Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Zachodniopomorskie
  6. Książki naukowe - Połczyn-Zdrój
Marketing. Analiza,Planowanie,wdrażanie i kontrola. Philip Kotler
Marketing. Analiza,Planowanie,wdrażanie i kontrola. Philip Kotler
Marketing. Analiza,Planowanie,wdrażanie i kontrola. Philip Kotler
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 1994

  • Okładka: Twarda

  • Stan: Używane

  • Rodzaj: Pozostałe

Opis

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje.
ID: 900597686

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Anna

Na OLX od marzec 2022

Ostatnio online wczoraj o 15:56

xxx xxx xxx

Dodane 27 kwietnia 2024

Marketing. Analiza,Planowanie,wdrażanie i kontrola. Philip Kotler

Tylko przedmiot

5 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon