Prywatne
Rok wydania: 1994
Okładka: Twarda
Stan: Używane
Rodzaj: Pozostałe
Opis
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje.
ID: 900597686
xxx xxx xxx
Dodane 27 kwietnia 2024
Marketing. Analiza,Planowanie,wdrażanie i kontrola. Philip Kotler
Tylko przedmiot
5 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja