Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Marketing polityczny w teorii i praktyce red.A. Jabłoński L. Sobkowiak
Marketing polityczny w teorii i praktyce red.A. Jabłoński L. Sobkowiak
PromujOdśwież

Prywatne

Rok wydania: 2002

Stan: Używane

Opis

Marketing polityczny w teorii i praktyce, red. Andrzej W. Jabłoński, Leszek Sobkowiak, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2002, stan bdb.

Spis treści
Od redaktorów 7
Leszek Sobkowiak, Działania polityczne. Teoria i praktyka 11
Robert Wiszniowski, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego 45
Andrzej W. Jabłoński, Marketing polityczny w USA: koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezydenckich 66
Marzena Cichosz, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego 90
Andrzej Czajowski, Wyborca na rynku politycznym 111
Dariusz Skrzypiński, Strategie partii politycznych 126
Krystyna A. Paszkiewicz, Public relations w polityce 148
Małgorzata Janik-Wiszniowska, Promocja i reklama polityczna 171
Jacek Sroka, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych 193
ID: 744960995

Skontaktuj się

Leszek

Na OLX od marzec 2014

Ostatnio online w dniu 15 października 2025

xxx xxx xxx

Dodane 12 października 2025

Marketing polityczny w teorii i praktyce red.A. Jabłoński L. Sobkowiak

Tylko przedmiot

15 zł

Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Safety Badge

Lokalizacja

Zwroty

Pakiet Ochronny

Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły

Darmowa aplikacja na Twój telefon