Prywatne
Rok wydania: 2011
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Rodzaj: Nauki społeczne
Opis
Napisany lekkìm stylem błyskotliwy ì praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest glównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.
Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną marke, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.
Dowiesz się również, jakie umiejetności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej. przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.
Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną marke, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.
Dowiesz się również, jakie umiejetności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej. przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.
ID: 956793587
xxx xxx xxx
Dodane 30 lipca 2025
Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi, Richard Hall
Tylko przedmiot
20 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły