Firmowe
Rok wydania: 2024
Okładka: Miękka
Stan: Nowe
Opis
Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
To książka dla tych, którzy chcą stawić czoła wyzwaniom współczesnego marketingu i osiągnąć sukces. Rajamannar Raja pozwala spojrzeć na marketing od środka, aby odkryć, w jakim kierunku się rozwinie.
Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.
Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce Marketing kwantowy opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu. Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.
Dzięki tej książce dowiesz się: • jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;
• jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;
• jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;
• jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra;
• jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.
Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.
- Autor: Raja Rajamannar
- Wydawnictwo: Znak
- Seria wydawnicza:
- Rok wydania: 2024
- Język:
- Oprawa: miękka
- Liczba stron: 272
- Format: 15.5 x 23.5 cm
- Numer ISBN: 978-83-8367-015-7
- Kod paskowy (EAN): 9788383670157
To książka dla tych, którzy chcą stawić czoła wyzwaniom współczesnego marketingu i osiągnąć sukces. Rajamannar Raja pozwala spojrzeć na marketing od środka, aby odkryć, w jakim kierunku się rozwinie.
Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.
Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce Marketing kwantowy opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu. Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.
Dzięki tej książce dowiesz się: • jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;
• jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;
• jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;
• jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra;
• jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.
Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.
- Autor: Raja Rajamannar
- Wydawnictwo: Znak
- Seria wydawnicza:
- Rok wydania: 2024
- Język:
- Oprawa: miękka
- Liczba stron: 272
- Format: 15.5 x 23.5 cm
- Numer ISBN: 978-83-8367-015-7
- Kod paskowy (EAN): 9788383670157
ID: 1010901676
Skontaktuj się
Dodane 03 października 2025
Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra. Znak
Tylko przedmiot
72,99 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły