pojeździsz. I mimo ABS-u i łożyska, Mazda nadal jeździ, skręca, hamuje i sprawia frajdę, a jeszcze czasem ktoś się obejrzy i powie „o, to jeszcze jeździ?”.
A Ty wtedy z dumą: „I to jak!”
Do sprzedania mam Mazdę 6 z 2006 roku, silnik 2.0 benzyna – klasyka gatunku. Auto, które jeszcze sporo potrafi, jeśli tylko nie boisz się drobnych wyzwań i... rdzawych przygód.
Silnik – żyleta:
Odpala zawsze, jakby miał ADHD – nie marudzi, nie cieknie, równo pracuje.
Brzmi przyjemnie, ma moc – zbiera się naprawdę żwawo jak na swój wiek.
Manualna skrzynia – precyzyjna, biegi wskakują jak złoto.
Blacharka – klasyczna Mazda, czyli... „w zestawie z korozją”
Nie ma sensu owijać w bawełnę – spód lekko chrupnięty przez rudą, ale jeszcze nie przegryziony. Dla kogoś z migomatem lub dystansem – idealna.
Jak ktoś miał kiedyś Mazdę, to wie, że to po prostu pakiet startowy.
Co warto wiedzieć:
Czujnik ABS niedomaga – lubi sobie zapalić kontrolkę i przypomnieć, że istnieje. ABS działa jak mu się chce, więc można mu albo zaufać, albo wymienić czujnik.
Łożysko w lewym przednim kole daje o sobie znać . Auto jeździ, kolo nie odpada, ale wiadomo – do wymiany w wolnej chwili.
Wyposażenie na pokładzie:
Elektryczne szyby x4
Centralny zamek z pilota
Radio CD (gra przyzwoicie, można jechać na trasie i śpiewać)
Alufelgi
Dokumenty kompletne + 2 kluczyki
Na plus:
Silnik w świetnym stanie
Auto z potencjałem, jeśli ktoś nie boi się wyzwań
Idealne na dojazdy, dla fana Mazdy, albo... fana jazdy
Cena: 4000 , do negocjacji – ale bez januszowania
Auto nieidealne, ale uczciwe – nie ukrywam mankamentów. Jak się znasz, to ogarniesz; jak nie – i tak jeszcze długo pojeździsz. I mimo ABS-u i łożyska, Mazda nadal jeździ, skręca, hamuje i sprawia frajdę, a jeszcze czasem ktoś się obejrzy i powie „o, to jeszcze jeździ?”.
A Ty wtedy z dumą: „I to jak!”
ID: 1016324958
xxx xxx xxx
Dodane 27 lipca 2025
Mazda 6 2006rok.
4 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja