Prywatne
Stan: Używane
Opis
CHICCO Elektroniczna Mata Gra w Klasy 2w1 Gra w klasy i Fitness
– Interaktywna zabawa, która wspiera rozwój i ruch dziecka
Chicco Elektroniczna Maty Gra w Klasy 2w1 – kluczowe cechy:
Dwa tryby zabawy – gra w klasy w dwóch wariantach oraz tryb fitness z ćwiczeniami dla różnych grup mięśniowych. Wariant 1: rzuć krążkiem i wskocz na pole, tryb 2: podążaj za kolorem (moduł świetlny wskazuje, na który kolor należy wskoczyć)
Efekty dźwiękowe i świetlne – każde pole z odgłosami zwierząt, regulowane na dwóch poziomach głośności
Uniwersalność – idealna do zabawy solo i w grupie, sprzyja zabawie w gronie rówieśników i rodziny, zarówno w domu jak i na świeżym powietrzu
Lekka i łatwa do przechowywania – mata o długości 150 cm, łatwa do zwinięcia i transportu
Jak Chicco Elektroniczna Mata Gra w Klasy 2w1 wspiera rozwój dziecka?
Rozwija zdolności motoryczne, wspomaga koordynację ruchową – poprzez skakanie dziecko ćwiczy równowagę i precyzję ruchów
Zachęca do aktywności fizycznej – oferuje zdrową i radosną formę ruchu, budując pozytywne skojarzenia ze sportem
Stymuluje zmysły – efekty dźwiękowe i wizualne angażują słuch i wzrok dziecka, wzbogacając doznania
Pobudza koncentrację i wyobraźnię – skacząc po polach, dziecko skupia się na zadaniach, jednocześnie odkrywając dźwięki zwierząt
Aktywność fizyczna przez zabawę
Ta mata wspiera zdrowy tryb życia, ucząc dzieci, że ruch to czysta przyjemność. Dzięki 9 różnorodnym figurom ćwiczeń na kostce fitness dzieci poznają podstawowe ruchy, ćwicząc równowagę, koordynację i siłę. Dodatkowe pole "odpoczynek" daje chwilę na regenerację, ucząc dzieci rozpoznawania momentów relaksu.
Różne możliwości zabawy
Kiedy dziecko skacze na pole w kolorze odpowiadającym wyświetlonemu kolorowi, rzuca także kostkę fitness; każda ścianka kostki pokazuje ćwiczenia gimnastyczne, które dziecko może wykonać po dotarciu na odpowiednie pole. Inny sposób zabawy z kostką: dziecko nie rzuca kostką, ale wykonuje ćwiczenie oznaczone na ściance kostki odpowiadającej świecącemu się kolorowi.
Rozwój dziecka:
Zdolności motoryczne – skakanie i chwytanie krążka rozwija koordynację ruchową i równowagę
Koncentracja – utrzymanie uwagi na kolorowych polach i słuchanie efektów dźwiękowych angażuje skupienie
Aktywność fizyczna – dzieci uczą się, że ruch może być zabawą, co wspiera nawyki zdrowego stylu życia
Rozpoznawanie dźwięków – dźwięki zwierząt stymulują słuch i rozwijają zmysł muzyczny
Szczegóły produktu:
Długość maty: 150 cm
Rekomendowany wiek: od 2 do 5 lat
Zasilanie: 3 baterie AA 1,5V (baterie nie są dołączone)
W zestawie: mata, 1 krążek, 1 kostka fitness z ilustracjami ćwiczeń (
Efekty: dźwiękowe i świetlne, z dwoma poziomami głośności
Składanie: mata jest łatwa do zwinięcia i przechowywania
Wybierając produkty CHICCO, wybierasz markę z tradycją i doświadczeniem. Chicco dba o to, aby rodzice czuli się pewnie w swojej roli, oferując produkty, które nie tylko bawią, ale także wspierają rozwój dziecka i ułatwiają codzienne życie.
– Interaktywna zabawa, która wspiera rozwój i ruch dziecka
Chicco Elektroniczna Maty Gra w Klasy 2w1 – kluczowe cechy:
Dwa tryby zabawy – gra w klasy w dwóch wariantach oraz tryb fitness z ćwiczeniami dla różnych grup mięśniowych. Wariant 1: rzuć krążkiem i wskocz na pole, tryb 2: podążaj za kolorem (moduł świetlny wskazuje, na który kolor należy wskoczyć)
Efekty dźwiękowe i świetlne – każde pole z odgłosami zwierząt, regulowane na dwóch poziomach głośności
Uniwersalność – idealna do zabawy solo i w grupie, sprzyja zabawie w gronie rówieśników i rodziny, zarówno w domu jak i na świeżym powietrzu
Lekka i łatwa do przechowywania – mata o długości 150 cm, łatwa do zwinięcia i transportu
Jak Chicco Elektroniczna Mata Gra w Klasy 2w1 wspiera rozwój dziecka?
Rozwija zdolności motoryczne, wspomaga koordynację ruchową – poprzez skakanie dziecko ćwiczy równowagę i precyzję ruchów
Zachęca do aktywności fizycznej – oferuje zdrową i radosną formę ruchu, budując pozytywne skojarzenia ze sportem
Stymuluje zmysły – efekty dźwiękowe i wizualne angażują słuch i wzrok dziecka, wzbogacając doznania
Pobudza koncentrację i wyobraźnię – skacząc po polach, dziecko skupia się na zadaniach, jednocześnie odkrywając dźwięki zwierząt
Aktywność fizyczna przez zabawę
Ta mata wspiera zdrowy tryb życia, ucząc dzieci, że ruch to czysta przyjemność. Dzięki 9 różnorodnym figurom ćwiczeń na kostce fitness dzieci poznają podstawowe ruchy, ćwicząc równowagę, koordynację i siłę. Dodatkowe pole "odpoczynek" daje chwilę na regenerację, ucząc dzieci rozpoznawania momentów relaksu.
Różne możliwości zabawy
Kiedy dziecko skacze na pole w kolorze odpowiadającym wyświetlonemu kolorowi, rzuca także kostkę fitness; każda ścianka kostki pokazuje ćwiczenia gimnastyczne, które dziecko może wykonać po dotarciu na odpowiednie pole. Inny sposób zabawy z kostką: dziecko nie rzuca kostką, ale wykonuje ćwiczenie oznaczone na ściance kostki odpowiadającej świecącemu się kolorowi.
Rozwój dziecka:
Zdolności motoryczne – skakanie i chwytanie krążka rozwija koordynację ruchową i równowagę
Koncentracja – utrzymanie uwagi na kolorowych polach i słuchanie efektów dźwiękowych angażuje skupienie
Aktywność fizyczna – dzieci uczą się, że ruch może być zabawą, co wspiera nawyki zdrowego stylu życia
Rozpoznawanie dźwięków – dźwięki zwierząt stymulują słuch i rozwijają zmysł muzyczny
Szczegóły produktu:
Długość maty: 150 cm
Rekomendowany wiek: od 2 do 5 lat
Zasilanie: 3 baterie AA 1,5V (baterie nie są dołączone)
W zestawie: mata, 1 krążek, 1 kostka fitness z ilustracjami ćwiczeń (
Efekty: dźwiękowe i świetlne, z dwoma poziomami głośności
Składanie: mata jest łatwa do zwinięcia i przechowywania
Wybierając produkty CHICCO, wybierasz markę z tradycją i doświadczeniem. Chicco dba o to, aby rodzice czuli się pewnie w swojej roli, oferując produkty, które nie tylko bawią, ale także wspierają rozwój dziecka i ułatwiają codzienne życie.
ID: 1005314610
xxx xxx xxx
Dodane 09 lipca 2025
Mata gra w klasy chicco
Tylko przedmiot
50 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły