Prywatne
Rok wydania: 2002
Stan: Używane
Opis
Marketing polityczny w teorii i praktyce, red. Andrzej W. Jabłoński, Leszek Sobkowiak, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2002, stan bdb.
Spis treści
Od redaktorów 7
Leszek Sobkowiak, Działania polityczne. Teoria i praktyka 11
Robert Wiszniowski, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego 45
Andrzej W. Jabłoński, Marketing polityczny w USA: koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezydenckich 66
Marzena Cichosz, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego 90
Andrzej Czajowski, Wyborca na rynku politycznym 111
Dariusz Skrzypiński, Strategie partii politycznych 126
Krystyna A. Paszkiewicz, Public relations w polityce 148
Małgorzata Janik-Wiszniowska, Promocja i reklama polityczna 171
Jacek Sroka, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych 193
Spis treści
Od redaktorów 7
Leszek Sobkowiak, Działania polityczne. Teoria i praktyka 11
Robert Wiszniowski, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego 45
Andrzej W. Jabłoński, Marketing polityczny w USA: koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezydenckich 66
Marzena Cichosz, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego 90
Andrzej Czajowski, Wyborca na rynku politycznym 111
Dariusz Skrzypiński, Strategie partii politycznych 126
Krystyna A. Paszkiewicz, Public relations w polityce 148
Małgorzata Janik-Wiszniowska, Promocja i reklama polityczna 171
Jacek Sroka, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych 193
ID: 744960995
xxx xxx xxx
Dodane 12 października 2025
Marketing polityczny w teorii i praktyce red.A. Jabłoński L. Sobkowiak
Tylko przedmiot
15 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły