Prywatne
Marka: Gilera
Poj. silnika: 840 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2008
Opis
Witam, do sprzedania maxi skuter Gilera GP800 2008r. W moim posiadaniu od połowy 2022r. Skuter robi wrażenie i przyciąga wzrok wyglądem i brzmieniem :) Gilera ma usuniętą sonde lambda, był na strojeniu w serwisie MOTO KOFEINA - Nadarzyn, fv i wykres do wglądu. Teraz silnik równo pracuje. Jeździłem tylko w ładną pogodę.
W ostatnim czasie zrobione:
- lagi - nowe uszczelniacze, panewki i olej
- hamulec tył - tarcza NG i klocki BonyFish
- sprawdzone i umyte w myjce, pompki hamulcowe
- łańcuch DID 525 wraz z 2 zębatkami
- łożyska w przednim kole
- wymiana gumowej osłony przegubu zębatki zdawczej
- sprawdzenie/wyczyszczenie/przesmarowanie łożyska główki ramy - jest OK
- kontrolna stanu wariatora, paska, rolek, sprzęgła
- wymiana oleju w przekładni
- regeneracja rozrusznika oraz wymiana przekaźnika
Wyposażenie:
- regulowana elektrycznie przednia owiewka
- podświetlany schowek z gniazdem zapalniczki (mieści się kask)
- stopka boczna i centralna
- ledowa lampa z tyłu
- akcesoryjne mocowanie tablicy rej.
- wariator MALOSSI i rolki
- akcesoryjne manetki BARRACUDA
- regulowane i malowane proszkowo klamki hamulcowe
- cały układ wydechowy ARROW + dbkiller
- filtr powietrza K&N
- opony Pirelli Diablo Rosso Scooter
120/70 R16 57 H przód DOT 4120
160/60 R15 67 H tył DOT 2322
- podwójna tarcza z przodu z zaciskami Brembo
- regulowanie wstępnego napięcia tylnej sprężyny zawieszenia
- hamulec ręczny na osobnym zacisku
- silnik V2 na wtrysku, 839cm³ 74KM
- dwa kluczyki
A teraz minusy, czasem pojawi się check engine na postoju (gaśnie po lekkim dodaniu gazu), obstawiam, że może to być regulator napięcia. Jeżdżę już tak 2 lata i nic sie nie dzieje, odpala bez problemu. Jest delikatne bicie przy hamowaniu, pasowało by wymienić dwie tarcze i klocki, z racji że mało ostatnio jeździłem i z braku czasu nie robiłem tego. Skuterem miałem szlifa, nie groźnego, z winy osobówki, oberwały tylko plastiki które wymieniłem na nowe oryginalne i pomalowane w ten sam kolor. Przy puszczeniu kierownicy skuter jedzie prosto, nie ma drgań ani wrażenia ściągania na bok. Brakuje dolnych owiewek (plugów), jedną strone mam niestety z pourywanymi mocowaniami a drugą strone zgubiłem gdzieś po drodze. Posiadam sporo zdjęć z serwisów, napraw. Zainteresowanym prześle link do dysku google :) Śmiało można dzwonić, pytać. Odpowiadam na sms.
7 9 9 7 1 6 4 7 7
Przegląd do: 16.07.2025
Ubezpieczenie do: 22.05.2025
W ostatnim czasie zrobione:
- lagi - nowe uszczelniacze, panewki i olej
- hamulec tył - tarcza NG i klocki BonyFish
- sprawdzone i umyte w myjce, pompki hamulcowe
- łańcuch DID 525 wraz z 2 zębatkami
- łożyska w przednim kole
- wymiana gumowej osłony przegubu zębatki zdawczej
- sprawdzenie/wyczyszczenie/przesmarowanie łożyska główki ramy - jest OK
- kontrolna stanu wariatora, paska, rolek, sprzęgła
- wymiana oleju w przekładni
- regeneracja rozrusznika oraz wymiana przekaźnika
Wyposażenie:
- regulowana elektrycznie przednia owiewka
- podświetlany schowek z gniazdem zapalniczki (mieści się kask)
- stopka boczna i centralna
- ledowa lampa z tyłu
- akcesoryjne mocowanie tablicy rej.
- wariator MALOSSI i rolki
- akcesoryjne manetki BARRACUDA
- regulowane i malowane proszkowo klamki hamulcowe
- cały układ wydechowy ARROW + dbkiller
- filtr powietrza K&N
- opony Pirelli Diablo Rosso Scooter
120/70 R16 57 H przód DOT 4120
160/60 R15 67 H tył DOT 2322
- podwójna tarcza z przodu z zaciskami Brembo
- regulowanie wstępnego napięcia tylnej sprężyny zawieszenia
- hamulec ręczny na osobnym zacisku
- silnik V2 na wtrysku, 839cm³ 74KM
- dwa kluczyki
A teraz minusy, czasem pojawi się check engine na postoju (gaśnie po lekkim dodaniu gazu), obstawiam, że może to być regulator napięcia. Jeżdżę już tak 2 lata i nic sie nie dzieje, odpala bez problemu. Jest delikatne bicie przy hamowaniu, pasowało by wymienić dwie tarcze i klocki, z racji że mało ostatnio jeździłem i z braku czasu nie robiłem tego. Skuterem miałem szlifa, nie groźnego, z winy osobówki, oberwały tylko plastiki które wymieniłem na nowe oryginalne i pomalowane w ten sam kolor. Przy puszczeniu kierownicy skuter jedzie prosto, nie ma drgań ani wrażenia ściągania na bok. Brakuje dolnych owiewek (plugów), jedną strone mam niestety z pourywanymi mocowaniami a drugą strone zgubiłem gdzieś po drodze. Posiadam sporo zdjęć z serwisów, napraw. Zainteresowanym prześle link do dysku google :) Śmiało można dzwonić, pytać. Odpowiadam na sms.
7 9 9 7 1 6 4 7 7
Przegląd do: 16.07.2025
Ubezpieczenie do: 22.05.2025
ID: 987166252
xxx xxx xxx
Dodane 01 lipca 2025
Maxiskuter Gilera GP800
15 700 zł
do negocjacji
Lokalizacja