Prywatne
Stan: Używane
Opis
Wydawnictwo: Helion
Okładka: miękka
Rok wydania: 2001
Liczba stron: 526
Jest to pierwsza książka o Mai, która zawiera wiedzę na temat:
Maya to najpotėżniejszy z istniejących w tej chwili pakietów grafiki trójwymiarowej, który pozwala na urzeczywistnienie projektów o dowolnej złożoności. Jako jeden z najbardziej oczekiwanych programów, Maya oferuje szeroką gamę narzędzi, które w połączeniu z wydajnością pozwalającą na pracę w czasie rzeczywistym wyznaczają nowy standard jakości. Możliwości tworzenia trójwymiarowych postaci i scenografii zbliżone są do funkcji, które dostępne były dotychczas tylko dla największych studiów graficznych w Hollywood. Pomimo tego obsługa Mai nie nastręcza trudności, ponieważ dzięki intuicyjnemu interfejsowi pozwala skoncentrować się na procesie tworzenia.
Książka Maya 2. Animacja postaci opisuje zaawansowane cechy Mai oraz ich wykorzystanie na konkretnych przykładach. Krok po kroku omawia techniki, które umożliwią odkrycie przytłaczającej potęgi programu
i tworzenie rozmaitych, realistycznie wyglądających i potrafiących się porozumiewać postaci oraz poruszających się stworów. Na początku książki opisano szczegółowy proces projektowania scenariusza, co pozwoli na bardziej efektywne tworzenie fabuły i określenie funkcji bohaterów. Całość została przygotowana przez prawdziwych fanatyków i specjalistów pracujących na co dzień z Mayą.
modelowania postaci pod kątem animacji;
animowania postaci i ujęć kluczowych;
animacji twarzy;
oświetlenia, ustawiania kamery i renderowania; • programowania w języku MEL;
modelowania dłoni, dwunożnych
i czworonożnych postaci;
dodawania detali do gotowych modeli; pisania scenariuszy;
projektowania bohaterów;
• przygotowywania pomysłów na fabułę;
dodatków i innych produktów współpracujących z Mayą.
O Autorach:
Nathan Vogel - szef działu efektów specjalnych w mieszczącej się w San Francisco firmie Minds Eye Media (www.mindseye- media.com) oraz certyfikowany przez firmę Alias|Wavefront instruktor animacji postaci z wykorzystaniem programu Maya. W wolnych chwilach pomiędzy kolejnymi projektami, naucza w Mesmer Animation Labs.
Sherri Sheridan dyrektor kreatywny w Minds Eye Media. Pracuje jako członek zespołu wykorzystującego aktualnie Mayę do wielu projektów, między innymi trójwymiarowych ujęć do filmów pełnometrażowych, gier komputerowych, kilku tele- dysków oraz specjalnego programu telewizyjnego. Sherri na- ucza w Akademii Sztuk Pięknych i prowadzi międzynarodowe warsztaty dotyczące planowania i projektowania animacji. Tim Coleman (www.supergenius3d.com) jest animatorem, producentem i dyrektorem technicznym w SuperGenius Anima- tion Studio w San Francisco. Był zaangażowany w wiele projek- tów, związanych z filmami, produkcjami telewizyjnymi oraz rynkiem gier i oprogramowania. Tim ponadto uczy artystów ko- rzystania z trójwymiarowej animacji. Wykłada również kompu- terową animację w Akademii Sztuk Pięknych w San Francisco.
Karton 191
Okładka: miękka
Rok wydania: 2001
Liczba stron: 526
Jest to pierwsza książka o Mai, która zawiera wiedzę na temat:
Maya to najpotėżniejszy z istniejących w tej chwili pakietów grafiki trójwymiarowej, który pozwala na urzeczywistnienie projektów o dowolnej złożoności. Jako jeden z najbardziej oczekiwanych programów, Maya oferuje szeroką gamę narzędzi, które w połączeniu z wydajnością pozwalającą na pracę w czasie rzeczywistym wyznaczają nowy standard jakości. Możliwości tworzenia trójwymiarowych postaci i scenografii zbliżone są do funkcji, które dostępne były dotychczas tylko dla największych studiów graficznych w Hollywood. Pomimo tego obsługa Mai nie nastręcza trudności, ponieważ dzięki intuicyjnemu interfejsowi pozwala skoncentrować się na procesie tworzenia.
Książka Maya 2. Animacja postaci opisuje zaawansowane cechy Mai oraz ich wykorzystanie na konkretnych przykładach. Krok po kroku omawia techniki, które umożliwią odkrycie przytłaczającej potęgi programu
i tworzenie rozmaitych, realistycznie wyglądających i potrafiących się porozumiewać postaci oraz poruszających się stworów. Na początku książki opisano szczegółowy proces projektowania scenariusza, co pozwoli na bardziej efektywne tworzenie fabuły i określenie funkcji bohaterów. Całość została przygotowana przez prawdziwych fanatyków i specjalistów pracujących na co dzień z Mayą.
modelowania postaci pod kątem animacji;
animowania postaci i ujęć kluczowych;
animacji twarzy;
oświetlenia, ustawiania kamery i renderowania; • programowania w języku MEL;
modelowania dłoni, dwunożnych
i czworonożnych postaci;
dodawania detali do gotowych modeli; pisania scenariuszy;
projektowania bohaterów;
• przygotowywania pomysłów na fabułę;
dodatków i innych produktów współpracujących z Mayą.
O Autorach:
Nathan Vogel - szef działu efektów specjalnych w mieszczącej się w San Francisco firmie Minds Eye Media (www.mindseye- media.com) oraz certyfikowany przez firmę Alias|Wavefront instruktor animacji postaci z wykorzystaniem programu Maya. W wolnych chwilach pomiędzy kolejnymi projektami, naucza w Mesmer Animation Labs.
Sherri Sheridan dyrektor kreatywny w Minds Eye Media. Pracuje jako członek zespołu wykorzystującego aktualnie Mayę do wielu projektów, między innymi trójwymiarowych ujęć do filmów pełnometrażowych, gier komputerowych, kilku tele- dysków oraz specjalnego programu telewizyjnego. Sherri na- ucza w Akademii Sztuk Pięknych i prowadzi międzynarodowe warsztaty dotyczące planowania i projektowania animacji. Tim Coleman (www.supergenius3d.com) jest animatorem, producentem i dyrektorem technicznym w SuperGenius Anima- tion Studio w San Francisco. Był zaangażowany w wiele projek- tów, związanych z filmami, produkcjami telewizyjnymi oraz rynkiem gier i oprogramowania. Tim ponadto uczy artystów ko- rzystania z trójwymiarowej animacji. Wykłada również kompu- terową animację w Akademii Sztuk Pięknych w San Francisco.
Karton 191
ID: 873093352
xxx xxx xxx
Dodane 25 kwietnia 2024
Maya 2 Animacja postaci SherriSheridan
Tylko przedmiot
18,88 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja