Prywatne
Rok wydania: 2006
Stan: Używane
Opis
Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.
Formy reklamy w wyszukiwarkach
Korzystanie z usług firm zewnętrznych
Inne formy reklamy internetowej
Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach
Reklama płatna w Google AdWords
Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących
Analiza kampanii internetowej
ISBN Książki drukowanej: 83-246-0254-2, 8324602542
Data wydania książki drukowanej : 2006-03-13
Format: B5
Numer z katalogu: 2962
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.
Formy reklamy w wyszukiwarkach
Korzystanie z usług firm zewnętrznych
Inne formy reklamy internetowej
Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach
Reklama płatna w Google AdWords
Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących
Analiza kampanii internetowej
ISBN Książki drukowanej: 83-246-0254-2, 8324602542
Data wydania książki drukowanej : 2006-03-13
Format: B5
Numer z katalogu: 2962
ID: 868329945
xxx xxx xxx
Dodane 30 lipca 2025
Marketing internetowy w wyszukiwarkach - Tomasz Frontczak
Tylko przedmiot
30 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły