Prywatne
Rok wydania: 1994
Stan: Używane
Opis
Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola.
Warszawa 1994
Wydawnictwo Gebethner & Ska
ISBN 83-85-205-42-X
Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Pod redakcją Philipa Kotlera. Wydanie I. Warszawa 1994. Wydawnictwo Gebethner & Ska. 36 cm, s. 743, ilustracje 27-6, okładka twarda. Książka używana, stan dobry.
Koszt 27 zł, do negocjacji
Kontakt: 69*******33
Warszawa 1994
Wydawnictwo Gebethner & Ska
ISBN 83-85-205-42-X
Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Pod redakcją Philipa Kotlera. Wydanie I. Warszawa 1994. Wydawnictwo Gebethner & Ska. 36 cm, s. 743, ilustracje 27-6, okładka twarda. Książka używana, stan dobry.
Koszt 27 zł, do negocjacji
Kontakt: 69*******33
ID: 664789971
xxx xxx xxx
Dodane 12 maja 2024
Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
27 zł
do negocjacji
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja