Prywatne
Rok wydania: 2018
Stan: Używane
Rodzaj: Nauki społeczne
Opis
Marka. Wizerunek, wizualność, komunikacja- L. Pułka & P. Rozbicka Wydawnictwo Libron 2018 r. Stan dobry+ Stron 210 Opcje dostawy- możliwa wysyłka za pobraniem, odbiór w wybranym punkcie Poczty lub na adres, Pocztex Kurier, jak i odbiór osobisty. Opis: Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną - postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc - brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, tożsamościach, autentyzmie, wartościach, sukcesach i prawdach marki niczym o egzystencji żywych istot. Obserwujemy społeczności i komunikaty, wiedząc, że to jednak ekonomia, a nie psychologia stanowi ich grunt ontologiczny, ale ponieważ zbyt wiele konceptów modelu gospodarki jest do przebrnięcia, a ich paradygmaty i tak boleśnie modyfikuje doraźna polityka, intryguje nas konsumeryzm nie tylko jako działanie biznesowe sensu stricto, lecz także kolekcja aktów wizualnych oraz werbalnych, których doznajemy m.in. z powodu konwergencji mediów o odnawiającym się statusie, tak efektownie wizualizujących ludzkie potrzeby i iluzje potrzeb.
ID: 837665610
xxx xxx xxx
Dodane 12 lipca 2025
Marka. Wizerunek, wizualność, komunikacja- L. Pułka & P. Rozbicka
50 zł
Lokalizacja